Fuck it, we gaan voor jouw ideequote:
En toen veranderde hij zijn icon.quote:Op zondag 9 november 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
Mijn weltschmerz-gevoelens maken langzaamaan plaats voor nostalgische neigingen naar het verleden. Naar vroeger. Toen alles nog goed was.
Sven, Zhenar en IQM.
De Grote Drie. De Heilige Drie-Eenheid. De Drie Gratiën. De Drie Geile Rukberen.
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.quote:Op zondag 9 november 2008 01:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toen veranderde hij zijn icon.. Alles kapot.
.
Kom Zhen, we gaan als duo verder [ afbeelding ]
IQM deed me doen denken dat hij Zhenqmsational heettequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "verder"?! Zhensational is en was altijd al.
Tegelijk??quote:
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorryquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 10:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep..... maar op de niet-kinky manier (sorry)
Het was geen nachtmerrie he! Volgende keer beterquote:
Het wordt tijd dat je iets nuttigs gaat doet, IQ'tjequote:Op zondag 9 november 2008 14:04 schreef IQM het volgende:
Huh.
Waarom dacht ik al een paar uur lang dat Zhenar over de Sven/Dizer-droom had gepost in plaats van babette.
Het zal wel aanstekelijk zijnquote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Ik begin opeens overal Zhenar te zien. Ben ik nu homo?
Nee hoor, "overal Zhenar zien" zit latent in ieders genen geprogrammeerd. Vroeg of laat ziet iedereen Zhenar overal.quote:Op zondag 9 november 2008 14:05 schreef IQM het volgende:
Ik begin opeens overal Zhenar te zien. Ben ik nu homo?
Ja, heel grappig, Sven. Deze keer trap ik er niet in.quote:Op zondag 9 november 2008 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor, "overal Zhenar zien" zit latent in ieders genen geprogrammeerd. Vroeg of laat ziet iedereen Zhenar overal.
Ik sluit geen duivelspactenquote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef Zhenar het volgende:
WTF doe jij eigenlijk in zo'n topic, XM?!Heb je een band met Duvel waar wij niet van weten?!?!?!?
![]()
![]()
![]()
!
Maar nu welquote:Op maandag 10 november 2008 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm nee, die gedachte was gelukkig nog niet in me opgekomen
Allemaal ongeschikt. En gelukkig zodanig ongeschikt dat ik er niet langer dan een seconde over hoefde na te denken.quote:
Wel een opluchtingquote:Op maandag 10 november 2008 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Allemaal ongeschikt. En gelukkig zodanig ongeschikt dat ik er niet langer dan een seconde over hoefde na te denken.
"Wie van mijn neefjes... Nee."
Zo ging het ongeveer
Jij hebt weer een slechte nacht vannacht?quote:
Op jequote:
Nee hoor, ik vind het idee (ook) te smerig voor woorden. Dat is genoeg om die gedachten uit te bannenquote:Op maandag 10 november 2008 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij hebt weer een slechte nacht vannacht?
Duh, check haar sig danquote:Op maandag 10 november 2008 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op je [ afbeelding ]
Stomme niet spelletjesafmaker Xcuzme!
quote:
Ik wilde eigenlijk iets heel gevats en leuks zeggen. Maar nee. Geen idee waar het aan ligt.quote:
Dat wou ik net gaan postenquote:
Nu is het niet stil meerquote:
Pfffffffffffff het blijft toch tussen ons lul. Das stil genoeg.quote:
BVO GAAT WEGquote:
Ehm...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Pfffffffffffff het blijft toch tussen ons lul. Das stil genoeg.
Anyhow, zeg eens iets leuks ende shockerends.
Mits donker.quote:
Als ze die vraag leest, dan kijkt ze naar je vraag en niet naar SYTYCD, dus dan is je vraag al beantwoordquote:
Dude, hij gaat echt wegquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als ze die vraag leest, dan kijkt ze naar je vraag en niet naar SYTYCD, dus dan is je vraag al beantwoord![]()
![]()
Ofzo
Maar XFA zal doodbloedenquote:
Damn, BVO in dat primitieve Amerika waar ze geen internet hebben. Hoe komt hij daar in godsnaam op fok?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, hij gaat echt weg! Paar maanden naar Amerika
.
Leugens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |