Als denkt dat dat urban is kom je zeker uit Oss?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef poffu het volgende:
ojeej! allemaal universiteits knaapjes die proberen mensen van de urban scene belachelijk te maken! ooh ohh ik voel een beef
Boohoo!quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef poffu het volgende:
ojeej! allemaal universiteits knaapjes die proberen mensen van de urban scene belachelijk te maken! ooh ohh ik voel een beef
Dat kan de urban scene zelf veel beterquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:15 schreef poffu het volgende:
Als ik die gozer die in zijn pyjamabroek de hond uitlaat zo zie denk ik dat die ze ook gebruikt als sloffen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze lijken een beetje op overmaatse sloffen.
Ben ik dan echt de enige die vindt dat Bruce Willis er op die foto best mee weg komt?quote:
Als je maden kunt kweken moet je eerst eitjes aan je voeten hebben. Was ze eens.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:27 schreef Renesite het volgende:
O nooooooooit!
Sowieso: ik heb altijd te warme voeten. Warme voeten + sokken + schapenvachtlaarsen = maden kweken!
[..]
Boohoo!
* Renesite zit op het HBO.
Je moet in Uggs ook geen sokken dragen. De schoenen ademen al door de schapenvacht en juist daardoor blijven je voeten prettig warm en niet heet, je krijgt er ook geen zweetvoeten in. Je kunt van het uiterlijk van Uggs vinden wat je wilt, maar kwaliteit van materiaal (sowieso de sheepskin) is het absoluut.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:27 schreef Renesite het volgende:
O nooooooooit!
Sowieso: ik heb altijd te warme voeten. Warme voeten + sokken + schapenvachtlaarsen = maden kweken!
[..]
Die van mij wel hoorquote:
Binnenshuis is ook wat anders hè, daar moet het gewoon lekker zitten.quote:
Dat is ook alleen maar omdat het woensdagavond, kwart over tien is.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
hallo, ik zeg alleen dat het er wel comfortabel uit ziet, ik sta nog niet in de winkel om ze aan te passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |