quote:Op donderdag 6 november 2008 12:08 schreef MarMar het volgende:
UGG als in UGLY en men trapt er massaal in.
Maar weer een bewijs dat meeste stemmen gelden toch niet altijd de beste resultaten oplevert bij kuddedieren
bij vrouwen ook nietquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef spanishgirl het volgende:
Vind dat niet echt mooi staan bij een man
Blote voeten zit ook lekker en sneakers...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef godigita het volgende:
[..]Wat weet jij het goed, zeg.
Anyways, het gaat er dan ook niet om dat ze mooi zijn, maar dat ze lekker zitten. Da's voor ook nog een factor weetjewel. Ik heb er geen meer, maar vond ze erg prettig voor thuis en in het weekend, even snel die dingen aankwakken en klaar.
Don´t hold your breath!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeee
De eerste 'man' die ik hiermee tegenkom ga ik uitlachen
Sneeuw in Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht maar! Als er deze winter een paar meter sneeuw ligt en jij met je All-stars door de kou moet ploeteren, dartel ik met m'n udds door de straten!
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef boskameel het volgende:
Ik vind ze wel mooi.
quote:Geslacht: Man
je kunt ook weer ff te ver gaan...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:19 schreef boskameel het volgende:
!
Ik krijg nog liever kanker dan dat ik die dingen moet dragen.
bij een vrouw ziet het er ook niet uitquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Pritt het volgende:
Bij een vrouw staan ze ok maar bij een man? Ik skip deze trend.
Gezamelijk Klysma-en is zoooooooooooooooooo 2006quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef MASD het volgende:
Wat is het volgende? Met je vriendenkring een klysma ondergaan omdat dat zolekker gezellig
is?
Nou moet ik zeggen dat ik ook van die crememuk op mijn gezicht doe want als ik heb gedouched heb ik allemaal schilfers, lijk ik wel melaatsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef jogy het volgende:
Net als met gezichtsverzorging voor 'mannen'
heb je dat topic met make-up voor mannen nog? ik was benieuwd of de eyeliner al weer kon op straat?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef jogy het volgende:
Ik ga dit topic even bookmarken want over een klein jaartje loopt iedereen ermee en is het opeens toch 'hip'
Kan em niet vindenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je dat topic met make-up voor mannen nog? ik was benieuwd of de eyeliner al weer kon op straat?
Als jij naakt je UGGS aan wilt doen zie ik het door de vingers hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef jogy het volgende:
Ik ga dit topic even bookmarken want over een klein jaartje loopt iedereen ermee en is het opeens toch 'hip'
Ik had neppers uiteraard.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Blote voeten zit ook lekker en sneakers...
Wat een belachelijke onzin dat je ze alleen maar koopt omdat ze lekker zitten, daar zijn ze te fucking duur voor en als het puur en alleen daarom gaat zijn er ook goedkopere alternatieven.
Je maakt mij niet wijs dat je niet gewoon stoer met de meute wilt meedoen als je zo gek bent om voor zoiets zoveel geld uit te geven.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm straat zijn dan!!!1
Doe ik nog liever witte sportsokken aan, met een gat erin. Zie je dat ook door de vingers?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als jij naakt je UGGS aan wilt doen zie ik het door de vingers hoor
God, verlos mij van dit bestaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Deze?
Make-up pen voor vermoeide jongens
Als de naaktheid er bij inbegrepen is, ben ik heel flexibelquote:Op donderdag 6 november 2008 17:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik nog liever witte sportsokken aan, met een gat erin. Zie je dat ook door de vingers?
Kloptquote:Op donderdag 6 november 2008 17:28 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Haha meer pics
Voor (lekkere) vrouwen vind ik het trouwens wel sexy
Ik vind die lompe dingen meer geschikt voor mannen dan voor vrouwen eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:33 schreef MissJ het volgende:
OMG!
Serieus, als mijn vriend Uggs voor zichzelf gaat kopen maak ik het onmiddellijk uit!Whehe, maar gelukkig zal hij dat no way doen
![]()
Ik vind Uggs bij vrouwen al lelijk (wat een lompe dingen zeg, is niks vrouwelijks aan!), laat staan voor mannen........
ja of uggs betaald ze gewoonquote:Op donderdag 6 november 2008 22:35 schreef Basp1 het volgende:
Het kan bijna niet anders volgens mij dat al die celeberties die dit dragen dezelfde mode adviseur hebben.
vind ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die lompe dingen meer geschikt voor mannen dan voor vrouwen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |