Zulke schoenen icm skinny jeans. Royal sadnessquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte dat hier weer met zijn ziel onder zijn arm loopt, zal waarschijnlijk op dit soort schoenen lopen :
[ afbeelding ]
Natuurlijk met de veters té strak aangetrokken.
Die heb ik wel gehad ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Sinds wanneer komen UGG's op tv
Cas, jij houdt zeker van dit soort schoenen?
[ afbeelding ]
Ja. Maar als je dus nooit surft en alleen met een breezer in je hand in de stad hangt, staat het best sneuquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zo raar zijn UGGs bij mannen niet hoor. Mannen droegen ze altijd na het surfen, om hun voeten warm te houden.
Daar gaat dit hele topic toch ook over?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:02 schreef MASD het volgende:
Elkaar op het uiterlijk bashen. Lekker volwassen weer.
Nee, dat doen we niet. Een vriendelijk doch dringend verzoek om daarmee te stoppen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic toch ook over?
Mijn vriendje heeft foundationquote:Op donderdag 6 november 2008 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je dat topic met make-up voor mannen nog? ik was benieuwd of de eyeliner al weer kon op straat?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft foundation!!!!!!!!!!
Nog niet misschien dat ik daar ooit mee ga lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Deze mannenUggs zijn best ok hoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model Wigeon
En het is nog steeds je vriendje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft foundation!!!!!!!!!!
wacht maar tot je ze ooit aan hebt gehad, dan piep je wel anders...quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:08 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nog niet misschien dat ik daar ooit mee ga lopen.
Inderdaad. Ik zal nog eerder kisten gaan dragen met witte veters.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:35 schreef n00cL30n het volgende:
Neh, dan geeft'ie zichzelf wel een nekschot zaz.
En een 'Burberry' tasje om de nekquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:
oh oh. Straks krijgen we van die flikkertjes met skinny jeans en dan uggs eronder, en n lekker "gepimpte" hoodie met 100 kleurjtes. De horror.
Hij begrijpt het tenminste.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:00 schreef mister_popcorn het volgende:
oh oh. Straks krijgen we van die flikkertjes met skinny jeans en dan uggs eronder, en n lekker "gepimpte" hoodie met 100 kleurjtes. De horror.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |