quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Dusquote:
Dat verbaast me niks, kom maar naar de meet dan, kunnen we checken wie je echt bentquote:Op woensdag 5 november 2008 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik heb wel een kloon, maar die bevalt me niet zo meer
en zelfs die is van het vrouwelijk geslacht
Ooh boehoehoequote:Op woensdag 5 november 2008 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks, kom maar naar de meet dan, kunnen we checken wie je echt bent
hoi harryquote:Op woensdag 5 november 2008 21:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh boehoehoezijn jullie in de bt-is-een-man fase ofzo
?
D_A denkt het ook al.
Lees je inquote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef McFearless het volgende:
Waarom is dat plaatje van die blikjes Fanta veranderd in een foto van die kankerlul?
Ik wist dat dat me op een dag zou verradenquote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef murp het volgende:
[..]
dr zit een H in je usernaam, vandaar
Murp is expert op dat gebiedquote:
Kijk, dit vind ik nou liefquote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
Als BT mannelijk is, ben ik homo. Selectief, that is.
Homo.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
Als BT mannelijk is, ben ik homo. Selectief, that is.
quote:
voor zover ik zie niet toch? of ben ik scheel, zolang zit ik hier tenslotte nog nietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
Is de userlijst in de OP opgeruimd btw?
Ja weet ik niet, daarom vraag ik t ookquote:Op woensdag 5 november 2008 22:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
voor zover ik zie niet toch? of ben ik scheel, zolang zit ik hier tenslotte nog niet
Ik heb 4 keer meegedaan met playbackshow hier in t dorp (toen k op de basisschool zat ofzo, misschien 1e ook nog), 4 keer 2e gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
*nostalgie-traantje wegpinkt*
Deze heb ik ooit nog gedaan met de maandelijkse playback-show op de basisschool.
Twee dagen voor die dag werd een van de klasgenootjes ziek en mocht ik hem vervangen.
We werden eerste.![]()
(Nou ja, vooral omdat een meisje van twee klassen lager in de jury zat en me nogal leuk vond. En ons dus een 10 gaf.)
Joop Zoetemelk-alert!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer meegedaan met playbackshow hier in t dorp (toen k op de basisschool zat ofzo, misschien 1e ook nog), 4 keer 2e geworden
Dat is voor mijn tijd gekquote:Op woensdag 5 november 2008 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met het algemene kennisniveau van mijn generatiegenoten?
[ afbeelding ]
Love that onequote:
Er staat geen 'Soms' tussen, dus maar Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:35 schreef Emimich het volgende:
Poll: Juup een goede mod?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
komter weer net zo leuke discussie als gisterenavondquote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Er staat geen 'Soms' tussen, dus maar Nee.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
komter weer net zo leuke discussie als gisterenavond
Wie basht m dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, stop eens met Juup bashen joh. Hij heeft heel netjes zn excuses aangeboden aan mij voor gisteravond, en over het algemeen is het een prima mod.
En nu ga ik slapen
quote:
Ik start een poll en meteen bash ik hem?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, stop eens met Juup bashen joh. Hij heeft heel netjes zn excuses aangeboden aan mij voor gisteravond, en over het algemeen is het een prima mod.
En nu ga ik slapen
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
Erik© says (22:43):
:$ ik wordt altijd zo opgewonden van die drum slagen voor een level van CoD
iets voor in de volgende OPquote:Op woensdag 5 november 2008 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
Erik© says (22:43):
:$ ik wordt altijd zo opgewonden van die drum slagen voor een level van CoD
Ja, waar is die poll in godsnaam voor nodig?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik start een poll en meteen bash ik hem?
Over het algemeen een prima mod, kom je ooit weleens in de onveilige wereld van KLB die bestaat buiten de SC?
Goede vraag.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, waar is die poll in godsnaam voor nodig?
Gewoon. Omdat het kan. En omdat ieder topic vol praten over jouw tieten en pijpmondje op den duur ook verveelt.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, waar is die poll in godsnaam voor nodig?
En nee dat durf ik niet, sorry
rare tietjesquote:
Daar heb ik nou nog nooit iemand over zien pratenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan. En omdat ieder topic vol praten over jouw tieten en pijpmondje op den duur ook verveelt.
Say wut?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:52 schreef Rracer_Marcos het volgende:
jezus hangt daar al eeuwen.. aan spijkers van van leeuwen!!
Jezus is van het kruis gesleurd dat was met spijkers van van leeuwen nooit gebeurt!!
yaaaaw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |