Ohquote:
teh reflections are all wrong!!!11111quote:
(Niet per se)quote:
Ik heb er ook ooit een gemaakt geloof ikquote:
Oh weetje wie naast ons stond? Aaron van Idols! Hij heeft ook een foto van ons gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 00:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik stond vooraan!
Jaa het was leuk
Scheveningenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Zitten best leuke stukjes bij hoorquote:
Hey, it beats een doorgaande weg met stinkende auto's hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Scheveningen
elk willekeurig ander strand
als je tussen de pubers en toeristen wil zitten.....quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef BVO het volgende:
Zitten best leuke stukjes bij hoor.
Maar je moet wel even zoeken, daar in die massa is het - zeker op van die dagen - een ramp.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
When I Get You Alone?!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
never heard of.... (is dat erg?!)
quote:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgekniptquote:Op donderdag 6 november 2008 @ 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
Re-lover.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zat er gisteren 1 minuut vanafquote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie net dat ik maar 5 minuutjes trammen van het Kurhaus zit
Uitwaaien na het werk
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:quote:Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef babette21 het volgende:
dat eerste nummer ken ik wel (dat haar! - wie denkt ie dat ie is, Jesus Christ Superstar), tweede niet. Vreselijk. die hoge stem. Come on, be a man...
![]()
Nee, ik geloof niet dat ik er voor in de rij zal gaan staan...
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht juist: Wat zonde dat ie zn haar heeft afgeknipt![]()
[ afbeelding ]
voor Kirk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hier ga ik dan weer wel voor in de rij staan:
Carol? Of Maggie?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dat wijf uit die serie altijd ZOOOO irritant
Hetzelfde als met m'n piemeltje.quote:
Het is geen serie die je kijkt om opgewonden te raken, Babsquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor Kirk?Dan mag je je wel eerst bekeren, 't joch is helemaal In De Here ...
Growing Pains heb ik denk wel 4 of 5x gezien (de hele reeks dus)
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is alleen jammer dat ze klinkt als een smurf met een hangover en het liedje vrij eentonig is.
Giechel! We zijn het eens!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Titney maakt al jaaaaaaren slechte kutmuziek. Dit laatste nummer is een nieuw dieptepunt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Z. daar word je wel homo van hoor: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=209424&title=paul-rudd
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
Als ik Zhenar zou zijn, zou ik verliefd zijn geweest op Paul Rudd.
Oh, I'm sorry. I didn't know you had your cock up his ass and hand in his mouth making sure every hole is blocked from my cockquote:
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Nu we het over Titney hebben: wanneer laat jij je bevruchten?En ben je bereid je carriere op te geven voor je kleine treinmachinstje?
Duuf weet wat hem te doen staatquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De komende 2 à 3 jaar voorlopig nog niet
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef tong80 het volgende:
Haaibaaike
Toch nog effe posten hè stoephoer ?
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Haaibaaike het volgende:
En er zijn er meer die zeggen dat deze topic op slot moet..Niet voor Sunchaser maar voor jou zeker..
En heb je een nieuwe toetsenbord draak van een vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |