SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter rond dan verschrompeld.quote:
Goed manquote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben een held![]()
Ik wil blij weer gaan Fok!ken dus dartel naar mijn pjoeter ligt er een gigantische!dooie!
rat!
![]()
precies dáár.
Ja mijn kat kent zijn pappenheimers
Die flikkert al zijn vangsten daar neer.
Verder kom ik toch nooit ergens
![]()
Maar toen moest ik dus dat beest oprapen.![]()
Met een schep en de hark *ril* echt serieus, het beest was wel 30 cm ZONDER DE STAART !
en die staart was wel drie cm dik bovenaan
![]()
En daarna moest ik heel erg kotsen![]()
Bovenstaande bevat alleen de waarheid![]()
Wat een bikkel ben jij zeg, getver de getver. Ik zou daar allerminst blij van worden, wel knap van de kat overigens, zo groot beest mee te slepen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik ben dus écht schijtbang voor ratten en muizen.Niet een beetje, echt fobisch.
Dat dus.....quote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik ben dus écht schijtbang voor ratten en muizen.Niet een beetje, echt fobisch.
Blij dat ik er niet bij was toen ie m door het luikje gefrot heeftquote:Op donderdag 6 november 2008 13:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat een bikkel ben jij zeg, getver de getver. Ik zou daar allerminst blij van worden, wel knap van de kat overigens, zo groot beest mee te slepen.![]()
En goedemiddag iedereen!
Hij is doodquote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.....
Darn Buuf, ik kan een hoop hebben maar van een dooie rat in huis zou ik toch serieus flippen![]()
* Leandra loopt als ze onderweg naar de supermarkt langs een dierenwinkel met muizen in de etalage moet, al zo ver mogelijk van de etalage af, zo ongeveer strak langs de tegenoverliggende muur![]()
![]()
Dat moet ik me zeker in die gasten verdiepenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blij dat ik er niet bij was toen ie m door het luikje gefrot heeft![]()
goeiemiddag.![]()
Ja heidi, waterschapsverkiezingen
Oh, dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.....
Darn Buuf, ik kan een hoop hebben maar van een dooie rat in huis zou ik toch serieus flippen![]()
* Leandra loopt als ze onderweg naar de supermarkt langs een dierenwinkel met muizen in de etalage moet, al zo ver mogelijk van de etalage af, zo ongeveer strak langs de tegenoverliggende muur![]()
![]()
Ik heb het maar met je te doenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook doen.![]()
Ik heb overwogen om m te laten liggenmaar dan durfde ik niet meer in m'n huis te zijn plus dat ie op de vloerverwarming lag.... maar het maagleeg gedeelte was ook niet voor niets
Ga jij je hier maar even in verdiepenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het maar met je te doen![]()
Dus nu komt ie niet meer buiten?
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga jij je hier maar even in verdiepen![]()
http://www.waterschapsverkiezingen.nl/
Het maagleeg gedeelte had ik in je eerste post niet eens gelezen...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik ook doen.![]()
Ik heb overwogen om m te laten liggenmaar dan durfde ik niet meer in m'n huis te zijn plus dat ie op de vloerverwarming lag.... maar het maagleeg gedeelte was ook niet voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |