Ja, dat kan. Maar: neem eerst de tijd alles af te sluiten. Voor hem wel zo prettig en voor jou ook. Wanneer alles wat bedaard is zou je kunnen kijken of hij openstaat voor vriendschap. Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef piano90 het volgende:
ik ben nog best jong, maar de relatie was vrij serieus. Dat is een van de belangrijkste redenen dat ik het heb uitgemaakt. Ik wil nog zoveel.
Kunnen we niet gewoon vrienden blijven?
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef piano90 het volgende:
Ik dumpte mijn ex, ik hoef hem niet meer, maar ik mis hem.
Sommige mensen vinden het ook al zo leuk dat jij de OP qoutequote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja, dat zal die leuk vinden hoor. Ik hoef je niet meer als partner en minnaar te hebben, maar ik mis je aandacht voor mij. Daar doe je hem echt een plezier mee, dat vinden ze leuk - mensen die gedumpt zijn. Meteen bellen!![]()
Helemaal mee eens. Haal je aandacht liever ergens vandaan, waar je niemand kwetst.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja, dat zal die leuk vinden hoor. Ik hoef je niet meer als partner en minnaar te hebben, maar ik mis je aandacht voor mij. Daar doe je hem echt een plezier mee, dat vinden ze leuk - mensen die gedumpt zijn. Meteen bellen!![]()
Er kunnen allerhande redenen zijn waarom je wel van iemand houdt en graag tijd met die persoon doorbrengt, maar waarom een relatie niet gaat werken. Ook met een stabiele persoonlijkheid.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef starla het volgende:
Je houdt van hem en je mist hem.....
dan had ik het ook uitgemaakt
Kweek eerst een paar tieten en een stabiele persoonlijkheid voordat je aan relaties begint ok?
Dat zal ze wel bedoelen ja. Dat je een relatie hebt wil niet gelijk zeggen dat je niets meer kunt hoor. Zo'n onzin dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef As_33 het volgende:
Niet doen, krijgt die arme jongen alleen maar hoop van waarschijnlijk. Verder snap ik niet wat je niet meer zou kunnen doen mét een relatie, wat zonder wel kan, behalve als je met 'nog zoveel dingen willen doen' bedoelt dat je wilt rondneuken.
Psies, als je leven over is zodra je een relatie hebt, ga je op een rare manier om met dit fenomeen.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zal ze wel bedoelen ja. Dat je een relatie hebt wil niet gelijk zeggen dat je niets meer kunt hoor. Zo'n onzin dat.
Haha, nogal ja. Ik weet niet wat voor vriend ts had?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Psies, als je leven over is zodra je een relatie hebt, ga je op een rare manier om met dit fenomeen.
Dan mag hij blij zijn dattie van je af is zeg. Een jaar en dan nog geen seksquote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef piano90 het volgende:
en nee, ik heb niet de intentie om zomaar wat rond te neuken. Ik bedoelde met 'nog zoveel meer' dat ik een jaar wil reizen, ik wil uitgaan etc. etc. Ik hou ervan om dingen te doen omdat ik ze leuk vindt, hij denkt teveel na over consequenties of wat hij 'behoort' te doen, sociaal wenselijk gedrag. Ik weet dat 99% van nederland daaraan lijdt, maar ik niet. En als ik nog zo jong ben...
En we hadden nog geen seksuele relatie, het is nooit tot de werkelijke daad gekomen, wegens overconservatieve ouders.
Oh, als je de relatie nog niet eens geconsumeerd hebt kun je makkelijk vrienden zijn (blijven)quote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef piano90 het volgende:
En we hadden nog geen seksuele relatie, het is nooit tot de werkelijke daad gekomen, wegens overconservatieve ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |