quote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, erg mooi. Hoe verder dattie zakt, hoe beter. Helemaal aangezien ik vanavond naar London vlieg![]()
Tja, stond 6 maanden geleden nog op 16 euro. Is veel verder gezakt dan de AEX zelf. Terwijl het opzich een prima bedrijf is.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:28 schreef star_gazer het volgende:
Het BAM aandeel is wel vrij goedkoop zo volgens mij
Aangezien ik mijn salaris in ponden krijg ben ik er niet helemaal over tevreden..... en daarbij vlieg ik morgenavond naar Nederland.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, erg mooi. Hoe verder dattie zakt, hoe beter. Helemaal aangezien ik vanavond naar London vlieg![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:39 schreef LXIV het volgende:
Gratis en onbeperkt geld voor iedereen en voor altijd
Y-E-S W-E C-A-N!!!
Overzicht van je fonds -> tabblad kerncijfersquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Hoe kan ik bij Binck zien hoeveel aandelen een fonds totaal heeft?
Bij Volume, dat is volgens mij de verhandelde aandelen op 1 dag, toch?
Idd, beetje kinderlijk...quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/home/
Check die uitroepteken dan over dat rentebesluit....
Uitroeptekens zijn journalistiek een doodzonde. Je ziet 't normaal gesproken dan ook alleen bij crapkrant De Telegraaf.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:11 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/home/
Check die uitroepteken dan over dat rentebesluit....
Ja, bizar, maar dat denk ik dus ook. Omdat de BoE 1,5 gaf, verwachtte men bij de ECB minstens 0,75 ofzo. En daarom nu down.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:53 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat het kwam omdat Bank of England met een onverwachte grotere renteverlaging kwam, en dat daardoor de spanningen hoger werden dat de ECB meeging in een grotere renteverlaging dan verwacht.
Hmhm. Beetje jammer idd.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uitroeptekens zijn journalistiek een doodzonde. Je ziet 't normaal gesproken dan ook alleen bij crapkrant De Telegraaf.
Het enthousiasme tijdens de kredietcrisis van RTL Z is geniaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |