Zulke schoenen icm skinny jeans. Royal sadnessquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte dat hier weer met zijn ziel onder zijn arm loopt, zal waarschijnlijk op dit soort schoenen lopen :
[ afbeelding ]
Natuurlijk met de veters té strak aangetrokken.
Die heb ik wel gehad ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Sinds wanneer komen UGG's op tv
Cas, jij houdt zeker van dit soort schoenen?
[ afbeelding ]
Ja. Maar als je dus nooit surft en alleen met een breezer in je hand in de stad hangt, staat het best sneuquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zo raar zijn UGGs bij mannen niet hoor. Mannen droegen ze altijd na het surfen, om hun voeten warm te houden.
Daar gaat dit hele topic toch ook over?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:02 schreef MASD het volgende:
Elkaar op het uiterlijk bashen. Lekker volwassen weer.
Nee, dat doen we niet. Een vriendelijk doch dringend verzoek om daarmee te stoppen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic toch ook over?
Mijn vriendje heeft foundationquote:Op donderdag 6 november 2008 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je dat topic met make-up voor mannen nog? ik was benieuwd of de eyeliner al weer kon op straat?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft foundation!!!!!!!!!!
Nog niet misschien dat ik daar ooit mee ga lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Deze mannenUggs zijn best ok hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model Wigeon
En het is nog steeds je vriendje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft foundation!!!!!!!!!!
wacht maar tot je ze ooit aan hebt gehad, dan piep je wel anders...quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nog niet misschien dat ik daar ooit mee ga lopen.
Inderdaad. Ik zal nog eerder kisten gaan dragen met witte veters.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:35 schreef n00cL30n het volgende:
Neh, dan geeft'ie zichzelf wel een nekschot zaz.
En een 'Burberry' tasje om de nekquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:
oh oh. Straks krijgen we van die flikkertjes met skinny jeans en dan uggs eronder, en n lekker "gepimpte" hoodie met 100 kleurjtes. De horror.
Hij begrijpt het tenminste.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:
oh oh. Straks krijgen we van die flikkertjes met skinny jeans en dan uggs eronder, en n lekker "gepimpte" hoodie met 100 kleurjtes. De horror.
Als denkt dat dat urban is kom je zeker uit Oss?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef poffu het volgende:
ojeej! allemaal universiteits knaapjes die proberen mensen van de urban scene belachelijk te maken! ooh ohh ik voel een beef
Boohoo!quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef poffu het volgende:
ojeej! allemaal universiteits knaapjes die proberen mensen van de urban scene belachelijk te maken! ooh ohh ik voel een beef
Dat kan de urban scene zelf veel beterquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef poffu het volgende:
Als ik die gozer die in zijn pyjamabroek de hond uitlaat zo zie denk ik dat die ze ook gebruikt als sloffen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze lijken een beetje op overmaatse sloffen.
Ben ik dan echt de enige die vindt dat Bruce Willis er op die foto best mee weg komt?quote:
Als je maden kunt kweken moet je eerst eitjes aan je voeten hebben. Was ze eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:27 schreef Renesite het volgende:
O nooooooooit!
Sowieso: ik heb altijd te warme voeten. Warme voeten + sokken + schapenvachtlaarsen = maden kweken!
[..]
Boohoo!
* Renesite zit op het HBO.
Je moet in Uggs ook geen sokken dragen. De schoenen ademen al door de schapenvacht en juist daardoor blijven je voeten prettig warm en niet heet, je krijgt er ook geen zweetvoeten in. Je kunt van het uiterlijk van Uggs vinden wat je wilt, maar kwaliteit van materiaal (sowieso de sheepskin) is het absoluut.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:27 schreef Renesite het volgende:
O nooooooooit!
Sowieso: ik heb altijd te warme voeten. Warme voeten + sokken + schapenvachtlaarsen = maden kweken!
[..]
Die van mij wel hoorquote:
Binnenshuis is ook wat anders hè, daar moet het gewoon lekker zitten.quote:
Dat is ook alleen maar omdat het woensdagavond, kwart over tien is.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
hallo, ik zeg alleen dat het er wel comfortabel uit ziet, ik sta nog niet in de winkel om ze aan te passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |