abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62969750
Beste,

Ruim een jaar heb ik een relatie gehad met een jongen die ik heb leren kennen via het internet. Een paar weken geleden zijn we uit elkaar gegaan, omdat ik moest nadenken over onze relatie. Een week geleden heb ik gezegd dat het definitief over is. Het is niet dat ik niet meer van hem hou, maar ergens voelde er iets niet helemaal 100% goed.
Afgelopen weken heb ik hem echt heel erg gemist... Ik hou van hem en het afgelopen jaar zijn we (nadat we heel erg veel van elkaar houden), ook hele goede vrienden geworden. Ik kon hem alles vertellen, en hij mij.
Voor de duidelijkheid: ik wil hem niet terug. In ieder geval voorlopig niet. Ik ben op dit moment niet toe aan een relatie.
Is het verstandig om weer contact te zoeken? Aan de ene kant mis ik hem ontzettend, aan de andere kant hebben we allebei tijd nodig om dit te verwerken.

Liefs,

Piano90
pi_62969969
Je houdt van hem en je mist hem.....

dan had ik het ook uitgemaakt

Kweek eerst een paar tieten en een stabiele persoonlijkheid voordat je aan relaties begint ok?
I feel kinda Locrian today
pi_62970229
ik ben nog best jong, maar de relatie was vrij serieus. Dat is een van de belangrijkste redenen dat ik het heb uitgemaakt. Ik wil nog zoveel.
Kunnen we niet gewoon vrienden blijven?
pi_62970456
Even nieuwsgierig waar woon jij toevallig ? want je verhaal lijkt nogal op wat ik heb meegemaakt alleen klopt er een klein beetje niet aan...
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_62970488
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:50 schreef piano90 het volgende:
ik ben nog best jong, maar de relatie was vrij serieus. Dat is een van de belangrijkste redenen dat ik het heb uitgemaakt. Ik wil nog zoveel.
Kunnen we niet gewoon vrienden blijven?
Ja, dat kan. Maar: neem eerst de tijd alles af te sluiten. Voor hem wel zo prettig en voor jou ook. Wanneer alles wat bedaard is zou je kunnen kijken of hij openstaat voor vriendschap. Succes in ieder geval!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_62971030
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:37 schreef piano90 het volgende:
Ik dumpte mijn ex, ik hoef hem niet meer, maar ik mis hem.

Ja, dat zal die leuk vinden hoor. Ik hoef je niet meer als partner en minnaar te hebben, maar ik mis je aandacht voor mij. Daar doe je hem echt een plezier mee, dat vinden ze leuk - mensen die gedumpt zijn. Meteen bellen!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62971124
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ja, dat zal die leuk vinden hoor. Ik hoef je niet meer als partner en minnaar te hebben, maar ik mis je aandacht voor mij. Daar doe je hem echt een plezier mee, dat vinden ze leuk - mensen die gedumpt zijn. Meteen bellen!
Sommige mensen vinden het ook al zo leuk dat jij de OP qoute
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_62971559
Jezus, wat een zwakke mentaliteit. Als je echt van iemand houdt, dan ga je er ook voor. Ik heb laatst ook een wat mindere tijd gehad, maar samen kom je daar toch door heen. En praten helpt ook vaak, maar goed. Is nu toch te laat.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 5 november 2008 @ 15:33:38 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62971582
Laat hem maar met rust.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62971698
Wat Houniet zegt...

Als je hem niet meer als partner wilt, laat hem dan ook echt los en ga niet stiekem toch hem voor je opeisen, dat is gewoonweg niet fair.

Eerst maar weer beide een eigen leven en dan maar weer eens zien of je weer vrienden wordt.
pi_62971792
Niet doen, krijgt die arme jongen alleen maar hoop van waarschijnlijk. Verder snap ik niet wat je niet meer zou kunnen doen mét een relatie, wat zonder wel kan, behalve als je met 'nog zoveel dingen willen doen' bedoelt dat je wilt rondneuken.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_62975699
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Haal je aandacht liever ergens vandaan, waar je niemand kwetst.

Hoe oud zijn jullie dan TS?
pi_62975765
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef starla het volgende:
Je houdt van hem en je mist hem.....

dan had ik het ook uitgemaakt

Kweek eerst een paar tieten en een stabiele persoonlijkheid voordat je aan relaties begint ok?
Er kunnen allerhande redenen zijn waarom je wel van iemand houdt en graag tijd met die persoon doorbrengt, maar waarom een relatie niet gaat werken. Ook met een stabiele persoonlijkheid.

Maar wat hierboven staat over elkaar even de ruimte geven en vanzelf te zien of het goedkomt snijdt natuurlijk wel hout. Als je tenminste echt naar een vriendschap toe wil groeien ipv. hem terug te claimen voor de aandacht.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_62975904
Houden van betekent soms ook dat je iemand los moet laten en zijn eigen leven moet gunnen.
pi_62976381
TS, je kan niet zomaar mensen dumpen en hem dan alleen voor zijn aandacht terug willen.
Dat is niet alleen egocentrisch van je, ook pijnlijk voor die gozer.
Keuze is keuze, zoek maar een nieuw beest die je aandacht geeft.
pi_62977427
wat crap OP, houden van is ook je eigen tijdelijk wegcijferen voor die ander. en met elkaar rekening houden.
Erg egocentrisch van je.
pi_62979881
Als je een vriendschap met hem wil opbouwen, moet je hem sowieso de komende maanden met rust laten. Jullie wennen er op die manier het beste aan dat jullie geen koppel meer zijn, en het voorkomt hoopgevende situaties.

Als alles over een paar maanden weer "normaal" is en je wil nog steeds contact, kan je het proberen.
Maar waarschijnlijk ben je er tegen die tijd wel overheen, vergeten dat je aandacht van hem krijgt en zal je hem nooit meer bellen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62980340
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef As_33 het volgende:
Niet doen, krijgt die arme jongen alleen maar hoop van waarschijnlijk. Verder snap ik niet wat je niet meer zou kunnen doen mét een relatie, wat zonder wel kan, behalve als je met 'nog zoveel dingen willen doen' bedoelt dat je wilt rondneuken.
Dat zal ze wel bedoelen ja. Dat je een relatie hebt wil niet gelijk zeggen dat je niets meer kunt hoor. Zo'n onzin dat.
pi_62980517
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:26 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dat zal ze wel bedoelen ja. Dat je een relatie hebt wil niet gelijk zeggen dat je niets meer kunt hoor. Zo'n onzin dat.
Psies, als je leven over is zodra je een relatie hebt, ga je op een rare manier om met dit fenomeen.
pi_62981004
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Psies, als je leven over is zodra je een relatie hebt, ga je op een rare manier om met dit fenomeen.
Haha, nogal ja. Ik weet niet wat voor vriend ts had?
pi_62986487
Oke, voor de duidelijkheid.
Mijn exvriend is 18 jaar oud, en ik ben 17 jaar oud. Dit jaar ging hij studeren en het contact werd moeizamer. Ik kreeg mijn twijfels over onze relatie (mede omdat hij erg snel jaloers is) en ik vond het niet eerlijk dat ik bij hem zou blijven met mijn twijfels. Ik heb gezegd dat ik tijd nodig heb en heb ik het uitgemaakt, zodat ik na kon denken.
Het was niet zo dat we geen contact meer hadden. Elke dag stuurden we elkaar nog een mailtje, en we hebben elkaar nog een keer gebeld.
In het weekend zouden we afspreken om eens goed te praten, maar toen zei hij dat ik dan op die dag moest beslissen of ik verder zou willen gaan met hem of niet. Ik vertelde dat ik niet (voor die ene dag) al mijn twijfels kon wegvegen. Hij heeft toen een punt achter de relatie gezet. Logisch.

Het is geen kwestie van aandacht wat ik wil. Ik wil hem kunnen steunen in zijn leven. Hij is een jongeman met heel veel talenten en ik heb hem ongewild heel veel pijn gedaan. We hebben ontzettend veel plezier gehad altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door piano90 op 05-11-2008 23:23:32 ]
pi_62986848
en nee, ik heb niet de intentie om zomaar wat rond te neuken. Ik bedoelde met 'nog zoveel meer' dat ik een jaar wil reizen, ik wil uitgaan etc. etc. Ik hou ervan om dingen te doen omdat ik ze leuk vindt, hij denkt teveel na over consequenties of wat hij 'behoort' te doen, sociaal wenselijk gedrag. Ik weet dat 99% van nederland daaraan lijdt, maar ik niet. En als ik nog zo jong ben...

En we hadden nog geen seksuele relatie, het is nooit tot de werkelijke daad gekomen, wegens overconservatieve ouders.
  woensdag 5 november 2008 @ 23:39:23 #23
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62987098
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef piano90 het volgende:
en nee, ik heb niet de intentie om zomaar wat rond te neuken. Ik bedoelde met 'nog zoveel meer' dat ik een jaar wil reizen, ik wil uitgaan etc. etc. Ik hou ervan om dingen te doen omdat ik ze leuk vindt, hij denkt teveel na over consequenties of wat hij 'behoort' te doen, sociaal wenselijk gedrag. Ik weet dat 99% van nederland daaraan lijdt, maar ik niet. En als ik nog zo jong ben...

En we hadden nog geen seksuele relatie, het is nooit tot de werkelijke daad gekomen, wegens overconservatieve ouders.
Dan mag hij blij zijn dattie van je af is zeg. Een jaar en dan nog geen seks
Laat hem maar lekker rondneuken
pi_62987476
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef piano90 het volgende:
Oh, als je de relatie nog niet eens geconsumeerd hebt kun je makkelijk vrienden zijn (blijven)
pi_62987644
zo jong vind ik jullie niet,maar kan het wel rijmen met die conservatieve/christelijke ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')