ik heb er geen problemen meequote:Op woensdag 5 november 2008 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Even serieus, kort de OP wat in, duurt te lang met laden enzo.
Ja, jij ben newbie en wilt slijmenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee![]()
respect voor OP en TT
Moet je zeggen dat je ma van je modem moet gaan en je pr0n download uit zettenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Even serieus, kort de OP wat in, duurt te lang met laden enzo.
ik heb geen 128bits modem'pje en kan dat snel laden, en heb geen problemen met Jailbait, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jij ben newbie en wilt slijmen
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n studentenvereniging heet Skoll.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga even een os verslinden !
tot zo !
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dat moet een mooie vereniging zijn dan !
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
Masturberende meisje en ingezoomde poesje uit OP verwijderd en op m'n harde schijf gezet..
maar poesjes zijn liefquote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
Masturberende meisje en ingezoomde poesje uit OP verwijderd.
Moraalridderquote:Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Masturberende meisjes ook, maar die post je maar in KPD
Waarom kom je dan niet op de meet als je gay bent? Groot cockfest is het danquote:Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben gay. Ik val op meisjes, pronte borstjes, natte poesjesdat is het voor mij.
Ja dat is dus ook de reden waarom ik ben bekeerd, ik ben bang voor piemels.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet op de meet als je gay bent? Groot cockfest is het dan
quote:
Ik ben te laatquote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
Ajuquote:Op woensdag 5 november 2008 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook de reden waarom ik ben bekeerd, ik ben bang voor piemels.
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
BT ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2008 18:33:22 ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:Daar krijg ik het niet meer warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
( lees: Mag niet meer)
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Oh je kreeg het ook niet warm van die plaatjes? Nou dan hier een virtuele knuffelquote:
Wat is er irritant aan?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
BT, kanker op met die foto's. Zwaar irritant
ik krijg het er nog warm van hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 18:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar krijg ik het niet meer warm van![]()
( lees: Mag niet meer)
* Noorsbloed kruipt tegen BT aan.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh je kreeg het ook niet warm van die plaatjes? Nou dan hier een virtuele knuffelik heb het altijd warm!
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed kruipt tegen BT aan.
Mirre wilt jou ook wel eens knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |