Ja, vond het ook wel erg.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, culinair snobby doen over Zweedse ballen, da's net zoiets als een korfbal-hooligan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middag PP
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middag PP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo Petrus Bernardus Johannes Puk007quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik loop iedere dag langs een oliebollenkraam, om kwart over 6. Killing, ik zeg 't je.
Goedemiddag.
En daar is ie mee weg gekomen, met dat "ergens"?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, daar is al over nagedacht want ik ken mijn pappenheimers ook. Zij gaat dat doen.
Niet iemand. Nu moet ik nog steeds op zoek naar een random reader die ergens ligt.
Tegenwoordig rol je naar college?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik loop iedere dag langs een oliebollenkraam, om kwart over 6. Killing, ik zeg 't je.
Goedemiddag.
Nee natuurlijk niet. Hij is dood. Vannacht nog op zijn graf gedanst. Koud maar het luchtte wel op.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar is ie mee weg gekomen, met dat "ergens"?
Moeder Theresa-sel !![]()
Wat is dat eigenlijk, een 'random reader'?
Bekijk het lekker, leandra.![]()
Het killing gedeelte bestaat uit 't lopen niet kopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Tegenwoordig rol je naar college?
Had al zo'n vermoeden, met je "ik heb 14 jaar lang elke dag chicken tonight gegeten"-onthulling.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zoiets, met worst en met sausjes en weet ik veel. Ik maak dat soort dingen niet.
Hij weet er altijd wel raad mee. Ik weet niet eens hoe je een sausje maakt.
Daarom koop ik dat soort dingen ook altijd als hij moet koken. Ik kan niet eens hutspot maken![]()
Eieren en bratwurst, dàt kan ik.
Je gaat naar de Rabo site, daar voer je je bankrek.nr in in een schermpje, vervolgens stop je je pinpas in de random reader, voert je pincode in, de random reader geeft je dan een inlogcode, die vul je op de Rabo site in het andere vlakje in, en tadaaaa.... je kunt bij al je rekeningen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar is ie mee weg gekomen, met dat "ergens"?
Moeder Theresa-sel !![]()
Wat is dat eigenlijk, een 'random reader'?
Bekijk het lekker, leandra.![]()
Heb er al 3 versletenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat naar de Rabo site, daar voer je je bankrek.nr in in een schermpje, vervolgens stop je je pinpas in de random reader, voert je pincode in, de random reader geeft je dan een inlogcode, die vul je op de Rabo site in het andere vlakje in, en tadaaaa.... je kunt bij al je rekeningen.
Daarna kun je ook nog geld overmaken enzo, maar dan moet je op je random reader weer op een ander knopje drukken en de cijfertjes invoeren die de Rabo site geeft, en dan geeft je random reader je weer een code die je moet invoeren om de betaling te kunnen laten plaatsvinden.
Ik ook ook van jou![]()
Ah... OK!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat naar de Rabo site, daar voer je je bankrek.nr in in een schermpje, vervolgens stop je je pinpas in de random reader, voert je pincode in, de random reader geeft je dan een inlogcode, die vul je op de Rabo site in het andere vlakje in, en tadaaaa.... je kunt bij al je rekeningen.
Daarna kun je ook nog geld overmaken enzo, maar dan moet je op je random reader weer op een ander knopje drukken en de cijfertjes invoeren die de rabo site geeft, en dan geeft je random reader je weer een code die je moet invoeren om de betaling te kunnen laten plaatsvinden.
Ik ook ook van jou![]()
Goed én lekker waren ze he!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, met je "ik heb 14 jaar lang elke dag chicken tonight gegeten"-onthulling.![]()
Maar de eieren en bratwurst waren goed op temperatuur laatst, en niet aangebrand.
Sterling Silverquote:Op donderdag 6 november 2008 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK!
Ja ik krijg na een betaal-opdracht een random getal per SMS, dus voor mij is de wereld der random readers nieuw. klinkt wel leuk, een soort digitale bingo. Wat voor kleur heeft-ie?
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK!
Ja ik krijg na een betaal-opdracht een random getal per SMS, dus voor mij is de wereld der random readers nieuw. klinkt wel leuk, een soort digitale bingo. Wat voor kleur heeft-ie?
Mooiquote:
Oeh, jij hebt een verse (ook wel logisch als je er al 2 vermoord hebtquote:
Mooi! Wel een beetje hoekig alleen.quote:
Zie hem dan pimpen!quote:
Tan code.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb niet zo eentje. Ik krijg een TAN code per SMS.
Ook handig. Maar niet zo kek.
Om vals te spelen bij Pokerenquote:
Dit is de oude schatquote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwe zien er iets anders uit (minder hoeken).
Toen je nog nuttig was? Muts!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tan code.Dingdong herinnering.
![]()
Vroegâh, toen ik nog nuttig was, werkte ik op de girotel helpdesk
Nuttig voor algemeen gebruikquote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toen je nog nuttig was? Muts!![]()
Tan! Misschien komt LS ook nog wel even buurten.
Waar is die eigenlijk?
Ja, die heb ik hier voor me liggenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is de oude schat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om vals te spelen bij Pokeren
Maar wél leuk als je eenzaam bent. Dat je in je eentje op de bank zit, en het gevoel hebt dat je naar húis wil.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb niet zo eentje. Ik krijg een TAN code per SMS.
Ook handig. Maar niet zo kek.
Ik kan op TV komenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Zie hem dan pimpen!
Maar verdien je er nu ook écht geld mee, met dat pokeren?
"Dat heb ik toch niet nodig brother!"quote:Op donderdag 6 november 2008 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om vals te spelen bij Pokeren
Dan ga je dus geld van je ene rekening overmaken naar je andere zodat je bij iedere transactie iig nog een SMSje krijgt?!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél leuk als je eenzaam bent. Dat je in je eentje op de bank zit, en het gevoel hebt dat je naar húis wil.
Dan is zo'n SMS best gezellig.![]()
Zie, elk nadeel hep z'n voordeel.
Echt waar?? En ga jij dan ook laten weten wanneer en verdien je er nu al geld mee?quote:
Maar Heidi wordt wel mooi gesponsord door de Rabobankquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Dat heb ik toch niet nodig brother!"
Volgnummer 58.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél leuk als je eenzaam bent. Dat je in je eentje op de bank zit, en het gevoel hebt dat je naar húis wil.
Dan is zo'n SMS best gezellig.![]()
Zie, elk nadeel hep z'n voordeel.
Ik werd eergister 1e van 700 spelers en heb nu 20 punten. Je kunt elke dag 1x meedoen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt waar?? En ga jij dan ook laten weten wanneer en verdien je er nu al geld mee?
Ja idd geweldig die Postbank, vooral als ze de Tancodes naar een ander sturen waar je al jaren geen rekening meer mee deeltquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgnummer 58.
Uw Tancode is: 75469
Enig
Dan weet je welke code ervoor en welke erna komt.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat moet je met een volgnummer?
Ja zoiets.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je dus geld van je ene rekening overmaken naar je andere zodat je bij iedere transactie iig nog een SMSje krijgt?!
De enige bank die nog overeind staatquote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Heidi wordt wel mooi gesponsord door de Rabobank
Gezellig!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd geweldig die postbank, vooral als ze de Tancodes naar een ander sturen waar je al jaren geen rekening meer mee deelt
Weet ik veel, dat zegt ie.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat moet je met een volgnummer?
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Dementor het volgende:
Dan weet je welke code ervoor en welke erna komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |