Alleen als je ze schrijft, niet als je koopt.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
jawel hoor, ze raden je alleen aan je er eerst meer in te verdiepen. Opties hebben daarnaast natuurlijk die margins waardoor je geld extra moet hebben. Daar blijf ik voorlopig verre van.
Wie zal het zeggen, voor hetzelfde geld gaan we morgen nog harder naar beneden.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:07 schreef star_gazer het volgende:
Wow, dit is wel erg triestMorgen herstel?
Das de klassieke fout van de eeuw natuurlijk. Ik heb expres geen aandelen gekocht die afgelopen dagen enorm gestegen waren 6 dagen op een rij (zoals Mittal).quote:Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Hihi, d'r gaan veel mensen op de bek nu doordat ze door de stijging van de afgelopen dagen dachten, hey! Dr is geld te verdienen dus maar lekker aandeeltjes kopen!
Jep, het is misschien lullig, maar het is me zelf ook een keer overkomenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Das de klassieke fout van de eeuw natuurlijk.
Want?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kijk nu wel uit om flink in de aandelen te zitten.
De economie draait minder, minder vraag naar staal, dus slechte vooruitzichten.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef ASSpirine het volgende:
Ik snap het verval van Arcelor niet zo goed eigenlijk... Heb er altijd al wat op gelet, maar de enorme val zorgt ervoor dat het wel eens een koopje kan zijn
Bush is nog aan de macht.quote:
Een productiedaling van 30% misschien? LOLquote:Op donderdag 6 november 2008 19:03 schreef ASSpirine het volgende:
Ik snap het verval van Arcelor niet zo goed eigenlijk... Heb er altijd al wat op gelet, maar de enorme val zorgt ervoor dat het wel eens een koopje kan zijn
Ik vermoed fondsen die last hebben van uitstappende deelnemers en daarom cash nodig hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:40 schreef pberends het volgende:
Wederom een enorme verkooporder bij Aegon het laatste moment. Welke klootvioolen doen dat steeds?
Alleen als je schrijft, en schrijven is echt alleen voor pro'squote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
jawel hoor, ze raden je alleen aan je er eerst meer in te verdiepen. Opties hebben daarnaast natuurlijk die margins waardoor je geld extra moet hebben. Daar blijf ik voorlopig verre van.
http://www.blikopdebeurs.com/weblog1/pivot/entry.php?id=157quote:'Banencijfers historisch slecht'
Donderdag 06 November 2008 at 8:46 pm
Vrijdag om half drie belangrijke arbeidsmarktcijfers uit de VS. Zakenbank Goldman Sachs denkt al te weten hoe deze zijn: zeer slecht. Blikopdebeurs.com citeert exclusief uit een research note die woensdag is verstuurd aan klanten.
quote:
quote:ArcelorMittal verliest 70 miljard aan beurswaarde
Staalfonds ArcelorMittal heeft haar beurskoers de afgelopen maanden zien dalen van 66,20 naar 16,70 euro, een verlies van 75%. De beurswaarde zakte van 94 naar 24 miljard euro: een verlies van 70 miljard euro!
Beurskoers
ArcelorMittal is lange tijd de beurslieveling van Amsterdam geweest, met als top een beurswaarde van 94 miljard euro op 23 juni. Sindsdien is het fonds in een glijvlucht beland, met als eindsprint vandaag en gisteren: een verlies van in totaal 30%. De koers is gezakt van 66,20 naar 16,70 euro, de slotkoers vandaag. Vandaag ging bijna 19% van de koers af.
70 miljard
Arcelor is nu nog maar 23,6 miljard euro waard. Het fonds heeft dus in korte tijd 70 miljard euro aan beurswaarde zien verdampen. De webredactie heeft gerekend met het huidige aantal uitstaande aandelen van 1.421.571.000. (Bron: Thomson Financial).
AEX
Het grote verlies van ArcelorMittal op de Amsterdamse beurs heeft gezorgd voor een enorm negatief effect op de stand van de AEX van maar liefst 38 punten! Meer dan 10% extra verlies vanaf de stand van de AEX van deze zomer.
Recessie
Topman Mittal heeft de economische achteruitgang in de wereld in eerste instantie onderschat, stelde hij zelf eerder deze week. De vraag naar staalproducten etc. is heel fors gedaald. Mittal is daarom nu flink aan het snoeien in de productie. "Eerst moeten de voorraden worden verkocht."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |