Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef LXIV het volgende:
Gratis en onbeperkt geld voor iedereen en voor altijd
Y-E-S W-E C-A-N!!!
Overzicht van je fonds -> tabblad kerncijfersquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Hoe kan ik bij Binck zien hoeveel aandelen een fonds totaal heeft?
Bij Volume, dat is volgens mij de verhandelde aandelen op 1 dag, toch?
Idd, beetje kinderlijk...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/home/
Check die uitroepteken dan over dat rentebesluit....
Uitroeptekens zijn journalistiek een doodzonde. Je ziet 't normaal gesproken dan ook alleen bij crapkrant De Telegraaf.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/home/
Check die uitroepteken dan over dat rentebesluit....
Ja, bizar, maar dat denk ik dus ook. Omdat de BoE 1,5 gaf, verwachtte men bij de ECB minstens 0,75 ofzo. En daarom nu down.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat het kwam omdat Bank of England met een onverwachte grotere renteverlaging kwam, en dat daardoor de spanningen hoger werden dat de ECB meeging in een grotere renteverlaging dan verwacht.
Hmhm. Beetje jammer idd.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn journalistiek een doodzonde. Je ziet 't normaal gesproken dan ook alleen bij crapkrant De Telegraaf.
Het enthousiasme tijdens de kredietcrisis van RTL Z is geniaal.quote:
Spreiden over 3 tot 5 fondsen en geen rommel (zoals Fortis, Spijker) kopen. Kan er maar weinig misgaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
De komende week ga ik ergens 10.000 euro instoppen. Binnen paar maanden moet ik toch wel resultaten mee boeken, ook al is het wat magertjes.
LXIV of iemand anders, tips/suggesties?
Je bent echt achterlijk, de AEX is zwaar overgewaardeerd op dit moment. Deze laatste 2 maanden kan de AEX nog wel tegen de 320 punten aankruipen, maar daarna gaan we zeker onder de 220 punten in 2009.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:07 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
De komende week ga ik ergens 10.000 euro instoppen. Binnen paar maanden moet ik toch wel resultaten mee boeken, ook al is het wat magertjes.
LXIV of iemand anders, tips/suggesties?
Zal me ff inlezen wat een indextracker precies is. Nog bedankt voor je advies.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:11 schreef slap het volgende:
@ Luv
Misschien ff wachten tot begin 2009, kans is wat groter dat ze dan weer iets lager staan.
Iig is mijn tip: gespreid beleggen. Mogelijk is een indextracker een redelijk veilig idee?
Oke, zal erop letten.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Spreiden over 3 tot 5 fondsen en geen rommel (zoals Fortis, Spijker) kopen. Kan er maar weinig misgaan.
Hmmz... ik stap volgende week in, eind december stap ik eruit en dan zie ik wel hoe de boot verder vaart.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent echt achterlijk, de AEX is zwaar overgewaardeerd op dit moment. Deze laatste 2 maanden kan de AEX nog wel tegen de 320 punten aankruipen, maar daarna gaan we zeker onder de 220 punten in 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |