Vlietlandziekenhuis!quote:
quote:
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Vlietlandziekenhuis!![]()
In Schiedam, of all places...
Is die weg dan?quote:
Wtfquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
9292ov ZIJN FUCKING PRUTSERS.... Zeggen ze opeens dat ik 72 minuten met een regiotaxi moet gaan rijden...
Moet om 9.15 in Amersfoort zijn,.. Maar schijnbaar rijden er geen bussen meer van mijn huis naar den haag, rotterdam of hoek van holland..quote:
aah ok.. Ook kutquote:Op woensdag 5 november 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet om 9.15 in Amersfoort zijn,.. Maar schijnbaar rijden er geen bussen meer van mijn huis naar den haag, rotterdam of hoek van holland..
Er rijden wel bussen, maar volgens 9292ov...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok.. Ook kutkan niemand je brengen ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Blijkbaar helpt schelden op 9292... want nu werkt het opeens wel
hoe was jouw dag? vertel maar eensquote:
uhm... niet speciaal..quote:Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
hoe was jouw dag? vertel maar eens
oke.... nice... En hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm... niet speciaal..
Waterbus was op tijd, 's ochtends redelijk wat werk kunnen doen. Moest een documentje maken waarin ik de functionaliteiten van een programma moest neerzetten.
Toen was het ongeveer tijd voor de lunch, dus naar de AH om de hoek gegaan en daar een bakje huzarensalade, sambalsmeerkaas en 2 bruine driehoekbroodjes gehaald.
Dat opgepeuzeld en daarna een document geschreven over welke functionaliteiten van dat ene programma ook in ons eigen programma moet gaan komen.
En net mijn moeders heerlijke nasi gegeten en nu zit ik hier
druk druk druk.. dat valt wel mee.. ondertussen nog redelijk zitten fokken, internetten, ouwehoeren en roken, dus het was geen stressdagquote:Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
oke.... nice... En hoe voel je je daarbij?
nee
sambalsmeerkaas
met driehoeksbroodjes
..... en je bent druk druk druk geweest zie ik
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
druk druk druk.. dat valt wel mee.. ondertussen nog redelijk zitten fokken, internetten, ouwehoeren en roken, dus het was geen stressdag
maar sambalsmeerkaas isen die driehoeksbroodjes zijn
![]()
jah maar met een vleesvervanger erbijquote:Op woensdag 5 november 2008 19:04 schreef nicomart het volgende:
ovenkroketjes met erwtjes zijn toch al vegetarisch?
dan moet dat wel heel erg zijn geweestquote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Californium het volgende:
blijkbaar was het zo erg dat ze het hele topic hebben gedelete want het staat niet in mijn active topics![]()
ah op die fiets..quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar met een vleesvervanger erbij
Want?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar met een vleesvervanger erbij
om toch het goede van vlees binnen te krijgen, maar toch voor jezelf een standpunt in nemen tegen de oneerlijke behandeling van dieren?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Want?
Waarom vegetarisch eten en dan met alle geweld een vleesvervanger willen hebben.
omdat ik daar vandaag zin in hebquote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Want?
Waarom vegetarisch eten en dan met alle geweld een vleesvervanger willen hebben.
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
om toch het goede van vlees binnen te krijgen, maar toch voor jezelf een standpunt in nemen tegen de oneerlijke behandeling van dieren?
Zit wat in.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
om toch het goede van vlees binnen te krijgen, maar toch voor jezelf een standpunt in nemen tegen de oneerlijke behandeling van dieren?
Goed punt.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat ik daar vandaag zin in hebniet altijd...maar alleen aardappeltjes met groente is zo karig... en ik kan de vitaminen en eiwitten goed gebruiken....
Das wel onzinnig ja.. Waarschijnlijk gewoon om het er gezellig uit te laten zien. Voor hetzelfde geld hadden ze het er ook uit kunnen laten zien als een enorme aarbeiensorbetquote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit wat in.
[..]
Goed punt.
Maar dan vraag ik me wel nog af waarom men, buiten de voedingsstoffen, die vleesvervangers zo maakt dat ze qua smaak en structuur een gewoon stuk vlees proberen te benaderen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet dat wel heel erg zijn geweest
zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das wel onzinnig ja.. Waarschijnlijk gewoon om het er gezellig uit te laten zien. Voor hetzelfde geld hadden ze het er ook uit kunnen laten zien als een enorme aarbeiensorbet
puur leedvermaak dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
het ging echt zo van: ik ben [ insert naam (die ik nu even niet ga noemen, want dat is ook lullig )] en ik ben homo....
En de reacties waren echt heel erg... hyves foto's erbij en god wat is ts lelijken die vriend ook enz enz... en toen vond ts het niet meer leuk en bla die bla die bla...
het was echt een heel kansloos topic...en als je op fok zit weet je dat je dit soort dingen kan krijgen
maar de users waren wel heel erg cru.... Dus ik het even een
! gepost
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
het ging echt zo van: ik ben [ insert naam (die ik nu even niet ga noemen, want dat is ook lullig )] en ik ben homo....
En de reacties waren echt heel erg... hyves foto's erbij en god wat is ts lelijken die vriend ook enz enz... en toen vond ts het niet meer leuk en bla die bla die bla...
het was echt een heel kansloos topic...en als je op fok zit weet je dat je dit soort dingen kan krijgen
maar de users waren wel heel erg cru.... Dus ik het even een
! gepost
Dan nog staat mijn vraag, waarom moet het zo nodig echt lijken als het dat overduidelijk en bewust niet is. Dan heb ik ook liever die aardbeiensorbetquote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
zekermaar dan lijkt het nog echt ook
dat zal de reden wel zijn
en hier in UK hebben ze ook veeeele meer lekkere vleesvervangers... maar ook groeteburgers en echt lekker: bloemkool met kaasburgers
dat zijn meer gewoon voor erbij, maar er zit niets in dat de vitaminen vervangd
....die zijn ook lekker....
maar nu koken
zodat het ook een beetje in het beeld past.... Een aardbeiensorbet op bord naast de aarappeltjes en de groetenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
[..]
Dan nog staat mijn vraag, waarom moet het zo nodig echt lijken als het dat overduidelijk en bewust niet is. Dan heb ik ook liever die aardbeiensorbet![]()
.
Kookze
Ja, och. Doe mij maar gewoon een normaal stukjes vleesquote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
zodat het ook een beetje in het beeld past.... Een aardbeiensorbet op bord naast de aarappeltjes en de groeten
Have fun en tot laterquote:Maar ben er weg vanvuurwerk kijken
dus naar carlton hill...neem me camera wel mee
dus wie weet nog mooie plaatjes
![]()
och achter het doel is dat toch?? best tedoen hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
Voor de Ajax-supporters... Als je op vak 413 of 428... heb je dan nog een beetje beeld op het veld.. of zijn het kloteplekken?
Yepquote:Op woensdag 5 november 2008 20:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
och achter het doel is dat toch?? best tedoen hoor
aah okquote:Op woensdag 5 november 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
YepKaarten voor Nederland - Zweden.. wel vriendschappelijk maar.. Slamaar... ik bedoel Zlatan weer terug in de Arena en natuurlijk Markus Rosenberg.
Eens kijken hoeveel (ex-)eredivisie speler aan Zweedse kant er in staan.
Ik ga ook geen €60 per kaartje neerleggen... Dat is zo'n wedstrijd niet waard..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah okNouja het zijn niet super plaatsen ofzo. Maar je kan het eigenlijk overal wel normaal zien
En zijn goedkoopste plekken geloof ik
Dus ook veel jongen mensen daar.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:18 schreef nicomart het volgende:
morgen naar feyenoord-moskou.. wordt waarschijnlijk een avondje leedvermaak![]()
Al hoop ik dat ze winnen natuurlijk! Goed voor het nederlandse voetbal!
Maar als je 3-0 van nancy verliest en je tegenstander wint 3-0 van deportivo, zal het zeker geen makkie worden. En ik geloof dat de kuip halfvol zit qua kaartverkoop nu..quote:
Tja en PSV deed ook geen goede zaken gisteren...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar als je 3-0 van nancy verliest en je tegenstander wint 3-0 van deportivo, zal het zeker geen makkie worden. En ik geloof dat de kuip halfvol zit qua kaartverkoop nu..
Maar ik hoop natuurlijk op een goede avond voor het Nederlandse voetbal.
Ja daarom juistquote:Op woensdag 5 november 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook geen €60 per kaartje neerleggen... Dat is zo'n wedstrijd niet waard..
nee, dat was ook nogal kansloos.. Hopelijk kan de rest wat presteren.. Zelfs uefacup wordt nog moeilijk voor PSVquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja en PSV deed ook geen goede zaken gisteren...
Mja, moet even kijken hoe druk het is. Wellicht vraag ik Miljonair even.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:01 schreef MPG het volgende:
Bijna vrijdagmiddag.
Komt er dan ook weer een VMRT, OA?
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef jslavenburg het volgende:
Net gehoord dat de oma van mijn vriendin is overleden, voel mij dus zwaar (...)
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef jslavenburg het volgende:
Net gehoord dat de oma van mijn vriendin is overleden, voel mij dus zwaar (...)
Veel plezierquote:
shit.. ik wilde weer zeggen: "Maar het is toch al half 10!"quote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
ik is zo intelligent
ik denk...ben ik lekker vroeg! kan ik pcr inzetten e.d. Heb ik niet genoeg pfu en moet ik daarvoor naar de store en die gaat om 9 uur open
Moest naar Cesar therapie en dat is normaal rek en strek oefeningen doen.. maar nu een massafequote:
Ben ff aan het genieten van mijn ochtend koffie en peukie, dadelijk weer richting mijn werkquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Moest naar Cesar therapie en dat is normaal rek en strek oefeningen doen.. maar nu een massafe![]()
En goeiemorgen Hosti, al druk aan het werk geweest?
Haha, nee het is ook niet zo heel verkeerd eigenlijk. Vind mijn stage behoorlijk kut en het scheelt een half uur werk per weekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ff aan het genieten van mijn ochtend koffie en peukie, dadelijk weer richting mijn werk
Zo klinkt therapie niet eens half zo slecht
Lol, ik lees hier elke morgen bij mijn ontbijt de krantquote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef nicomart het volgende:
digitaal het meeste nieuws!
Ik lees alleen 's ochtends in de bus een krantje omdat die er toch ligt.
kost alleen maar tijd.. kan je weer later opstaanquote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Lol, ik lees hier elke morgen bij mijn ontbijt de krant
Ach, mijn biologische wekker gaat standaard om 7 uur af en dan blijf ik nog een kwartier liggen.. En ik vind het heerlijk om de krant te lezen. Het is dan wel een streekkrant.. maar goedquote:Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
kost alleen maar tijd.. kan je weer later opstaan
Waar ergens in de buurt?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef JayJay8 het volgende:
Iemand die toevallig nog een stageplek voor MBO ICT Beheerder weet? Vanaf eind januari.
Sorry, bij ons niet meer, ik heb samen met een ander die plekken gevuldquote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef JayJay8 het volgende:
Iemand die toevallig nog een stageplek voor MBO ICT Beheerder weet? Vanaf eind januari.
ach.. als jij het heerlijk vindt, wie ben ik dan om daar iets van te zeggen?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, mijn biologische wekker gaat standaard om 7 uur af en dan blijf ik nog een kwartier liggen.. En ik vind het heerlijk om de krant te lezen. Het is dan wel een streekkrant.. maar goed
Amsterdam of iets erbuitenquote:
Niemandquote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. als jij het heerlijk vindt, wie ben ik dan om daar iets van te zeggen?
Probeer linkIT? Dat zit in Rijswijk geloof ik.quote:
Tja, in principe moet dat altijd te bespreken zijn. Als stagiaire hoef jij natuurlijk niet zoveel verantwoording te dragen als een andere medewerker. Je zei al dat het een kut stage was en dat het eventueel geen plek is waar je wil blijven werken, dus dan kan je het volgens mij wel bespreekbaar maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Niemand.
Vraagje he, vind jij dat ik het kan maken om in de drukste tijd van het bedrijf 3 dagen vrij te nemen? Want ik vind het best wel kut eigenlijk om met oud en nieuw te moeten werken..
Hmm, ik begin er dan wel over als we weer een gesprek hebben over hoe het gaat enz. Vind het altijd lastig om vrij te vragen hier. Hij kijkt je altijd aan op de manier alsof het eigenlijk nooit uit komt.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tja, in principe moet dat altijd te bespreken zijn. Als stagiaire hoef jij natuurlijk niet zoveel verantwoording te dragen als een andere medewerker. Je zei al dat het een kut stage was en dat het eventueel geen plek is waar je wil blijven werken, dus dan kan je het volgens mij wel bespreekbaar maken.
Ik vind het ook altijd lastig om dat soort gesprekken aan te knopen. Ongeacht hoe mensen naar me kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik begin er dan wel over als we weer een gesprek hebben over hoe het gaat enz. Vind het altijd lastig om vrij te vragen hier. Hij kijkt je altijd aan op de manier alsof het eigenlijk nooit uit komt.
Het is niet echt zozeer een kut stage, maar het is gewoon niet wat ik wil. Ik zit de hele dag tegen een witte muur te staren met mijn eigen projectje.. ik wil gewoon een klein beetje contact met mensen toch wel.
Maar dankjewel
Ja wat dat betreft is het wel een hele goede stage ja. Ik vind elk gesprek lastig, meestal schuif ik hem een briefje onder zijn neus met de data en vraag ik of dat goed is. Maar nu hebben we eens in de twee weken ene gesprek over hoe het gaat enz (verplicht gesteld) dus dan kan ik die gesprekken er mooi voor gebruikenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig om dat soort gesprekken aan te knopen. Ongeacht hoe mensen naar me kijken
Hele dat naar een witte muur staren lijkt mij ook nix, maar daar heb je ook stages voor. Er achter komen wat je niet wil.
Ja het is dat het hier refo's zijn dat kerst van het geloof niet kan.. maar denk dat ze anders ook gewoon door zouden werkenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ja oud en nieuw werken is gewoon not done voor een stagair
Ow maar dan, ben verwend met allemaal die vuurwerkshows hier elk jaarquote:Op donderdag 6 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
niet vergelijkbaarhet was gewoon particulier vuurwerk....niet georganiseerd door de gemeente....
En het was rokerig en mistig ....dus je kon gewoon niet veel zien
Ik zeg rookverbod tijdens vuurwerkshows!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
niet vergelijkbaarhet was gewoon particulier vuurwerk....niet georganiseerd door de gemeente....
En het was rokerig en mistig ....dus je kon gewoon niet veel zien
In Nijmegen was het vuurwerk echt prachtig ja met de vierdaagsequote:Op donderdag 6 november 2008 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Jammer, was dus sowieso niet zo goed als afgelopen jaar aan de waal?
Is ook een hele mooie fotoquote:Op donderdag 6 november 2008 10:33 schreef Californium het volgende:
[ ]
nelson monument op carlton hill....Ik vond de lichtval wel mooi
Dat is het ookquote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, blijkbaar is mijn beeldscherm ruk of mijn videokaart, maar ik zie echt alleen maar een beetje licht op een pilaar
Dan is tie niet meer zo artistiekquote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Cali moet maar gewoon overdag een foto maken
Flits boeit op zo'n afstand geen rukquote:Op donderdag 6 november 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
tis een mooie foto....en ik moest m nemen zonder flitsen idd...overdag is de lichtval niet zo
wel erg vaste hand danquote:Op donderdag 6 november 2008 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Flits boeit op zo'n afstand geen rukSluitertijd, daardoor krijg je pas mooi nachtfoto's enige wat je dan moet doen is een statief hebben of een vaste hand
maar hij heeft best wel beetje gelijk hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
nee flits boeit geen fuk neefoto's genomen met flits waren zwart met mooie witte regenbolletjes erop
en ik deed me best maar die vaste hand had ik niet...
En wat weet jij opeens veel van foto's nemen...je hebt niet eens een fotocamera
Wel joh, heb een 3 megapixel canon uit 1864. Wel een profi variant, waarbij je veel kunt instellen vandaar dat ik flink wat lange sluitertijd foto's heb genomen, omdat ik nachtfoto's awesome vindtquote:Op donderdag 6 november 2008 11:00 schreef Californium het volgende:
nee flits boeit geen fuk neefoto's genomen met flits waren zwart met mooie witte regenbolletjes erop
en ik deed me best maar die vaste hand had ik niet...
En wat weet jij opeens veel van foto's nemen...je hebt niet eens een fotocamera
Flits licht is vaak niet mooi hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Californium het volgende:
dat van die sluiertijd wel...maar niet van die flits
Wat? Flits boeit niet op zo'n afstand, zeker in de mist of regen niet. Of wat bedoel je nouquote:Op donderdag 6 november 2008 11:03 schreef Californium het volgende:
dat van die sluiertijd wel...maar niet van die flits
Vast een prachtige foto, maar dat logo verneukt hemquote:Op donderdag 6 november 2008 11:04 schreef mash_ het volgende:
mijn laatst goed gelukt foto is : http://relderson.deviantart.com/art/Colourful-Flower-102073673![]()
ja maar op deviantart willen ze wel nog is dingen jattenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Vast een prachtige foto, maar dat logo verneukt hem
Verder is de foto echt mooi, maar wel bewerkt neem ik aan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar op deviantart willen ze wel nog is dingen jattenvandaar dat water merk
Ja hij is echt mooi, maar ik zou dan eerder een watermerk van jezelf er op gooien als dan deviantart. Maar goed, dat is persoonlijke mening.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar op deviantart willen ze wel nog is dingen jattenvandaar dat water merk
ja achtergrond was niet zo zwart als die daar is. Ik heb het orgineel nog wel ergens thuisquote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Verder is de foto echt mooi, maar wel bewerkt neem ik aan?
mja neequote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hij is echt mooi, maar ik zou dan eerder een watermerk van jezelf er op gooien als dan deviantart. Maar goed, dat is persoonlijke mening.
Heb zelf laatst daar ook een account aangemaakt, maar snap er de ballen van
ja dat zwarte maakt die kleuren echt erg mooi.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja achtergrond was niet zo zwart als die daar is. Ik heb het orgineel nog wel ergens thuis
Maar door die zwarte achtegrond komen de kleuren echt heel goed er uitVind hem zelf ook wel erg vet
jammer dat de scherpte dan wat tegenvalt. Qua licht is tie inderdaad prachtig.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Deze heb ik een keer op vakantie gemaakt, over lange sluitertijd gesproken
[ link | afbeelding ]
klikbaar
Zoals ik al zei, oude camera en focus lag meer op dat water op de tafelquote:Op donderdag 6 november 2008 11:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
jammer dat de scherpte dan wat tegenvalt. Qua licht is tie inderdaad prachtig.
al gezienquote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja neeop mijn site staat een versie zonder watermerk. alleen daar kan je hem niet zo groot bekijken
Tnxsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
al gezienmaar vind het echt een hele mooie foto ^_^.
Het is waarschijnlijk voornamelijk de oude camera. Er zit zo'n grijzige waas over de foto..quote:Op donderdag 6 november 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, oude camera en focus lag meer op dat water op de tafel
Ik weet t, ooit gekocht van een gast die m van een stel fokkers had gekregen, blijkt dat een van die fokkers uiteindelijk mijn huisgenoot is gewordenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk voornamelijk de oude camera. Er zit zo'n grijzige waas over de foto..
Maar verder is tie mooi
Die foto met die hele lange waterdruppel is ook mooi!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tnxsme site moet ik alleen maar is gaan update
maar heb ik nooit zin in
zoveel werk is dat toch niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tnxsme site moet ik alleen maar is gaan update
maar heb ik nooit zin in
Ik moet met kerst werken. Maar dat wist ik bij voorbaat al. AGF, dan heb je dat.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het is dat het hier refo's zijn dat kerst van het geloof niet kan.. maar denk dat ze anders ook gewoon door zouden werken
Ik ken het, heb een tijdje bij de hanos op AGF gewerkt, tweede kerstdag een dag van 6 tot 8 lopen was geen uitzonderingquote:Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet met kerst werken. Maar dat wist ik bij voorbaat al. AGF, dan heb je dat.
Euhm, nee thanxquote:Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe jij het voor hem? Dan heb ik ook nog wel wat sites die je mag updaten
Ik ben gewoon gesteld op mijn vrije dagenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet met kerst werken. Maar dat wist ik bij voorbaat al. AGF, dan heb je dat.
aan de gang dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef nicomart het volgende:
kut.. ik kom er achter dat ik nog maar een half uurtje hoef te werken, maar eigenlijk nog niets heb gedaan
hehequote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef nicomart het volgende:
kut.. ik kom er achter dat ik nog maar een half uurtje hoef te werken, maar eigenlijk nog niets heb gedaan
Ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 11:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
hehenog maar half uur werken wil ik ook wel
ik moet tot 5uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik heb nuttige dingen te doen (photoshoppen).
Ik heb nu 2 uur flash. waar ik geen fuck van snap. daarna 4uur video editen ge blablaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en die photoshop is wel leuk![]()
nehquote:
Vanmiddag huisjes kijken en vanavond voetbal kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
hehenog maar half uur werken wil ik ook wel
ik moet tot 5uur
Flash is goed man!!quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb 2nu 2 uur flash. waar ik geen fuck van snap. daarna 4uur video editen ge blabla
Oh en die photoshop is wel leuk
Ik wil ook flash lerenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb 2nu 2 uur flash. waar ik geen fuck van snap. daarna 4uur video editen ge blabla
Oh en die photoshop is wel leuk
Welk huisje ga je nu bekijken?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
neh![]()
[..]
Vanmiddag huisjes kijken en vanavond voetbal kijken
Ik vind m ook best mooi eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil ook flash leren![]()
Maar wij krijgen het niet op school
![]()
Ik vind die photoshop echt bagger, maar ben het nog aan het leren (vectorizen). Dus eigenlijk mag ik er wel trots op zijn vind ik ^_^.
Ik moet dit jaar 2e kerstdag. Om 6 uur mag ik beginnen, tot een uurtje of 3/4 's middags denk ik zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken het, heb een tijdje bij de hanos op AGF gewerkt, tweede kerstdag een dag van 6 tot 8 lopen was geen uitzondering
ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Flash is goed man!!
flash niet zo heel veel, maar http://www.pantercigars.com/ is mijn laatste creatie voor mijn vorige stage
Het zijn er 3, maar ik ga voornamelijk voor deze met wel een redelijke badkamerquote:
Bij ons kon geen enkele leraar goed uitleggen en hebben we het zelf moeten leren en voor elke programma was er wel 1 goeroe in de klas, dus zo kwamen te toch vooruitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ik vind e geen fuck aanen die docent kan niet uitleggen dus ik snap r geen fuck van
Ja dat klopt, maar ik heb illustrator hier niet op staan.. En photoshop wel en dat heeft ook een pentool en daar gaat het ook nog wel mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind m ook best mooi eigenlijk
Dat hele Brezier Handle gedoe krijg ik ook ong niet onder de knie, maar dat moet je toch ook eigenlijk niet met photoshop doen maar met illustrator?
Photoshop is niet 'echt' vector..
welke opleiding deed je dan? Maar geef mij maar 3dquote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het zijn er 3, maar ik ga voornamelijk voor deze met wel een redelijke badkamerhttp://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=07a0786d-4c67-4347-a85e-436692434b0e&objecttype=DetailKoopObject&SelectedObjectTypeId=07a0786d-4c67-4347-a85e-436692434b0e
[..]
Bij ons kon geen enkele leraar goed uitleggen en hebben we het zelf moeten leren en voor elke programma was er wel 1 goeroe in de klas, dus zo kwamen te toch vooruit
Nice huisje. Doet me denken aan de vorige die hier toen stond?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het zijn er 3, maar ik ga voornamelijk voor deze met wel een redelijke badkamerhttp://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=07a0786d-4c67-4347-a85e-436692434b0e&objecttype=DetailKoopObject&SelectedObjectTypeId=07a0786d-4c67-4347-a85e-436692434b0e
Hoezo? Mooi paars/lila is toch niet lelijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit
Wel die slaapkamer verven
Als je een vrouw bent misschien, dat wil niet zeggen dat je als vent daar lekker slaapt, maar ook weer niet dat je ere als vent niet lekker slaapt.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoezo? Mooi paars/lila is toch niet lelijk?
Communicatie & Multimedia Design.. 3d kwam bij ons dan weer niet aan bod.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
welke opleiding deed je dan? Maar geef mij maar 3dDat kan ik teminste wel goed
Klopt, is in hetzelfde appartementencomplexquote:Op donderdag 6 november 2008 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice huisje. Doet me denken aan de vorige die hier toen stond?
quote:Op donderdag 6 november 2008 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit
Wel die slaapkamer verven
Dat wordt 1 van de eerste dingen die ik dan ga doen jaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoezo? Mooi paars/lila is toch niet lelijk?
Ik vind het vreselijk. Ik zou gaan voor 3 witte muren + 1 gekleurde/behangen muur. Maar dat is natuurlijk weer persoonlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent misschien, dat wil niet zeggen dat je als vent daar lekker slaapt, maar ook weer niet dat je ere als vent niet lekker slaapt.
Wait, what?
Oh noes, krijgt die geen nachtmerries meer van de kamer.. krijgt die ze van jouquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef mash_ het volgende:
hey dat is trouwens best wel dicht bij mijik herkende opeens de straat naam
een vriendin van me woont er paar straten achter
Daar kan ik me helemaal in vinden. Zo had mijn eerste kamertje in Maastricht een heel mooi wit, grijswit, blauw thema. Best hip al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Ik zou gaan voor 3 witte muren + 1 gekleurde/behangen muur. Maar dat is natuurlijk weer persoonlijk.
nergens voor nodigquote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh noes, krijgt die geen nachtmerries meer van de kamer.. krijgt die ze van jou
Nice. Voor mij is het allemaal toekomstmuziek.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar kan ik me helemaal in vinden. Zo had mijn eerste kamertje in Maastricht een heel mooi wit, grijswit, blauw thema. Best hip al zeg ik het zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal voornamelijk aan de inrichting liggen, want verder is het zo goed als hetzelfde. Alleen is de badkamer en de keuken een stuk mooier.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind dit wel een mooier appartement dan het vorige, maar dat kan natuurlijk aan de inrichting liggen. stuk warmer en minder kil.
metrohalte slotlaanquote:Op donderdag 6 november 2008 12:00 schreef mash_ het volgende:
hey dat is trouwens best wel dicht bij mijik herkende opeens de straat naam
een vriendin van me woont er paar straten achter
Ja daarom ik herken de flat jaquote:
Dat is ook een van de redenen waarom ik er wil wonen. Redelijke buurt en meer dan halvering van mijn reistijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja daarom ik herken de flat jaopzich wel handig daar. 20 min metro en je zit in de stad. en 1 halte tot het winkel centrum
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice. Voor mij is het allemaal toekomstmuziek.Zonde, ik heb toen ik weer een tijdje bij mijn moeder ging wonen mijn kamer helemaal moeten renoveren omdat mijn zusje alle muren zwart had geverfd en het plafond donkerrood en het tapijt helemaal verneukt had. Dus, laminaat, strucuurverf en flink wat latex en een zomer later had ik een pracht kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zeggen dat je het weer in orde maakt zodra je weg gaat
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Tegen wie moeten zequote:
Er valt gewoon niet over te praten. Zodra ik er over begin word er met het servies gegooid en worden er deuren dicht getrapt.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonde, ik heb toen ik weer een tijdje bij mijn moeder ging wonen mijn kamer helemaal moeten renoveren omdat mijn zusje alle muren zwart had geverfd en het plafond donkerrood en het tapijt helemaal verneukt had. Dus, laminaat, strucuurverf en flink wat latex en een zomer later had ik een pracht kamer.
Gewoon zeggen dat je het weer in orde maakt zodra je weg gaat
Oke, goede thuis siuatie daar...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Er valt gewoon niet over te praten. Zodra ik er over begin word er met het servies gegooid en worden er deuren dicht getrapt.
En jouw zusje komt op mij over alsof het mijn eigen zusje is. Soort van gothic, emo, skater idee.. Mijn zusjes kamer is wart met wit plafond want dat mocht ze niet schilderen.
Mijn zusjes wonen bij mijn moeder & ik woon bij mijn vader.. dat is de hele verklaring er voor.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, goede thuis siuatie daar...![]()
En waarom mag zij d'r kamer wel schilderen en jij niet?
En mijn zusje is/was ook zo, maar nu is ze 23 en is ze al een stuk 'volwassener' zeg maar.
Tja, ik ben ouder dus zijn blijft voor eeuwig mijn zusjequote:Op donderdag 6 november 2008 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusjes wonen bij mijn moeder & ik woon bij mijn vader.. dat is de hele verklaring er voor.
23 en jij hebt het nog over zusje.. Mijn zusjes zijn 11 en 14..
Byequote:Op donderdag 6 november 2008 12:13 schreef nicomart het volgende:
mensen.. het was gezellig. Ik ga naar huis!
Ik denk dat jouw ouders dan nog redelijk bevriend met elkaar moeten zijn geweest. Die van mij zijn net kat en hond of water en vuur. Gaat samen echt niet goedquote:Op donderdag 6 november 2008 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik ben ouder dus zijn blijft voor eeuwig mijn zusje
Maar ja, gescheiden ouders is wat dat betrefd dan ook niet altijd ideaal. Alhoewel ik daar dan nooit echt last van heb gehad.
Jazekerquote:
Zilina, Slowakakakakakse kampioen ofzoquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. ik ga vanavond bij Feyenoord kijken. Ik ga voor het leedvermaak
Ach ik woon er vlakbij en een potje live zie ik graag. Alleen zijn hier zo weinig ajacieden te vinden die met me naar ajax willenquote:
Dat is mooi ruk man. Ik woon er twee uur vandaan zowatquote:Op donderdag 6 november 2008 12:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ach ik woon er vlakbij en een potje live zie ik graag. Alleen zijn hier zo weinig ajacieden te vinden die met me naar ajax willen
Ik heb wel 2 vrienden met thuis en uitkaart maar die heb ik nu nog niet. Ik heb lange tijd op zondag gewerkt en dus wil ik volgens seizoen ook voor in ieder geval een thuiskaart gaan. In je eentje is ook zo ongezelligquote:Op donderdag 6 november 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is mooi ruk man. Ik woon er twee uur vandaan zowat. Volgend jaar thuis en uitkaart
.
Ghehe, nou voel ik mezelf verwend. Ik doe er euhm 4 minuten overquote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
ongeveer een uurtje reistijd..
hopelijk binnenkort sneller
Dat is echt heel prettig ja!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ghehe, nou voel ik mezelf verwend. Ik doe er euhm 4 minuten over
dat is zekers niet verkeerd. Ik hoop dat ik binnenkort van een uur naar 20 minuten reistijd kanquote:Op donderdag 6 november 2008 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Echt welIk eet tussendemiddag thuis zelfs
Dat is zeker al een heerlijk verschilquote:Op donderdag 6 november 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is zekers niet verkeerd. Ik hoop dat ik binnenkort van een uur naar 20 minuten reistijd kan
Zou al heeel veel schelen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef Puala het volgende:
voetbal is liefMaar ajax, feyenoord en die shit is saai
![]()
Binnenkort de wedstrijden voor de knvb beker
Hailoquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, vermaak me prima met photoshop ^_^
En met jou?
Vector afbeeldingen veelalquote:Op donderdag 6 november 2008 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]Wat ben je aan het maken?
Oh prima hoor, ik heb het er weer op zitten voor vandaag
Ziet er best vet uitquote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Vector afbeeldingen veelal![]()
http://94.100.113.36/4017(...)01732049_5_wwZg.jpeg
http://94.100.113.20/3899(...)89948612_5_lj3P.jpeg
Aah, wat heb je gedaan vandaag dan? Ik ben jaloers, moet nog tot 10 voor 5
Klinkt best saai eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziet er best vet uit![]()
Ik heb college gevolgd en voorlichting gehad over mn stage en master enzoAahw
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Klinkt best saai eigenlijk?
Dankjewel trouwens![]()
Volgens mij is dat zo met elke school tegenwoordigquote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja was het ookIk ben niet veel wijzer geworden
Nah, valt meequote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo met elke school tegenwoordig
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, valt meeAlleen het waren nieuwe vakken, dus het was allemaal intro en herhaling
Ja dat jaquote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ghehe. Maar nieuwe vakken kunnen wel leuk zijn toch?
kan het me voorstellen. De nieuwe vakken die wij gaan krijgen zijn allemaal echte leervakkenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat ja
Ja, ze worden ook wel leuker (hoop ik), maar nu is het allemaal nog saai
Bij mij valt het wel mee dit keerquote:Op donderdag 6 november 2008 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
kan het me voorstellen. De nieuwe vakken die wij gaan krijgen zijn allemaal echte leervakken
Ja, je gaat eindelijk die leuke jongen pakken?quote:
Mag ik meequote:
Dag joodje van mequote:
Pakken wat je pakken kan...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
tuurslijk mag je mee houen ik ga mijn best doen OA
Ouwe playert!!!!!!quote:
quote:
Heb er alleen geen zin meer in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |