quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Dusquote:
Dat verbaast me niks, kom maar naar de meet dan, kunnen we checken wie je echt bentquote:Op woensdag 5 november 2008 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel een kloon, maar die bevalt me niet zo meer
en zelfs die is van het vrouwelijk geslacht
Ooh boehoehoequote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, kom maar naar de meet dan, kunnen we checken wie je echt bent
hoi harryquote:Op woensdag 5 november 2008 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh boehoehoezijn jullie in de bt-is-een-man fase ofzo
?
D_A denkt het ook al.
Lees je inquote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef McFearless het volgende:
Waarom is dat plaatje van die blikjes Fanta veranderd in een foto van die kankerlul?
Ik wist dat dat me op een dag zou verradenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef murp het volgende:
[..]
dr zit een H in je usernaam, vandaar
Murp is expert op dat gebiedquote:
Kijk, dit vind ik nou liefquote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
Als BT mannelijk is, ben ik homo. Selectief, that is.
Homo.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
Als BT mannelijk is, ben ik homo. Selectief, that is.
quote:
voor zover ik zie niet toch? of ben ik scheel, zolang zit ik hier tenslotte nog nietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
Is de userlijst in de OP opgeruimd btw?
Ja weet ik niet, daarom vraag ik t ookquote:Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
voor zover ik zie niet toch? of ben ik scheel, zolang zit ik hier tenslotte nog niet
Ik heb 4 keer meegedaan met playbackshow hier in t dorp (toen k op de basisschool zat ofzo, misschien 1e ook nog), 4 keer 2e gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
*nostalgie-traantje wegpinkt*
Deze heb ik ooit nog gedaan met de maandelijkse playback-show op de basisschool.
Twee dagen voor die dag werd een van de klasgenootjes ziek en mocht ik hem vervangen.
We werden eerste.![]()
(Nou ja, vooral omdat een meisje van twee klassen lager in de jury zat en me nogal leuk vond. En ons dus een 10 gaf.)
Joop Zoetemelk-alert!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer meegedaan met playbackshow hier in t dorp (toen k op de basisschool zat ofzo, misschien 1e ook nog), 4 keer 2e geworden
Dat is voor mijn tijd gekquote:Op woensdag 5 november 2008 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met het algemene kennisniveau van mijn generatiegenoten?
[ afbeelding ]
Love that onequote:
Er staat geen 'Soms' tussen, dus maar Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Emimich het volgende:
Poll: Juup een goede mod?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
komter weer net zo leuke discussie als gisterenavondquote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Er staat geen 'Soms' tussen, dus maar Nee.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
komter weer net zo leuke discussie als gisterenavond
Wie basht m dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, stop eens met Juup bashen joh. Hij heeft heel netjes zn excuses aangeboden aan mij voor gisteravond, en over het algemeen is het een prima mod.
En nu ga ik slapen
quote:
Ik start een poll en meteen bash ik hem?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, stop eens met Juup bashen joh. Hij heeft heel netjes zn excuses aangeboden aan mij voor gisteravond, en over het algemeen is het een prima mod.
En nu ga ik slapen
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
Erik© says (22:43):
:$ ik wordt altijd zo opgewonden van die drum slagen voor een level van CoD
iets voor in de volgende OPquote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
Erik© says (22:43):
:$ ik wordt altijd zo opgewonden van die drum slagen voor een level van CoD
Ja, waar is die poll in godsnaam voor nodig?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik start een poll en meteen bash ik hem?
Over het algemeen een prima mod, kom je ooit weleens in de onveilige wereld van KLB die bestaat buiten de SC?
Goede vraag.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, waar is die poll in godsnaam voor nodig?
Gewoon. Omdat het kan. En omdat ieder topic vol praten over jouw tieten en pijpmondje op den duur ook verveelt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, waar is die poll in godsnaam voor nodig?
En nee dat durf ik niet, sorry
rare tietjesquote:
Daar heb ik nou nog nooit iemand over zien pratenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan. En omdat ieder topic vol praten over jouw tieten en pijpmondje op den duur ook verveelt.
Say wut?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Rracer_Marcos het volgende:
jezus hangt daar al eeuwen.. aan spijkers van van leeuwen!!
Jezus is van het kruis gesleurd dat was met spijkers van van leeuwen nooit gebeurt!!
yaaaaw
OK, wie heeft z'n medcijnen verstopt???quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Rracer_Marcos het volgende:
jezus hangt daar al eeuwen.. aan spijkers van van leeuwen!!
Jezus is van het kruis gesleurd dat was met spijkers van van leeuwen nooit gebeurt!!
yaaaaw
Ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:53 schreef IQM het volgende:
Repost op pagina 3:
Poll: Voegt Emimich veel toe aan KLB-SC?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Wie moest mij nou uitlachen vanwege mijn beugel dan vanmiddagquote:
Wou net zeggen, dat gekut de godganse tijdquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie moest mij nou uitlachen vanwege mijn beugel dan vanmiddag
Wie is Jantje Zag en waar is ie die pruimen aan het hangen?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:53 schreef Elmostyle het volgende:
Jantje zag is pruimen hangen, HANGTIETJUS...
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie is Jantje Zag en waar is ie die pruimen aan het hangen?
Ik heb in ieder geval geen lange zwarte jasquote:Op woensdag 5 november 2008 22:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHEENBEUGELEINZZWEIVIERTEL@1!!@!@!@!@!
wie heeft dat dan wel buiten schietgrage jongeren in amerika?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen lange zwarte jas
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HEEFT DE KLB OOK REGGEA FANS?????
JAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOOI, DAN ZAL KALI FF EEN NUMMERTJE OPZETTEN!
Oh wacht, dat was NGquote:Op woensdag 5 november 2008 23:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wie heeft dat dan wel buiten schietgrage jongeren in amerika?
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:04 schreef Rracer_Marcos het volgende:
Die muziek is gebaseerd op 1 ding en dat is blowen.. THC-addicts
Mijn jas is stijlvol, een beugel is dat nimmer.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen lange zwarte jas
Nee, je bent een gothicquote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn jas is stijlvol, een beugel is dat nimmer.
Net nogquote:Op woensdag 5 november 2008 23:04 schreef Rracer_Marcos het volgende:
Die muziek is gebaseerd op 1 ding en dat is blowen.. THC-addicts
Wat typ jij naar.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef Rracer_Marcos het volgende:
maak je niet druk man:p chill hem is ik zeg toch niet dat jij een stoner ben fzoXD
Nou dat zou die baard aan z'n kont roestenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
ARGH .. bij odin´s baard !
Ze kunnen hier nog niet eens een koffieautomaat repareren !
Ga eens ksst.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef Rracer_Marcos het volgende:
maak je niet druk man:p chill hem is ik zeg toch niet dat jij een stoner ben fzoXD
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef Rracer_Marcos het volgende:
dan ga je toch naar de keetquote:Op woensdag 5 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
ARGH .. bij odin´s baard !
Ze kunnen hier nog niet eens een koffieautomaat repareren !
Dhr. Kali schoot wat uit zijn spreekwoordelijke slofquote:
BEETJE NETJES HOUDEN HIET JA?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou dat zou die baard aan z'n kont roestenANUS OXIDEREN!!!
Die keet is al weg.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:07 schreef gers het volgende:
[..]
dan ga je toch naar de keet![]()
zitten hele toffe mensen![]()
of naar de treindienstleider
xDquote:Op woensdag 5 november 2008 23:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
KIJK UIT!!!!! ATTACK OF THE KILLER XD!!!!!!!!!
Hmm dus dat bringt bij jou het cognitieve niveau van een beschonken lama naar boven ?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef Rracer_Marcos het volgende:
[..]
Dhr. Kali schoot wat uit zijn spreekwoordelijke slof
dat wist ik toch nietquote:Op woensdag 5 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die keet is al weg.
Het was een 1 avond spoed reparatie ding.![]()
Dus ook geen toffe mensen.![]()
En de treindienst zit hier heul niet
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je bent een gothic
En waarom denk je altijd dat ik zo vaag kijk/lach op foto's?
Sorry Gerske.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
dat wist ik toch niet![]()
geen ah to go ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm dus dat bringt bij jou het cognitieve niveau van een beschonken lama naar boven ?
Oh hoeft van mij niet hoor, je hoeft je niet anders te kleden dan dat je bentquote:Op woensdag 5 november 2008 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!! ik trek wel een vest aan naar de meet
Omdat je bang bent dat mensen je uitlachen omdat je braceface bent
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hihihihi...jij zegt cognitiev...hihihi
of een burgerking ,quote:Op woensdag 5 november 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry Gerske.![]()
Ik heb helemaal nog geen koffie gehad vandaag.![]()
En nee dat zit ook niet op dit pauper station !
ja zo ongeveer ik acht laten we nog is gek doen..quote:Op woensdag 5 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm dus dat bringt bij jou het cognitieve niveau van een beschonken lama naar boven ?
Ik kom ook in mijn normale metal kloffie hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh hoeft van mij niet hoor, je hoeft je niet anders te kleden dan dat je bent
Mja, t staat redelijk dom, vooral op foto's
accepteer je me dan wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh hoeft van mij niet hoor, je hoeft je niet anders te kleden dan dat je bent
Mja, t staat redelijk dom, vooral op foto's
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!! ik trek wel een vest aan naar de meet
Omdat je bang bent dat mensen je uitlachen omdat je braceface bent
Ik snap het wel, maar ik vind het gebruiken van de derde persoon van het werkwoord 'zijn' in plaats van de tijdsbepaling 'eens' zo lelijkquote:Op woensdag 5 november 2008 23:00 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
Jantje is spreekwoordelijke Elmo(ik), en die pruimen die hangen zijn die lelijke hangietjus
snappie
Gers .. wat ben je toch geweldigquote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
of een burgerking ,![]()
als ik in het oosten woonde zou ik je best een bakkie pleur willen brengen
Doe maar niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:11 schreef Rracer_Marcos het volgende:
[..]
ja zo ongeveer ik acht laten we nog is gek doen..
Je weet dat je me opwindt als je zo praat, hè.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik vind het gebruiken van de derde persoon van het werkwoord 'zijn' in plaats van de tijdsbepaling 'eens' zo lelijk
Ja dat doe ik ookquote:
jah oke, je hebt een puntquote:Op woensdag 5 november 2008 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik vind het gebruiken van de derde persoon van het werkwoord 'zijn' in plaats van de tijdsbepaling 'eens' zo lelijk
28ste toch ?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
NB, jij kwam toch ook op de meet he??
Niet naakt ?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ja ik denk dat ik ook maar wat aan doe naar de meet...
Surequote:Op woensdag 5 november 2008 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
accepteer je me dan wel?![]()
Wanneer mag je beugel uit?
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
28ste toch ?
Als ik een tijd weet en plaats dan wel ja
[..]
Niet naakt ?
Ja maar ..quote:Op woensdag 5 november 2008 23:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je weet toch dat dan alle aandacht weer naar mij gaat, we hebben het er gister nog over gehad toch??
deze keer zou ik kleren aan doen goed?
ik wil je wel wat voorschietenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook![]()
Maar ik ben blut![]()
En krijg vrijdag pas loon.
Wil je nog wat horrorverhalen horen over implantaten ?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
SureLet ik niet zo op hoor, tenzij je stinkt
Hopelijk snelBeetje gekloot omdat ik 4 kiezen eruit heb waar implantaten moeten komen enzo
![]()
Heb m al 2 jaar
T zal me ook een rotzorg wezenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
SureLet ik niet zo op hoor, tenzij je stinkt
Hopelijk snelBeetje gekloot omdat ik 4 kiezen eruit heb waar implantaten moeten komen enzo
![]()
Heb m al 2 jaar
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil je wel wat voorschieten![]()
heb toch genoeg verdiend
zijn je tetten gaan lekkenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je nog wat horrorverhalen horen over implantaten ?
vroegah was koffie toch is goedkoperquote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi !
Maak maar even 250 euro over naar mijn rekening dan
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was koffie toch is goedkoper
Jaquote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je nog wat horrorverhalen horen over implantaten ?
Je stinkt toch niet he?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
T zal me ook een rotzorg wezenimplantaten doen fucking pijn gek
doe maar duurquote:
Ik stink soms een beetje naar seksquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
doe maar duur![]()
gewone douwe egberts is ook lekker hoor
In je mond...quote:
reukje? noemen jullie dat zo?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd een lekker reukje op
de flamoes van mirre dusquote:Op woensdag 5 november 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik stink soms een beetje naar seks
Pics?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik stink soms een beetje naar seks
Nou, geen probleem dan tochquote:Op woensdag 5 november 2008 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd een lekker reukje op
quote:
Van mijn seksgeur ?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Nou, geen probleem dan toch
Kennis van mn moeder wilde implantaten, omdat een kunstgebit te veel gedoe was (ofzo), anyway bij het inzetten van die dingen was er iets mis gegaan bij die dingen, waar je de implantaten indraait. Ze heeft toen een half jaar niet goed kunnen eten en er best veel pijn van gehad.quote:
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Die stink niet.
[..]
Van mijn seksgeur ?
dat zeg jij misschien ruikt het wel naar noorse haringquote:
Ik kan wel een foto van mijn kopkaas maken ?quote:
Noorse haring !quote:Op woensdag 5 november 2008 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
dat zeg jij misschien ruikt het wel naar noorse haring
Doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van mijn kopkaas maken ?![]()
[..]
Noorse haring !
Dat word dan wel morgenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Wauw, net de 0-2 van Pana. tegen Werder gezien?
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zaterdag een broek kopen, iemand suggesties?![]()
Je pc staat in de keuken?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heel lastig maar de bar die de keuken van de huiskamer scheidt staat ervoor...
Een onderbroekquote:Op woensdag 5 november 2008 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zaterdag een broek kopen, iemand suggesties?![]()
hier stond een foto van mijn huiskamer met bar....quote:
wtf 250 knakker voor een broekquote:Op woensdag 5 november 2008 23:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eisen
spijkerbroek
liefst donker
goede pasvorm
niet wijd
onder de 250
Ja, maar ik kom bijvoorbeeld nooit bij een h&m of scorequote:Op woensdag 5 november 2008 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
Koop gewoon een leuke broek die je tegen komt, care
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer meegedaan met playbackshow hier in t dorp (toen k op de basisschool zat ofzo, misschien 1e ook nog), 4 keer 2e geworden
Ziet er wel leuk uitquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hier stond een foto van mijn huiskamer met bar....![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:38 schreef gers het volgende:
ik betaal rond de 40 :")
standaartquote:Op woensdag 5 november 2008 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom bijvoorbeeld nooit bij een h&m of scoreen ik wil zeker wel een goede vette broek. Geen standaart saaie broek
Hm, dat was na jou, want ik heb nooit tegen jou moeten strijden.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
kankerfaalhaas, mn clicka en ik pwned iedereen toen met burning stuntmen van golden earring
FUCKING BAAS!!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja toch, barretje in huis is BAAS!
Ik besteed het altijd aan kledingquote:Op woensdag 5 november 2008 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
standaart
Nee maar echt, care hoor. Je kunt je geld toch wel beter besteden?
neequote:Op woensdag 5 november 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worden jullie na chinees eten ook zo misselijk?
quote:
Helaas, wij hadden dit jaar in een dronken bui aan elkaar beloofd the beegees - stayin alive te doenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, dat was na jou, want ik heb nooit tegen jou moeten strijden.
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worden jullie na chinees eten ook zo misselijk?
Whehe wat gekquote:Op woensdag 5 november 2008 23:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helaas, wij hadden dit jaar in een dronken bui aan elkaar beloofd the beegees - stayin alive te doengelukkig heeft niemand het plan doorgezet en ons aangemeld.
BAASquote:Op woensdag 5 november 2008 23:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
niks beter dan daar lam met vrienden bier te klappen, kaartje leggen!!
Jeweetzelluf.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon. Van de dingen die ik recentelijk van jou lees.
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
blijf dan ook eens van die cavia's af!
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helaas, wij hadden dit jaar in een dronken bui aan elkaar beloofd the beegees - stayin alive te doengelukkig heeft niemand het plan doorgezet en ons aangemeld.
Jij ging morgen niet naar de wedstrijd of wel kali? Ik ga morgen al rond 4 uur die kant op dus eerst ff pilsen in een kroegquote:Op woensdag 5 november 2008 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mocht je ooit in amsterdam zijn, bewaar ik een kruk voor je!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mocht je ooit in amsterdam zijn, bewaar ik een kruk voor je!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij ging morgen niet naar de wedstrijd of wel kali? Ik ga morgen al rond 4 uur die kant op dus eerst ff pilsen in een kroeg
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
bp, dat zijn toch die blauwe trommelmannen?
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
En er was een plaatje van Metallica!
Yes.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:00 schreef Elmostyle het volgende:
ik ben er weer ff'tjes, ltrz Kali
Uiteraard, maar wat vind jij kutfoto'squote:Op donderdag 6 november 2008 00:00 schreef NoelGallagher het volgende:
maak je wel een leuke op, en niet met al die kutofoto's
Troesteuhh!quote:
Dat is iets wat ik maar niet ga doen...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:58 schreef Fascination het volgende:
Ik zat naar de vorige delen te kijken, mien god!!
ik heb dat 1 keer gebruikt in KLB SCquote:Op donderdag 6 november 2008 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ook, en dat xD de hele fucking tijd
Slaap zachtquote:
Heel verstandig. Tevens vind ik dat 't tijd wordt voor een naamtopic voor mijquote:Op donderdag 6 november 2008 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik maar niet ga doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |