Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
even een tvptje, het lijkt mij ook wel wat
Ik slaap er ook regelmatig doorheen als het geluid niet hard genoeg staat.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Na zo'n ding bijna een jaar in m'n bezit te hebben krijgt ik mezelf m'n bed niet echt meer uit met zo'n ding.
Ik heb dus de 100watt uitvoering, waar in het begin standje 8 á 9 voor zowel licht als geluid genoeg waren om mij wakker te krijgen.
Inmiddels staat ie op 14-15, en ik slaap er soms gewoon vrolijk doorheen
Zet je m toch wat later.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef AkTje het volgende:
Licht begon me na een paar weken te irriteren. Half uur voordat je hoeft op te staan gaat het licht aan, conclusie: een half uur te vroeg wakker!
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef AkTje het volgende:
Licht begon me na een paar weken te irriteren. Half uur voordat je hoeft op te staan gaat het licht aan, conclusie: een half uur te vroeg wakker!
En dan hebben we nog het vogeltejsgeluid. In lente en zomer, ruim een uur voordat mijn wekker zou afgaan vogeltejs aan het raam fluiten. Conclusie: weer te vroeg wakker!
Gelukkig zit er nog een zeegolvengeluid op!
Je hebt wel de philips energy light. Dit is dus zonder wekker.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Zet je m toch wat later.
Was er nou ook een versie zonder wekker? Ik gebruik mijn stereo namelijk als wekker dus heb toch al geluid. Misschien scheelt dat weer voldoende in de kosten
Dat dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:54 schreef -Mellow- het volgende:
even een tvptje, het lijkt mij ook wel wat
De kleur, zwart of een wit randjequote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef Fortitudo het volgende:
er zijn twee versies van de nieuwe, maar wat de verschillen zijn zou ik niet weten
Zit een spaarlamp in, die gaan nooit kapot normaal gesproken.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:01 schreef -Mellow- het volgende:
Oh en de lamp is niet vervangbaar, dat is ook niet handig
op de postbanksite staat dat die dingen niet vervangbaar zijn. Dus ik ging er vanuit dat het een speciale lamp was die je niet los kunt kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Repeat het volgende:
Je hebt altijd 2 jaar garantie. En je gaat mij niet vertellen dat je na die 2 jaar dat ding zelf niet openkrijgt. Dus dat lijkt me niet zo'n probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |