Ohquote:
teh reflections are all wrong!!!11111quote:
(Niet per se)quote:
Ik heb er ook ooit een gemaakt geloof ikquote:
Oh weetje wie naast ons stond? Aaron van Idols! Hij heeft ook een foto van ons gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik stond vooraan!
Jaa het was leuk
Scheveningenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Zitten best leuke stukjes bij hoorquote:
Hey, it beats een doorgaande weg met stinkende auto's hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Scheveningen
elk willekeurig ander strand
als je tussen de pubers en toeristen wil zitten.....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef BVO het volgende:
Zitten best leuke stukjes bij hoor.
Maar je moet wel even zoeken, daar in die massa is het - zeker op van die dagen - een ramp.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
When I Get You Alone?!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
quote:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgekniptquote:Op donderdag 6 november 2008 @ 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
Re-lover.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zat er gisteren 1 minuut vanafquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:quote:Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
voor Kirk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:
Carol? Of Maggie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dat wijf uit die serie altijd ZOOOO irritant
Hetzelfde als met m'n piemeltje.quote:
Het is geen serie die je kijkt om opgewonden te raken, Babsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Kirk?Dan mag je je wel eerst bekeren, 't joch is helemaal In De Here ...
Growing Pains heb ik denk wel 4 of 5x gezien (de hele reeks dus)
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is alleen jammer dat ze klinkt als een smurf met een hangover en het liedje vrij eentonig is.
Giechel! We zijn het eens!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z. daar word je wel homo van hoor: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=209424&title=paul-rudd
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
Als ik Zhenar zou zijn, zou ik verliefd zijn geweest op Paul Rudd.
Oh, I'm sorry. I didn't know you had your cock up his ass and hand in his mouth making sure every hole is blocked from my cockquote:
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Nu we het over Titney hebben: wanneer laat jij je bevruchten?En ben je bereid je carriere op te geven voor je kleine treinmachinstje?
Duuf weet wat hem te doen staatquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog niet
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:
Haaibaaike
Toch nog effe posten hè stoephoer ?
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Haaibaaike het volgende:
En er zijn er meer die zeggen dat deze topic op slot moet..Niet voor Sunchaser maar voor jou zeker..
En heb je een nieuwe toetsenbord draak van een vent
Fuck it, we gaan voor jouw ideequote:
En toen veranderde hij zijn icon.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
Mijn weltschmerz-gevoelens maken langzaamaan plaats voor nostalgische neigingen naar het verleden. Naar vroeger. Toen alles nog goed was.
Sven, Zhenar en IQM.
De Grote Drie. De Heilige Drie-Eenheid. De Drie Gratiën. De Drie Geile Rukberen.
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen veranderde hij zijn icon.. Alles kapot.
.
Kom Zhen, we gaan als duo verder [ afbeelding ]
IQM deed me doen denken dat hij Zhenqmsational heettequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.
Tegelijk??quote:
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorryquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorry)
Het was geen nachtmerrie he! Volgende keer beterquote:
Het wordt tijd dat je iets nuttigs gaat doet, IQ'tjequote:Op zondag 9 november 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
Huh.
Waarom dacht ik al een paar uur lang dat Zhenar over de Sven/Dizer-droom had gepost in plaats van babette.
Het zal wel aanstekelijk zijnquote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Ik begin opeens overal Zhenar te zien. Ben ik nu homo?
Nee hoor, "overal Zhenar zien" zit latent in ieders genen geprogrammeerd. Vroeg of laat ziet iedereen Zhenar overal.quote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Ik begin opeens overal Zhenar te zien. Ben ik nu homo?
Ja, heel grappig, Sven. Deze keer trap ik er niet in.quote:Op zondag 9 november 2008 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, "overal Zhenar zien" zit latent in ieders genen geprogrammeerd. Vroeg of laat ziet iedereen Zhenar overal.
Ik sluit geen duivelspactenquote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef Zhenar het volgende:
WTF doe jij eigenlijk in zo'n topic, XM?!Heb je een band met Duvel waar wij niet van weten?!?!?!?
![]()
![]()
![]()
!
Maar nu welquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm nee, die gedachte was gelukkig nog niet in me opgekomen
Allemaal ongeschikt. En gelukkig zodanig ongeschikt dat ik er niet langer dan een seconde over hoefde na te denken.quote:
Wel een opluchtingquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Allemaal ongeschikt. En gelukkig zodanig ongeschikt dat ik er niet langer dan een seconde over hoefde na te denken.
"Wie van mijn neefjes... Nee."
Zo ging het ongeveer
Jij hebt weer een slechte nacht vannacht?quote:
Op jequote:
Nee hoor, ik vind het idee (ook) te smerig voor woorden. Dat is genoeg om die gedachten uit te bannenquote:Op maandag 10 november 2008 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij hebt weer een slechte nacht vannacht?
Duh, check haar sig danquote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op je [ afbeelding ]
Stomme niet spelletjesafmaker Xcuzme!
quote:
Ik wilde eigenlijk iets heel gevats en leuks zeggen. Maar nee. Geen idee waar het aan ligt.quote:
Dat wou ik net gaan postenquote:
Nu is het niet stil meerquote:
Pfffffffffffff het blijft toch tussen ons lul. Das stil genoeg.quote:
BVO GAAT WEGquote:
Ehm...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Pfffffffffffff het blijft toch tussen ons lul. Das stil genoeg.
Anyhow, zeg eens iets leuks ende shockerends.
Mits donker.quote:
Als ze die vraag leest, dan kijkt ze naar je vraag en niet naar SYTYCD, dus dan is je vraag al beantwoordquote:
Dude, hij gaat echt wegquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ze die vraag leest, dan kijkt ze naar je vraag en niet naar SYTYCD, dus dan is je vraag al beantwoord![]()
![]()
Ofzo
Maar XFA zal doodbloedenquote:
Damn, BVO in dat primitieve Amerika waar ze geen internet hebben. Hoe komt hij daar in godsnaam op fok?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, hij gaat echt weg! Paar maanden naar Amerika
.
Leugens.quote:
Ik ben iig a.s zaterdag ergens op het Pleinquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef BVO het volgende:
Doooooie boel hier.
SS, zonder grap, geef eens een datum.
Ja, dat.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben blij dat jullie er wel om kunnen lachen
Negeer mijn awesome post maar weer, klootviool.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:16 schreef Zhenar het volgende:
Gefeliciteerd Giecheltjepiecheltje![]()
![]()
!
Tof?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
Look what I've got!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] AWESOME!
De correcte term is buttyboy, duhhquote:Op donderdag 13 november 2008 19:48 schreef IQM het volgende:
De geforceerdheid straalt er weer eens vanaf, battiboy.
Hij is doorquote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ben iig a.s zaterdag ergens op het Pleinen die weken erna nog geen plannen, dus roep maar
Ik kijk geen SYTYCD, alleen de uitslag zie ik wel eens..
HET Plein in Den Haag, alsof ik voor m'n lol in Rotjeknor komquote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is door![]()
!
Welk plein? SHP?. Of Grote?
En waar is het Daniel Craig-aandeel dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:41 schreef IQM het volgende:
Dizer, ik zag gisteren jouw ultieme natte droom in de trein.
(En nee, ik keek niet in de spiegel)
Tegenover me zat een gozer die een kruising was tussen Edward Norton (75%) en Andy Kaufman (25%).
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef IQM het volgende:
Dizer, ik zag gisteren jouw ultieme natte droom in de trein.
(En nee, ik keek niet in de spiegel)
Tegenover me zat een gozer die een kruising was tussen Edward Norton (75%) en Andy Kaufman (25%).
Dat ja. En Edward Norton is ok. Maar Andy Kaufman? Het enige wat ik daaraan ok vond, is de acteerprestatie van Jim Carrey. Volgens mij is het jouw natte droom geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En waar is het Daniel Craig-aandeel dan?
Get your facts straight, mister.quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super
De film was ook tof
vs.quote:Andy Kaufman? Het enige wat ik daaraan ok vond, is de acteerprestatie van Jim Carrey.
quote:Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super
De film was ook tof
Kaufman en genialiteit?! hm....quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zegt toch niks over het uiterlijk?
En jij dan ook niet, maar het lijkt me wel apart om in de trein te kunnen zien dat iemand 25% van Kaufmans humor en genialiteit bevat
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kaufman en genialiteit?! hm....
quote:
Stond een half jaar geleden al op Apple werd er toen vanaf gehaald, daarna er weer op gezet. Twee maanden geleden stond ie in de Film Valley, maar nog steeds niet in de bios. Lijkt mij een toffe film, maar dat gejojo voorspelt weinig goeds.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:59 schreef Dizer het volgende:
Die van mij komt binnenkort uit:
[ afbeelding ]
Daniel Craig in een oorlogsfilm![]()
Let wel, Babs. Men heeft het hier over Jim Carrey's vertolking van Kaufman in de film Man on the Moonquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kaufman en genialiteit?! hm....
En dat is raar, omdat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Let wel, Babs. Men heeft het hier over Jim Carrey's vertolking van Kaufman in de film Man on the MoonGeen van allen kende Kaufman überhaupt voordat ze die film hadden gezien
Dat siert je.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik neig wel eens bij mijn mening te blijven
Omdat men het hier steeds over Andy Kaufman heeft, maar gewoon loopt te geilen op Jim Carrey en zn vertolking van Kaufman. Dat is raar.quote:
Wie is men? Ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Omdat men het hier steeds over Andy Kaufman heeft, maar gewoon loopt te geilen op Jim Carrey en zn vertolking van Kaufman. Dat is raar.
Jim Carrey's vertolking ja. Niet Andy Kaufman himself... ieeeegehquote:
Het kan aan mij liggen, maar "Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super" vat ik toch maar op één manier op.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jim Carrey's vertolking ja. Niet Andy Kaufman himself... ieeeegeh.
Hoe fucking cares... vind hem NU iig totaal niks meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar "Andy Kaufman. Ik vind hem tof. Hij is geniaal en zijn humor was buitengewoon super" vat ik toch maar op één manier op.Eentje die weinig van doen heeft met de vertolking ervan.
En anders ben je zo'n knurft die Giechel zonet omschreef.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan jullie morgen ook kijken naar de Sinterklaasintocht?
kijken is een groot woord, maar ik heb 't meestal wel aanstaan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gaan jullie morgen ook kijken naar de Sinterklaasintocht?
oh ik dacht dat het dan ongeveer afgelopen zou zijn...quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het begint pas 12 uur!
Niet in mijn eentje hoor.quote:
Daarom is het zo tofquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:37 schreef IQM het volgende:
Het totale falen van de mensheid samengevat in 4.500.000 steentjes.[ afbeelding ]
Best freaky!quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:15 schreef Svensational het volgende:
http://imagenebula.com/?task=view&id=2149
Ja ok...quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 14:21 schreef IQM het volgende:
Hij leek op de Edward Norton uitPrimal Fear
:
[afbeelding]
Ook precies dat kapsel.
Hoe weet je dat dat zijn eigen weg is en niet de lokroep van vele dollarbiljetten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat ook zo leuk/goed is aan Norton is dat hij gewoon zijn eigen weg gaat en zich niet bezighoudt met zijn 'serieuze acteur' imago. De nieuwe Hulk film en het leukeKeeping the Faith
zijn daar goede voorbeelden van
De eerste Hulk was geflopt en de studios wilden geen nieuwe maken, dus heeft Norton daar flink aan moeten trekken en tijd, geld en moeite in moeten investeren. Keeping the Faith was een bescheiden succes en deed hij omdat hij wilde regisseren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat zijn eigen weg is en niet de lokroep van vele dollarbiljetten?
OK, duidelijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De eerste Hulk was geflopt en de studios wilden geen nieuwe maken, dus heeft Norton daar flink aan moeten trekken en tijd, geld en moeite in moeten investeren. Keeping the Faith was een bescheiden succes en deed hij omdat hij wilde regisseren.
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:26 schreef IQM het volgende:And it's gonna be legen... wait for it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |