Vlietlandziekenhuis!quote:
quote:
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Vlietlandziekenhuis!![]()
In Schiedam, of all places...
Is die weg dan?quote:
Wtfquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
9292ov ZIJN FUCKING PRUTSERS.... Zeggen ze opeens dat ik 72 minuten met een regiotaxi moet gaan rijden...
Moet om 9.15 in Amersfoort zijn,.. Maar schijnbaar rijden er geen bussen meer van mijn huis naar den haag, rotterdam of hoek van holland..quote:
aah ok.. Ook kutquote:Op woensdag 5 november 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet om 9.15 in Amersfoort zijn,.. Maar schijnbaar rijden er geen bussen meer van mijn huis naar den haag, rotterdam of hoek van holland..
Er rijden wel bussen, maar volgens 9292ov...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok.. Ook kutkan niemand je brengen ofzo
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Blijkbaar helpt schelden op 9292... want nu werkt het opeens wel
hoe was jouw dag? vertel maar eensquote:
uhm... niet speciaal..quote:Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef Californium het volgende:
[..]
hoe was jouw dag? vertel maar eens
oke.... nice... En hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm... niet speciaal..
Waterbus was op tijd, 's ochtends redelijk wat werk kunnen doen. Moest een documentje maken waarin ik de functionaliteiten van een programma moest neerzetten.
Toen was het ongeveer tijd voor de lunch, dus naar de AH om de hoek gegaan en daar een bakje huzarensalade, sambalsmeerkaas en 2 bruine driehoekbroodjes gehaald.
Dat opgepeuzeld en daarna een document geschreven over welke functionaliteiten van dat ene programma ook in ons eigen programma moet gaan komen.
En net mijn moeders heerlijke nasi gegeten en nu zit ik hier
druk druk druk.. dat valt wel mee.. ondertussen nog redelijk zitten fokken, internetten, ouwehoeren en roken, dus het was geen stressdagquote:Op woensdag 5 november 2008 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
oke.... nice... En hoe voel je je daarbij?
nee
sambalsmeerkaas
met driehoeksbroodjes
..... en je bent druk druk druk geweest zie ik
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
druk druk druk.. dat valt wel mee.. ondertussen nog redelijk zitten fokken, internetten, ouwehoeren en roken, dus het was geen stressdag
maar sambalsmeerkaas isen die driehoeksbroodjes zijn
![]()
jah maar met een vleesvervanger erbijquote:Op woensdag 5 november 2008 19:04 schreef nicomart het volgende:
ovenkroketjes met erwtjes zijn toch al vegetarisch?
dan moet dat wel heel erg zijn geweestquote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Californium het volgende:
blijkbaar was het zo erg dat ze het hele topic hebben gedelete want het staat niet in mijn active topics![]()
ah op die fiets..quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar met een vleesvervanger erbij
Want?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar met een vleesvervanger erbij
om toch het goede van vlees binnen te krijgen, maar toch voor jezelf een standpunt in nemen tegen de oneerlijke behandeling van dieren?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Want?
Waarom vegetarisch eten en dan met alle geweld een vleesvervanger willen hebben.
omdat ik daar vandaag zin in hebquote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Want?
Waarom vegetarisch eten en dan met alle geweld een vleesvervanger willen hebben.
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
om toch het goede van vlees binnen te krijgen, maar toch voor jezelf een standpunt in nemen tegen de oneerlijke behandeling van dieren?
Zit wat in.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
om toch het goede van vlees binnen te krijgen, maar toch voor jezelf een standpunt in nemen tegen de oneerlijke behandeling van dieren?
Goed punt.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
omdat ik daar vandaag zin in hebniet altijd...maar alleen aardappeltjes met groente is zo karig... en ik kan de vitaminen en eiwitten goed gebruiken....
Das wel onzinnig ja.. Waarschijnlijk gewoon om het er gezellig uit te laten zien. Voor hetzelfde geld hadden ze het er ook uit kunnen laten zien als een enorme aarbeiensorbetquote:Op woensdag 5 november 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit wat in.
[..]
Goed punt.
Maar dan vraag ik me wel nog af waarom men, buiten de voedingsstoffen, die vleesvervangers zo maakt dat ze qua smaak en structuur een gewoon stuk vlees proberen te benaderen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet dat wel heel erg zijn geweest
zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 19:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das wel onzinnig ja.. Waarschijnlijk gewoon om het er gezellig uit te laten zien. Voor hetzelfde geld hadden ze het er ook uit kunnen laten zien als een enorme aarbeiensorbet
puur leedvermaak dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
het ging echt zo van: ik ben [ insert naam (die ik nu even niet ga noemen, want dat is ook lullig )] en ik ben homo....
En de reacties waren echt heel erg... hyves foto's erbij en god wat is ts lelijken die vriend ook enz enz... en toen vond ts het niet meer leuk en bla die bla die bla...
het was echt een heel kansloos topic...en als je op fok zit weet je dat je dit soort dingen kan krijgen
maar de users waren wel heel erg cru.... Dus ik het even een
! gepost
OMGquote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
het ging echt zo van: ik ben [ insert naam (die ik nu even niet ga noemen, want dat is ook lullig )] en ik ben homo....
En de reacties waren echt heel erg... hyves foto's erbij en god wat is ts lelijken die vriend ook enz enz... en toen vond ts het niet meer leuk en bla die bla die bla...
het was echt een heel kansloos topic...en als je op fok zit weet je dat je dit soort dingen kan krijgen
maar de users waren wel heel erg cru.... Dus ik het even een
! gepost
Dan nog staat mijn vraag, waarom moet het zo nodig echt lijken als het dat overduidelijk en bewust niet is. Dan heb ik ook liever die aardbeiensorbetquote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
zekermaar dan lijkt het nog echt ook
dat zal de reden wel zijn
en hier in UK hebben ze ook veeeele meer lekkere vleesvervangers... maar ook groeteburgers en echt lekker: bloemkool met kaasburgers
dat zijn meer gewoon voor erbij, maar er zit niets in dat de vitaminen vervangd
....die zijn ook lekker....
maar nu koken
zodat het ook een beetje in het beeld past.... Een aardbeiensorbet op bord naast de aarappeltjes en de groetenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
[..]
Dan nog staat mijn vraag, waarom moet het zo nodig echt lijken als het dat overduidelijk en bewust niet is. Dan heb ik ook liever die aardbeiensorbet![]()
.
Kookze
Ja, och. Doe mij maar gewoon een normaal stukjes vleesquote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
zodat het ook een beetje in het beeld past.... Een aardbeiensorbet op bord naast de aarappeltjes en de groeten
Have fun en tot laterquote:Maar ben er weg vanvuurwerk kijken
dus naar carlton hill...neem me camera wel mee
dus wie weet nog mooie plaatjes
![]()
och achter het doel is dat toch?? best tedoen hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
Voor de Ajax-supporters... Als je op vak 413 of 428... heb je dan nog een beetje beeld op het veld.. of zijn het kloteplekken?
Yepquote:Op woensdag 5 november 2008 20:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
och achter het doel is dat toch?? best tedoen hoor
aah okquote:Op woensdag 5 november 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
YepKaarten voor Nederland - Zweden.. wel vriendschappelijk maar.. Slamaar... ik bedoel Zlatan weer terug in de Arena en natuurlijk Markus Rosenberg.
Eens kijken hoeveel (ex-)eredivisie speler aan Zweedse kant er in staan.
Ik ga ook geen €60 per kaartje neerleggen... Dat is zo'n wedstrijd niet waard..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah okNouja het zijn niet super plaatsen ofzo. Maar je kan het eigenlijk overal wel normaal zien
En zijn goedkoopste plekken geloof ik
Dus ook veel jongen mensen daar.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:18 schreef nicomart het volgende:
morgen naar feyenoord-moskou.. wordt waarschijnlijk een avondje leedvermaak![]()
Al hoop ik dat ze winnen natuurlijk! Goed voor het nederlandse voetbal!
Maar als je 3-0 van nancy verliest en je tegenstander wint 3-0 van deportivo, zal het zeker geen makkie worden. En ik geloof dat de kuip halfvol zit qua kaartverkoop nu..quote:
Tja en PSV deed ook geen goede zaken gisteren...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar als je 3-0 van nancy verliest en je tegenstander wint 3-0 van deportivo, zal het zeker geen makkie worden. En ik geloof dat de kuip halfvol zit qua kaartverkoop nu..
Maar ik hoop natuurlijk op een goede avond voor het Nederlandse voetbal.
Ja daarom juistquote:Op woensdag 5 november 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook geen €60 per kaartje neerleggen... Dat is zo'n wedstrijd niet waard..
nee, dat was ook nogal kansloos.. Hopelijk kan de rest wat presteren.. Zelfs uefacup wordt nog moeilijk voor PSVquote:Op woensdag 5 november 2008 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja en PSV deed ook geen goede zaken gisteren...
Mja, moet even kijken hoe druk het is. Wellicht vraag ik Miljonair even.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:01 schreef MPG het volgende:
Bijna vrijdagmiddag.
Komt er dan ook weer een VMRT, OA?
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef jslavenburg het volgende:
Net gehoord dat de oma van mijn vriendin is overleden, voel mij dus zwaar (...)
quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef jslavenburg het volgende:
Net gehoord dat de oma van mijn vriendin is overleden, voel mij dus zwaar (...)
Veel plezierquote:
shit.. ik wilde weer zeggen: "Maar het is toch al half 10!"quote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
ik is zo intelligent
ik denk...ben ik lekker vroeg! kan ik pcr inzetten e.d. Heb ik niet genoeg pfu en moet ik daarvoor naar de store en die gaat om 9 uur open
Moest naar Cesar therapie en dat is normaal rek en strek oefeningen doen.. maar nu een massafequote:
Ben ff aan het genieten van mijn ochtend koffie en peukie, dadelijk weer richting mijn werkquote:Op donderdag 6 november 2008 09:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Moest naar Cesar therapie en dat is normaal rek en strek oefeningen doen.. maar nu een massafe![]()
En goeiemorgen Hosti, al druk aan het werk geweest?
Haha, nee het is ook niet zo heel verkeerd eigenlijk. Vind mijn stage behoorlijk kut en het scheelt een half uur werk per weekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ff aan het genieten van mijn ochtend koffie en peukie, dadelijk weer richting mijn werk
Zo klinkt therapie niet eens half zo slecht
Lol, ik lees hier elke morgen bij mijn ontbijt de krantquote:Op donderdag 6 november 2008 09:44 schreef nicomart het volgende:
digitaal het meeste nieuws!
Ik lees alleen 's ochtends in de bus een krantje omdat die er toch ligt.
kost alleen maar tijd.. kan je weer later opstaanquote:Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Lol, ik lees hier elke morgen bij mijn ontbijt de krant
Ach, mijn biologische wekker gaat standaard om 7 uur af en dan blijf ik nog een kwartier liggen.. En ik vind het heerlijk om de krant te lezen. Het is dan wel een streekkrant.. maar goedquote:Op donderdag 6 november 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
kost alleen maar tijd.. kan je weer later opstaan
Waar ergens in de buurt?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:52 schreef JayJay8 het volgende:
Iemand die toevallig nog een stageplek voor MBO ICT Beheerder weet? Vanaf eind januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |