SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter rond dan verschrompeld.quote:
Goed manquote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben een held![]()
Ik wil blij weer gaan Fok!ken dus dartel naar mijn pjoeter ligt er een gigantische!dooie!
rat!
![]()
precies dáár.
Ja mijn kat kent zijn pappenheimers
Die flikkert al zijn vangsten daar neer.
Verder kom ik toch nooit ergens
![]()
Maar toen moest ik dus dat beest oprapen.![]()
Met een schep en de hark *ril* echt serieus, het beest was wel 30 cm ZONDER DE STAART !
en die staart was wel drie cm dik bovenaan
![]()
En daarna moest ik heel erg kotsen![]()
Bovenstaande bevat alleen de waarheid![]()
Wat een bikkel ben jij zeg, getver de getver. Ik zou daar allerminst blij van worden, wel knap van de kat overigens, zo groot beest mee te slepen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik ben dus écht schijtbang voor ratten en muizen.Niet een beetje, echt fobisch.
Dat dus.....quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik ben dus écht schijtbang voor ratten en muizen.Niet een beetje, echt fobisch.
Blij dat ik er niet bij was toen ie m door het luikje gefrot heeftquote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een bikkel ben jij zeg, getver de getver. Ik zou daar allerminst blij van worden, wel knap van de kat overigens, zo groot beest mee te slepen.![]()
En goedemiddag iedereen!
Hij is doodquote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.....
Darn Buuf, ik kan een hoop hebben maar van een dooie rat in huis zou ik toch serieus flippen![]()
* Leandra loopt als ze onderweg naar de supermarkt langs een dierenwinkel met muizen in de etalage moet, al zo ver mogelijk van de etalage af, zo ongeveer strak langs de tegenoverliggende muur![]()
![]()
Dat moet ik me zeker in die gasten verdiepenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet bij was toen ie m door het luikje gefrot heeft![]()
goeiemiddag.![]()
Ja heidi, waterschapsverkiezingen
Oh, dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.....
Darn Buuf, ik kan een hoop hebben maar van een dooie rat in huis zou ik toch serieus flippen![]()
* Leandra loopt als ze onderweg naar de supermarkt langs een dierenwinkel met muizen in de etalage moet, al zo ver mogelijk van de etalage af, zo ongeveer strak langs de tegenoverliggende muur![]()
![]()
Ik heb het maar met je te doenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook doen.![]()
Ik heb overwogen om m te laten liggenmaar dan durfde ik niet meer in m'n huis te zijn plus dat ie op de vloerverwarming lag.... maar het maagleeg gedeelte was ook niet voor niets
Ga jij je hier maar even in verdiepenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het maar met je te doen![]()
Dus nu komt ie niet meer buiten?
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga jij je hier maar even in verdiepen![]()
http://www.waterschapsverkiezingen.nl/
Het maagleeg gedeelte had ik in je eerste post niet eens gelezen...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook doen.![]()
Ik heb overwogen om m te laten liggenmaar dan durfde ik niet meer in m'n huis te zijn plus dat ie op de vloerverwarming lag.... maar het maagleeg gedeelte was ook niet voor niets
Ik dus ookquote:Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maagleeg gedeelte had ik in je eerste post niet eens gelezen...![]()
Ik vond die 30 cm ZONDER STAART al zodat ik de rest van de zin overgeslagen had
![]()
![]()
Maar idd, als ie op de vloerverwarming ligt dan moet je wel.... de verwarming uitzetten en met de kids de deur uit gaan tot manlief thuiskomt om de held uit te kunnen hangen is ook weer zo....
Maar ik zou het serieus overwogen hebben![]()
![]()
I'm gone rake that rat outsidequote:
Het waren er zovéél ineens!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:16 schreef Leandra het volgende:
Djeez Gert, dat jij niet zo nieuwsgierig bent dat je ff klikt
O Darn! Was ik gister in Grun, ben ik vergeten ballen te kopenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het waren er zovéél ineens!
Zijn we er al uit, qua maaltijd?
Bij buuf staat dus knaagdier op het menu.![]()
Ik zit te denken aan röstirondjes (met zaanse mayo), witlof en köttbullar.
"the" Rat.quote:
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
"the" Rat.![]()
ik had "Get yet all the clothes, drop for my part all dead" verwacht.
Ze liggen hjer ook bij de appie. Wel niet de échte IKEA-ballen, maar best te doen voor tussendoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
O Darn! Was ik gister in Grun, ben ik vergeten ballen te kopen
Nah, die van Ikea zijn al vrij matig vergeleken bij de real deal. dus die van Beckers vinden ze hier niet te hachelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liggen hjer ook bij de appie. Wel niet de échte IKEA-ballen, maar best te doen voor tussendoor.
Nou ik wil m best opsturen naar je hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 14:19 schreef noekje het volgende:
Ik vind ratten wel leuk. Ik had hem keurig begraven en midden in de nacht zou ik naakt over het grafje dansen om de goden gunstig te stemmen. Rust in vrede Rat!
*minuutje stil is.
Dat wil jij helemaal nietquote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wil m best opsturen naar je hoor
Nee, dat wil je niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik wil m best opsturen naar je hoor
't Is maar goed dat jouw poezen niet zo aktief zijn dan momenteel, want het is echt veel te koud om midden in de nacht in Eva-kostuum buiten rond te paraderen. Doe maar lekker andere naakte dingen. Korfballen of zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:19 schreef noekje het volgende:
Ik vind ratten wel leuk. Ik had hem keurig begraven en midden in de nacht zou ik naakt over het grafje dansen om de goden gunstig te stemmen. Rust in vrede Rat!
*minuutje stil is.
Heus niet, ik schep m zo weer uit de container.PLOK in een doos. De fase daarna, de doos aanraken, wordt wel lastig jaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet.
Je moet hem dan aanraken.
Had ik gister voor de thuisblijvers chinese kool en aardappels gekocht, eten ze patatquote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, culinair snobby doen over Zweedse ballen, da's net zoiets als een korfbal-hooligan.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, die van Ikea zijn al vrij matig vergeleken bij de real deal. dus die van Beckers vinden ze hier niet te hachelen.
Laten doen *hint*quote:Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heus niet, ik schep m zo weer uit de container.PLOK in een doos. De fase daarna, de doos aanraken, wordt wel lastig ja
Gewoon aardappels en chinese kool? In een pan water geflikkerd en gekookt, that's it?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Had ik gister voor de thuisblijvers chinese kool en aardappels gekocht, eten ze patat![]()
Kan ik het zelf eten vanavond en daar hou ik niet van
Nee, daar is al over nagedacht want ik ken mijn pappenheimers ook. Zij gaat dat doen.quote:
Ik denk dat het Nasi wordt vandaag, nog ff met de kid overleggenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zoiets, met worst en met sausjes en weet ik veel. Ik maak dat soort dingen niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon aardappels en chinese kool? In een pan water geflikkerd en gekookt, that's it?![]()
Flikker toch weg die zooi, en bel de bezorg bratwurst.
Hij weet er altijd wel raad mee. Ik weet niet eens hoe je een sausje maakt.
Daarom koop ik dat soort dingen ook altijd als hij moet koken. Ik kan niet eens hutspot maken![]()
Eieren en bratwurst, dàt kan ik.Screw them.
We're going home.![]()
Ik loop iedere dag langs een oliebollenkraam, om kwart over 6. Killing, ik zeg 't je.
Goedemiddag.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Ja, vond het ook wel erg.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, culinair snobby doen over Zweedse ballen, da's net zoiets als een korfbal-hooligan.Maar ja kinderen hè, die worden in Zweden overvoerd door Bonus-oma.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middag PP
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middag PP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yo Petrus Bernardus Johannes Puk007quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik loop iedere dag langs een oliebollenkraam, om kwart over 6. Killing, ik zeg 't je.
Goedemiddag.
Screw them.
We're going home.![]()
En daar is ie mee weg gekomen, met dat "ergens"?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, daar is al over nagedacht want ik ken mijn pappenheimers ook. Zij gaat dat doen.
Niet iemand. Nu moet ik nog steeds op zoek naar een random reader die ergens ligt.
Moeder Theresa-sel !![]()
Wat is dat eigenlijk, een 'random reader'?
Bekijk het lekker, leandra.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."![]()
Tegenwoordig rol je naar college?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemiddag.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Nee natuurlijk niet. Hij is dood. Vannacht nog op zijn graf gedanst. Koud maar het luchtte wel op.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar is ie mee weg gekomen, met dat "ergens"?
Bekijk het lekker, leandra.
Go hard or go home![]()
Het killing gedeelte bestaat uit 't lopen niet kopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Tegenwoordig rol je naar college?Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Had al zo'n vermoeden, met je "ik heb 14 jaar lang elke dag chicken tonight gegeten"-onthulling.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zoiets, met worst en met sausjes en weet ik veel. Ik maak dat soort dingen niet.
Hij weet er altijd wel raad mee. Ik weet niet eens hoe je een sausje maakt.
Daarom koop ik dat soort dingen ook altijd als hij moet koken. Ik kan niet eens hutspot maken![]()
Eieren en bratwurst, dàt kan ik.
![]()
Maar de eieren en bratwurst waren goed op temperatuur laatst, en niet aangebrand.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."![]()
Je gaat naar de Rabo site, daar voer je je bankrek.nr in in een schermpje, vervolgens stop je je pinpas in de random reader, voert je pincode in, de random reader geeft je dan een inlogcode, die vul je op de Rabo site in het andere vlakje in, en tadaaaa.... je kunt bij al je rekeningen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar is ie mee weg gekomen, met dat "ergens"?
Bekijk het lekker, leandra.![]()
Daarna kun je ook nog geld overmaken enzo, maar dan moet je op je random reader weer op een ander knopje drukken en de cijfertjes invoeren die de Rabo site geeft, en dan geeft je random reader je weer een code die je moet invoeren om de betaling te kunnen laten plaatsvinden.
Ik ook ook van jou![]()
![]()
Heb er al 3 versletenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat naar de Rabo site, daar voer je je bankrek.nr in in een schermpje, vervolgens stop je je pinpas in de random reader, voert je pincode in, de random reader geeft je dan een inlogcode, die vul je op de Rabo site in het andere vlakje in, en tadaaaa.... je kunt bij al je rekeningen.
Daarna kun je ook nog geld overmaken enzo, maar dan moet je op je random reader weer op een ander knopje drukken en de cijfertjes invoeren die de Rabo site geeft, en dan geeft je random reader je weer een code die je moet invoeren om de betaling te kunnen laten plaatsvinden.
Ik ook ook van jou![]()
Ah... OK!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat naar de Rabo site, daar voer je je bankrek.nr in in een schermpje, vervolgens stop je je pinpas in de random reader, voert je pincode in, de random reader geeft je dan een inlogcode, die vul je op de Rabo site in het andere vlakje in, en tadaaaa.... je kunt bij al je rekeningen.
Daarna kun je ook nog geld overmaken enzo, maar dan moet je op je random reader weer op een ander knopje drukken en de cijfertjes invoeren die de rabo site geeft, en dan geeft je random reader je weer een code die je moet invoeren om de betaling te kunnen laten plaatsvinden.
Ik ook ook van jou![]()
Ja ik krijg na een betaal-opdracht een random getal per SMS, dus voor mij is de wereld der random readers nieuw. klinkt wel leuk, een soort digitale bingo. Wat voor kleur heeft-ie?
Goed én lekker waren ze he!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, met je "ik heb 14 jaar lang elke dag chicken tonight gegeten"-onthulling.![]()
Maar de eieren en bratwurst waren goed op temperatuur laatst, en niet aangebrand.
![]()
En Latte Macchiato met éxtra Löffelschaum, home made![]()
![]()
Dat kan ik ook nog wel. En dan houdt het al snel op...Screw them.
We're going home.![]()
Sterling Silverquote:Op donderdag 6 november 2008 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK!
Ja ik krijg na een betaal-opdracht een random getal per SMS, dus voor mij is de wereld der random readers nieuw. klinkt wel leuk, een soort digitale bingo. Wat voor kleur heeft-ie?![]()
Maar ik denk niet dat ie het doet als je een pas van een andere bank gebruikt![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK!
Ja ik krijg na een betaal-opdracht een random getal per SMS, dus voor mij is de wereld der random readers nieuw. klinkt wel leuk, een soort digitale bingo. Wat voor kleur heeft-ie?
De nieuwe zien er iets anders uit (minder hoeken).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooiquote:![]()
Ik heb niet zo eentje. Ik krijg een TAN code per SMS.
Ook handig. Maar niet zo kek.Screw them.
We're going home.![]()
Oeh, jij hebt een verse (ook wel logisch als je er al 2 vermoord hebtquote:) die van mij is nog van het vorige model
![]()
Of van daarvoor![]()
![]()
Mooi! Wel een beetje hoekig alleen.quote:
Poker ze!
Zie hem dan pimpen!quote:
Maar verdien je er nu ook écht geld mee, met dat pokeren?Go hard or go home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: