Niet allemaal!quote:
quote:
Wel een beetje oplettenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef disjfa het volgende:
Nee poit, dat is een lekker wijf. Hippies bestaan alleen nog in zwart wit
[ afbeelding ]
En zijn niet tof. Een dame gekleurt in veel kleuren is gewoon een lekker wijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Gay?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Naar die Gaye Lui uit Japan ofwat?
Een Japanse band genaamd Oberhausen-Hotel maakt hen ook niet Duitsquote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gay?
Japans?
Tokio Hotel?
[ afbeelding ]
Is dat rechtsboven niet Jeroen van die cup-a-soup reclame en de Lama's? Of heet die helemaal geen jeroen... Jullie weten wel wie ik bedoel!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Rkatier het volgende:
Maar ik ga maar eens richting Enschede
[ afbeelding ]
Hermano
Spanlk geef ff een reactie op mijn plaatjequote:Op woensdag 5 november 2008 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat rechtsboven niet Jeroen van die cup-a-soup reclame en de Lama's? Of heet die helemaal geen jeroen... Jullie weten wel wie ik bedoel!
NU EVEN NIET!!!111eins
Die dude!
Reactie:quote:Op woensdag 5 november 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanlk geef ff een reactie op mijn plaatje
Dude!quote:
Nee, hij heet geen Jeroen en nee, hij staat ook niet op die foto.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat rechtsboven niet Jeroen van die cup-a-soup reclame en de Lama's? Of heet die helemaal geen jeroen... Jullie weten wel wie ik bedoel!
NU EVEN NIET!!!111eins
Die dude!
Nee 2010 is beterquote:Op woensdag 5 november 2008 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is fifa09 een RUK demo.
Is de game zelf beter ?
Jeweetz Ed! Ik help je altijdquote:
Dan staan we weer gelijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik wil je ook wel graag helpen.
Maar aan dit antwoord heb ik dus 0,0.
Nou AQNeogeo Pocket Color, ik moet zeggen dat ik liever naar je duitsche adelaar kijk dan naar die pruts Xbox controller.quote:
Xbox controller is de beste controller ooit! En ik twijfel nog of ik die misschien weer terug neem! Alleen Rkatier heeft zon een bewegende dat wil ik ook maar weet niet hoequote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou AQNeogeo Pocket Color, ik moet zeggen dat ik liever naar je duitsche adelaar kijk dan naar die pruts Xbox controller.
En spanky, jij bedoelt Ruben van der Meer
[ afbeelding ]
Die linker dan he.
koei!!!! Wat ben je stillig!!!!
Sorry Poitje! Ben de hele dag weg geweest! Ben vernederd in Red Alert 3quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou AQNeogeo Pocket Color, ik moet zeggen dat ik liever naar je duitsche adelaar kijk dan naar die pruts Xbox controller.
En spanky, jij bedoelt Ruben van der Meer
[ afbeelding ]
Die linker dan he.
koei!!!! Wat ben je stillig!!!!
Zou je voor de gein een potje tegen mij moeten spelen.. Ik ben zo belachelijk slecht in RTS games..quote:Op woensdag 5 november 2008 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry Poitje! Ben de hele dag weg geweest! Ben vernederd in Red Alert 3
Ach, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik Red Alert speeldequote:Op woensdag 5 november 2008 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Zou je voor de gein een potje tegen mij moeten spelen.. Ik ben zo belachelijk slecht in RTS games..
Ze komen toch echt uit Amerikaquote:
Hou je vast: hij bedoelt Disturbed. Geen idee waarom hij denkt dat ze uit japan komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gay?
Japans?
Tokio Hotel?
[ afbeelding ]
I stand corrected, Kyuss is awesome!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ze komen toch echt uit AmerikaMisschien zegt Kyuss je wat.. De zanger was eerst daar de zanger
Je moet natuurlijk wel kerosine in je vliegtuigjes doen en je mennekes voeren Koetje!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik Red Alert speeldeWe begonnen met een oefenpotje tegen elkaar en ik heb een kwartier lang geprobeert mijn mannetjes te laten doen wat ik wilde of iets te bouwen, maar beide zonder succes
Daarna even de eerste twee hoofdstukken van de tutorial gespeeld en toen ging de daadwerkelijke match nog niet eens zo verschrikkelijk slecht. Alleen wilden mijn vliegtuigen niet aanvallen en waren mn mannetjes te zwak
Je was toch niet laatste he?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik Red Alert speeldeWe begonnen met een oefenpotje tegen elkaar en ik heb een kwartier lang geprobeert mijn mannetjes te laten doen wat ik wilde of iets te bouwen, maar beide zonder succes
Daarna even de eerste twee hoofdstukken van de tutorial gespeeld en toen ging de daadwerkelijke match nog niet eens zo verschrikkelijk slecht. Alleen wilden mijn vliegtuigen niet aanvallen en waren mn mannetjes te zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |