quote:Op donderdag 6 november 2008 12:08 schreef MarMar het volgende:
UGG als in UGLY en men trapt er massaal in.
Maar weer een bewijs dat meeste stemmen gelden toch niet altijd de beste resultaten oplevert bij kuddedieren
bij vrouwen ook nietquote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef spanishgirl het volgende:
Vind dat niet echt mooi staan bij een man
Blote voeten zit ook lekker en sneakers...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:26 schreef godigita het volgende:
[..]Wat weet jij het goed, zeg.
Anyways, het gaat er dan ook niet om dat ze mooi zijn, maar dat ze lekker zitten. Da's voor ook nog een factor weetjewel. Ik heb er geen meer, maar vond ze erg prettig voor thuis en in het weekend, even snel die dingen aankwakken en klaar.
Don´t hold your breath!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeee
De eerste 'man' die ik hiermee tegenkom ga ik uitlachen
Sneeuw in Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht maar! Als er deze winter een paar meter sneeuw ligt en jij met je All-stars door de kou moet ploeteren, dartel ik met m'n udds door de straten!
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:10 schreef boskameel het volgende:
Ik vind ze wel mooi.
quote:Geslacht: Man
je kunt ook weer ff te ver gaan...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:19 schreef boskameel het volgende:
!
Ik krijg nog liever kanker dan dat ik die dingen moet dragen.
bij een vrouw ziet het er ook niet uitquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Pritt het volgende:
Bij een vrouw staan ze ok maar bij een man? Ik skip deze trend.
Gezamelijk Klysma-en is zoooooooooooooooooo 2006quote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef MASD het volgende:
Wat is het volgende? Met je vriendenkring een klysma ondergaan omdat dat zolekker gezellig
is?
Nou moet ik zeggen dat ik ook van die crememuk op mijn gezicht doe want als ik heb gedouched heb ik allemaal schilfers, lijk ik wel melaatsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:12 schreef jogy het volgende:
Net als met gezichtsverzorging voor 'mannen'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |