Gewoon 1 euro tussen je betaalrekening en spaarrekening heen en weer blijven sturen.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zoiets.
En het kán ook van iemand anders zijn hè, dat sms'je! Van een echt mens. De afgelopen 1432 keer was het weliswaar steeds een TAN-code, maar je weet maar nooit! Hoop doet leven! YES WE CAN!
Van de boeren hè....quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De enige bank die nog overeind staat
Typisch mannen, gelijk met cijfertjes om de oren slaan, het liefst nog in bruto.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik werd eergister 1e van 700 spelers en heb nu 20 punten. Je kunt elke dag 1x meedoen.
De hoogste had ik oktober 110 punten dus het moet kunnen.
Ze sturen het naar een mobiel nummer dat je zelf hebt opgegeven schat.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd geweldig die Postbank, vooral als ze de Tancodes naar een ander sturen waar je al jaren geen rekening meer mee deelt
Juist, dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon 1 euro tussen je betaalrekening en spaarrekening heen en weer blijven sturen.
Zo hard dat ik ervan moet huilen!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze sturen het naar een mobiel nummer dat je zelf hebt opgegeven schat.
En oei wat is het toch onhandig. een héle SMS met een nummer er in! |
Nee dán de random readers! Veel gezelliger en ALTIJD bij de hand.
Zijn ze toch nog ergens goed voorquote:
Alleen ratten en ergens-mannetjes.quote:
Als je kiest voor een SMS Tancode wel.... maar ze deden het ook nog met lijsten... dat je gelijk tig Tancodes op een briefje kreeg.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze sturen het naar een mobiel nummer dat je zelf hebt opgegeven schat.
En oei wat is het toch onhandig. een héle SMS met een nummer er in! |
Nee dán de random readers! Veel gezelliger en ALTIJD bij de hand.
Ze willen/gaan stoppen met tan codes op papier.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kiest voor een SMS Tancode wel.... maar ze deden het ook nog met lijsten... dat je gelijk tig Tancodes op een briefje kreeg.
Dan is het op z'n minst slordig als ze die naar de verkeerde sturen.... iemand waarmee je een rekening gedeeld hebt, terwijl de rekening waar het om gaat nooit met die persoon gedeeld is en de rekening waar het om gaat nota bene met een ander gedeeld wordt
Wordt ook wel tijd trouwens, die codes op papier zijn natuurlijk zo achterhaald (en gevaarlijk) als de neten.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze willen/gaan stoppen met tan codes op papier.
Ik vind ze maar vervelend, ik voel me net een tassendrager van de Airforce 1 als ik ergens een nachtje blijf logeren.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:04 schreef Gert het volgende:
Ik krijg net een SMS binnen:
Uw TAN-code is 47683. Haai Gertemansje, Liefs van de Postbank : *
![]()
terug.
![]()
terug.
![]()
terug.
Ik denk van dat het van Jan kwamquote:
Gezellig samen in een blauw pakquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gezellig samen in een blauw pak
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit Gert tegenwoordig in dat blauwe pak??
![]()
![]()
Past goed bij zijn statusquote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit Gert tegenwoordig in dat blauwe pak??
![]()
![]()
* Leandra denkt dat Gert gewoon stiekem Jan Mulder isquote:Op donderdag 6 november 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
En dan weet je niet wie wie is.
Dus heul spannend.
quote:Old Jokes Home:
Q: How many ears has Spock got?
A: Three - left ear, right ear and final frontier.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
En dan de gehele opname bezitten en iedere ochtend in de trein luisteren.![]()
quote:The URL contained a malformed video ID.
De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Kijk, daar heb je het alquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Totaal geen last van hier.
Ik gebruik Firefox.
Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Ik gebruik Firefox.
Komt door fokquote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:
Ik gebruik Firefox.
quote:
Ja of de hele opname op je laptop afspelen en dan zien dat de liefste geheel toevallig een liedje van hetzelfde album post in de SC.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Haa helemaal in de war.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Juud79 het volgende:
Noekje, ik zit mezelf te quoten. Sorry![]()
HQ Audioquote:
Op mijn werkboxjes is het geluid prima, gelukkig.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
HQ Audio
Zelfs met &fmt=18 is het bagger geluid![]()
Het is maar wat je prima noemt héquote:Op donderdag 6 november 2008 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op mijn werkboxjes is het geluid prima, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |