Niet allemaal!quote:
quote:
Wel een beetje oplettenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef disjfa het volgende:
Nee poit, dat is een lekker wijf. Hippies bestaan alleen nog in zwart wit
[ afbeelding ]
En zijn niet tof. Een dame gekleurt in veel kleuren is gewoon een lekker wijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Gay?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Naar die Gaye Lui uit Japan ofwat?
Een Japanse band genaamd Oberhausen-Hotel maakt hen ook niet Duitsquote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gay?
Japans?
Tokio Hotel?
[ afbeelding ]
Is dat rechtsboven niet Jeroen van die cup-a-soup reclame en de Lama's? Of heet die helemaal geen jeroen... Jullie weten wel wie ik bedoel!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:01 schreef Rkatier het volgende:
Maar ik ga maar eens richting Enschede
[ afbeelding ]
Hermano
Spanlk geef ff een reactie op mijn plaatjequote:Op woensdag 5 november 2008 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat rechtsboven niet Jeroen van die cup-a-soup reclame en de Lama's? Of heet die helemaal geen jeroen... Jullie weten wel wie ik bedoel!
NU EVEN NIET!!!111eins
Die dude!
Reactie:quote:Op woensdag 5 november 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanlk geef ff een reactie op mijn plaatje
Dude!quote:
Nee, hij heet geen Jeroen en nee, hij staat ook niet op die foto.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is dat rechtsboven niet Jeroen van die cup-a-soup reclame en de Lama's? Of heet die helemaal geen jeroen... Jullie weten wel wie ik bedoel!
NU EVEN NIET!!!111eins
Die dude!
Nee 2010 is beterquote:Op woensdag 5 november 2008 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is fifa09 een RUK demo.
Is de game zelf beter ?
Jeweetz Ed! Ik help je altijdquote:
Dan staan we weer gelijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik wil je ook wel graag helpen.
Maar aan dit antwoord heb ik dus 0,0.
Nou AQNeogeo Pocket Color, ik moet zeggen dat ik liever naar je duitsche adelaar kijk dan naar die pruts Xbox controller.quote:
Xbox controller is de beste controller ooit! En ik twijfel nog of ik die misschien weer terug neem! Alleen Rkatier heeft zon een bewegende dat wil ik ook maar weet niet hoequote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou AQNeogeo Pocket Color, ik moet zeggen dat ik liever naar je duitsche adelaar kijk dan naar die pruts Xbox controller.
En spanky, jij bedoelt Ruben van der Meer
[ afbeelding ]
Die linker dan he.
koei!!!! Wat ben je stillig!!!!
Sorry Poitje! Ben de hele dag weg geweest! Ben vernederd in Red Alert 3quote:Op woensdag 5 november 2008 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou AQNeogeo Pocket Color, ik moet zeggen dat ik liever naar je duitsche adelaar kijk dan naar die pruts Xbox controller.
En spanky, jij bedoelt Ruben van der Meer
[ afbeelding ]
Die linker dan he.
koei!!!! Wat ben je stillig!!!!
Zou je voor de gein een potje tegen mij moeten spelen.. Ik ben zo belachelijk slecht in RTS games..quote:Op woensdag 5 november 2008 23:35 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry Poitje! Ben de hele dag weg geweest! Ben vernederd in Red Alert 3
Ach, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik Red Alert speeldequote:Op woensdag 5 november 2008 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Zou je voor de gein een potje tegen mij moeten spelen.. Ik ben zo belachelijk slecht in RTS games..
Ze komen toch echt uit Amerikaquote:
Hou je vast: hij bedoelt Disturbed. Geen idee waarom hij denkt dat ze uit japan komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gay?
Japans?
Tokio Hotel?
[ afbeelding ]
I stand corrected, Kyuss is awesome!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ze komen toch echt uit AmerikaMisschien zegt Kyuss je wat.. De zanger was eerst daar de zanger
Je moet natuurlijk wel kerosine in je vliegtuigjes doen en je mennekes voeren Koetje!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik Red Alert speeldeWe begonnen met een oefenpotje tegen elkaar en ik heb een kwartier lang geprobeert mijn mannetjes te laten doen wat ik wilde of iets te bouwen, maar beide zonder succes
Daarna even de eerste twee hoofdstukken van de tutorial gespeeld en toen ging de daadwerkelijke match nog niet eens zo verschrikkelijk slecht. Alleen wilden mijn vliegtuigen niet aanvallen en waren mn mannetjes te zwak
Je was toch niet laatste he?quote:Op donderdag 6 november 2008 00:36 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, dit was voor mij ook de eerste keer dat ik Red Alert speeldeWe begonnen met een oefenpotje tegen elkaar en ik heb een kwartier lang geprobeert mijn mannetjes te laten doen wat ik wilde of iets te bouwen, maar beide zonder succes
Daarna even de eerste twee hoofdstukken van de tutorial gespeeld en toen ging de daadwerkelijke match nog niet eens zo verschrikkelijk slecht. Alleen wilden mijn vliegtuigen niet aanvallen en waren mn mannetjes te zwak
Hoi Spankyquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:32 schreef SummerBreeze het volgende:
goedemorgen allemaal. Het is hier koud. Gister heeft een of ander montagemeneertje perongeluk met een veel te lange schroef in het kozijn geboord waardoor het gelaagde veiligheidsglas is gesprongen. En nu zijn ze bezig met het plaatsen van een plaatje triplex omdat het glas niet leverbaar is op de juiste maat.
Nou, ehm...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je was toch niet laatste he?
Nee, maar ik denk niet dat gezien de populariteit van het programma ze een vervolg gaan doen welke "HELP! Mijn werkgever is klusser!" zal heten... Misschien in de VS op de kabel ofzo...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef SummerBreeze het volgende:
Het is mijn man niet he Spanky! Denk dat SD het niet leuk zou vinden als ik op tv even ga doen alsof iemand anders mijn vent is.
Ja dan had je even langs moeten komen! Had ik je alle ins en outs verteld... Maar bij de laatste 16? Van de 16 deelnemers?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, ehm...
Het was een knock-out competitie, dus ik zat bij de laatste 16! Dat klinkt niet zo slecht toch?
En dat is natuurlijk jouw schuld, jij had me moeten voorbereiden!
Dank u voor deze verhelderende post...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Rossdale is momenteel niet aanwezig om hij zit met Lani in de boom!
Ik snap hem niet eensquote:Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dank u voor deze verhelderende post...
jij ouwe kiekendief!quote:
quote:
Nee, van de 32. Maar ik bedoel dus dat ik bij de slechtste 16 zat he. Niet dat de beste 16 en de slechtste 16 zoveel verschil maakt overigens, scheelt maar 1 plekquote:Op donderdag 6 november 2008 09:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja dan had je even langs moeten komen! Had ik je alle ins en outs verteld... Maar bij de laatste 16? Van de 16 deelnemers?
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, van de 32. Maar ik bedoel dus dat ik bij de slechtste 16 zat he. Niet dat de beste 16 en de slechtste 16 zoveel verschil maakt overigens, scheelt maar 1 plek
Maar je had dinsdag geen tijd voor me, en maandag heb je er de hele middag niets over gezegd
Verder ben ik vandaag eindelijk eens vroeg wakker (sinds 6 uur al zelfs). Dit is mn laatste echte semi-vrije dag dus de dag om alle nog openstaande klusjes af te werken. Dat wordt dus de stad in straks om een nieuwe aanvraag voor mn telefooncontract te tekenen omdat die sukkels bij belcompany het fout hebben gedaan, de belastingdienst bellen omdat ik een brief binnen heb gekregen dat mn opgevoerde belastingaftrek niet klopt, een bestelling ophalen in Delft (zodra mn moeder heeft gereageerd of ik de auto kan lenen) en mocht er nog tijd over zijn dan wellicht ook nog even langs de kapper en zorgen dat ik weer gewoon door mn huis kan lopen zonder over allerlei troep te struikelen.
Dit is Disjfa om aan te geven dat ik geen fanboy meer ben! En daarnaast is het een super mooie Icoonquote:Op donderdag 6 november 2008 10:16 schreef disjfa het volgende:
Wat is dat voor nazi icoon van aq5200
Straks gaat hij nog zeggen dat er nazis op de maan zijn
[ afbeelding ]
nu wil je zeker ook dat de joden op dit forum een gele ster als avatar nemen?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is Disjfa om aan te geven dat ik geen fanboy meer ben! En daarnaast is het een super mooie Icoon
Jongens dwing mij niet om de Hitler Achievement unlocked prent in te gaan zetten!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nu wil je zeker ook dat de joden op dit forum een gele ster als avatar nemen?
*proest*quote:Op donderdag 6 november 2008 10:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nu wil je zeker ook dat de joden op dit forum een gele ster als avatar nemen?
hier heb je alvast je volgende avatar:quote:Op donderdag 6 november 2008 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongens dwing mij niet om de Hitler Achievement unlocked prent in te gaan zetten!
GENIAALquote:Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hier heb je alvast je volgende avatar:
[ afbeelding ]
Nouja, het valt op zich wel mee. Ik had het normbedrag aan studiekosten opgevoerd, maar ik heb een deel van het jaar ook nog stufi gekregen, daar is het gedoe over.quote:
Die aflevering was echt vet Ed!quote:
Ik heb alles een keer gezien toen ik stoned was, hebben we een heel weekend voor genomen + Johnny Bravo!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die aflevering was echt vet Ed!
Nu nog weinig, maar waar je mee omgaat wordt je mee besmet enzo!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:42 schreef Poit het volgende:
Hee!!! Wat is er nou weer mis met dit lieve Gouwenaartje??
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, van de 32. Maar ik bedoel dus dat ik bij de slechtste 16 zat he. Niet dat de beste 16 en de slechtste 16 zoveel verschil maakt overigens, scheelt maar 1 plek
Je mag er ook zelf mee komen hoor, het kan toch niet altijd van mijn kant komen!quote:Maar je had dinsdag geen tijd voor me, en maandag heb je er de hele middag niets over gezegd
Wat doen jullie toch allemaal met dat geld dat het altijd zo'n uittel gedoe is!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:58 schreef koei het volgende:
Nou, mn eerste taak kan van het lijstje geschrapt worden. Ik krijg binnenkort een herberekening waarbij ik 400 euro mag gaan dokkenDat geld heb ik twee jaar geleden welliswaar ook ontvangen, maar toch
Kan je erfenis mooi heen...quote:Op donderdag 6 november 2008 10:58 schreef koei het volgende:
Nou, mn eerste taak kan van het lijstje geschrapt worden. Ik krijg binnenkort een herberekening waarbij ik 400 euro mag gaan dokkenDat geld heb ik twee jaar geleden welliswaar ook ontvangen, maar toch
Inderdaad...quote:
dus jij zegt nu dus even en passant dat alle joden tuig zijn? lekker ben jij. Zusje van AQPong0?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, het valt op zich wel mee. Ik had het normbedrag aan studiekosten opgevoerd, maar ik heb een deel van het jaar ook nog stufi gekregen, daar is het gedoe over.
En SD, het is een beetje onzin als alle joden hier een jodenster als avatar moeten dragen. Ik stem op een speciale avatar voor iedereen uit Gouda. Daar zit tenslotte het echte tuig. Ik heb ook gelijk een mooi symbool voor die groep ontworpen:
[ afbeelding ]
400quote:Op donderdag 6 november 2008 10:58 schreef koei het volgende:
AQpong0quote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus jij zegt nu dus even en passant dat alle joden tuig zijn? lekker ben jij. Zusje van AQPong0?
Accountantsquote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
400![]()
Ik moest dit jaar ruim 1000 betalen omdat de accountant een fout gemaakt had met mijn contract
Owh, dus je bent zo'n fascist die alles wat niet joods is veroordeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 11:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben pro joods!
Ik veroordeel een hele boelquote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owh, dus je bent zo'n fascist die alles wat niet joods is veroordeeld
Ik doe het volgende jaar wel voor jequote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
400![]()
Ik moest dit jaar ruim 1000 betalen omdat de accountant een fout gemaakt had met mijn contract
Tja, een eigen huis komt nogal wat geld en gedoe bij kijken. Opeens allemaal extra belastingen, jaarafrekeningen en dat soort onzin. Vroeger toen ik bij mn ouders woonde of samenwoonde had ik elke maand flink geld over, dat terwijl mijn huur hier ook redelijk laag is. Al die maandelijks bijkomende kosten maken het gewoon erg duur, vooral als je alles in je eentje moet bekostigen. Wat ik nu aan de belastingdienst moet betalen was het afgelopen half jaar mijn maandloonquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal met dat geld dat het altijd zo'n uittel gedoe is!
erm, wat er daarna in je naad zit kun je weinig van kopen hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:16 schreef Poit het volgende:
Tip!
Gewoon je kontje achter het station verkopen, gewoon pure cash in je naad daarna
En die geniepige oogjes...quote:Op donderdag 6 november 2008 11:12 schreef Merovingian het volgende:
Die neuzen alleen...
Aan een touwtje rijgen en verkopen als "Lucky Charms"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
erm, wat er daarna in je naad zit kun je weinig van kopen hoor
Zo ziet mijn kapsel er altijd uit wanneer ik 's ochtends uit bed kom. Volgens mij noemen ze dat in Frankrijk een "Coupe du Frankii"quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef koei het volgende:
Je plaatje doet het niet PoitEn zoveel haar heb ik ook weer niet Mero
Plus dat ik geen uur voor de spiegel wil staan 's ochtends
Heb je Frankii's nieuwe look nog niet gezien dan? Zit ik voor niks een geheime foto in gcc te postenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo ziet mijn kapsel er altijd uit wanneer ik 's ochtends uit bed kom. Volgens mij noemen ze dat in Frankrijk een "Coupe du Frankii"
Yep, maar voor zover ik weet zijn alle invitations de deur uit, dus als je geen uitnodiging hebt gekregen, zit je er niet bij.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Poit het volgende:
Hey SD, ik lees dat jij zeer te spreken bent over Killzone!!
Beta codes worden inmiddels ook rondgestrooid toch?
De link leidt naar een witte paginaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Poit het volgende:
Dan maar als link koei: http://juftinkelbel.punt.nl/upload/coll_f18_8.jpg
Je maakt me nieuwsgierig sd..
Dat is wel een.... uniek kapsel.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Poit het volgende:
Ik zat toen hij die postte gewoon op MIRC hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:37 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je Frankii's nieuwe look nog niet gezien dan? Zit ik voor niks een geheime foto in gcc te posten
Dat had ik uiteraard ook al geprobeerd, maar dan wil hij ook niet ladenquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Poit het volgende:
Trust me on this one, zorg dat je in februari 65 euro uit te geven hebt aan Killzone 2. This shit is not GOTY-material, it's GOTY, period.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Poit het volgende:
Das knap, er volgen daarna nog tien maanden en je weet nu al dat er geen vettere games uitkomen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Trust me on this one, zorg dat je in februari 65 euro uit te geven hebt aan Killzone 2. This shit is not GOTY-material, it's GOTY, period.
Ik had gewoon nog hoop voor hem. Die is nu dus vervlogen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef koei het volgende:
Nee Mero, SD is gewoon een Sony fanboy die grote Sony titels hypt! Ken je crew een beetje enzo
Ok.. Will do.. Met Rock BAnd had je per slot van rekening ook gelijkquote:Op donderdag 6 november 2008 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Trust me on this one, zorg dat je in februari 65 euro uit te geven hebt aan Killzone 2. This shit is not GOTY-material, it's GOTY, period.
Dat valt best mee. hij is de laatste dagen niet weg te slaan achter de Xbox360.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef koei het volgende:
Nee Mero, SD is gewoon een Sony fanboy die grote Sony titels hypt! Ken je crew een beetje enzo
Fable 2quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat valt best mee. hij is de laatste dagen niet weg te slaan achter de Xbox360.
Tot gisteravond okn KZ2 me amper boeien, maar dat zijn details waar je liever aan voorbij gaat. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef koei het volgende:
I.... Am..... Believing......quote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tot gisteravond okn KZ2 me amper boeien, maar dat zijn details waar je liever aan voorbij gaat. Begrijpelijk.
Enniewees:
GOTY 2009
[ afbeelding ]
Believe the hype
Je weet toch wel dat bij hypes de kans op teleurstelling tot nu toe vaak groot isquote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tot gisteravond okn KZ2 me amper boeien, maar dat zijn details waar je liever aan voorbij gaat. Begrijpelijk.
Enniewees:
GOTY 2009
[ afbeelding ]
Believe the hype
Dat was ook een unicum hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ok.. Will do.. Met Rock BAnd had je per slot van rekening ook gelijk
en Metal Gear Solid 4quote:
Anders blijf je lullen over hoe goed je wel niet bentquote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Spanky noemt mij niet voor niets de Julius Caesar onder de gamers.
Die uit zijn verband getrokken quote in je sig bedoel je?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Spanky noemt mij niet voor niets de Julius Caesar onder de gamers.
Assassin's Creed was ook awesome totdat iemand bij Ubisoft besloot dat ding te downgraden. En Cooking Guide heb ik nooit ook maar één seconde gespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef koei het volgende:
Bob's zijn echt verschrikkelijk Spanky, daar begin ik echt niet aan
En SD, hoe geweldig zou Assasins Creed ook alweer worden? En hoevaak speel je Cooking Guide eigenlijk nog?
Verder is LBP leuk, maar niet zo leuk als het had kunnen zijn. MGS4 en GoW2 zal je best gelijk in hebben, die heb ik nooit gespeeld dus daarvan heb ik het alleen van horen zeggen...
Bier en tieten!quote:
Ja en ik dus maar kijken of ik mezelf ergens zag, hebben ze mij niet gefilmdquote:Op donderdag 6 november 2008 14:13 schreef Poit het volgende:
AQSupervision!!
Je helden: http://www.gamekings.tv/i(...)ro-iv-in-bitterzoet/
als ze er een knop in hadden gezet "maak level dat en dat" waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Poit het volgende:
koei, wat had LBP leuker gemaakt??
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
6.8 binnen voor 1e tentamen daar ben ik normaal niet blij mee maar in dit geval wel
Spank heb jij dit weekend SR 2 ook? Of moet ik in m'n eentje naakt door Stillwater gaan lopen![]()
Als je hier wilt posten moet je wel complete smilies posten. Nu zeg ikquote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef DeRuphelman het volgende:
gaat dit topic nog over hippies of hoe zit dat? :p ik zeg slotje erop
Hail to the PS Eyequote:
Dat was Boris niet maar Dennisquote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja en ik dus maar kijken of ik mezelf ergens zag, hebben ze mij niet gefilmd
Wel sneu trouwens, Boris heeft dat hele nummer gezongen, was fucking vals, maar dat laten ze dan weer niet zien
Dan krijgen we alleen maar poittietjes. Dat lijkt me net wat minder.quote:
Oke, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:51 schreef DeRuphelman het volgende:
gaat dit topic nog over hippies of hoe zit dat? :p ik zeg slotje erop
Hey, ik heb ook teh interwebz0rz hoor!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan krijgen we alleen maar poittietjes. Dat lijkt me net wat minder.
All hail to the upcoming pictureimport
jij wilt met je pseye je interwebzors fotograverenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook teh interwebz0rz hoor!!!
Optie 2: ik maak hem welquote:
Uhuh, en daarna downlooid ik het hele interwebz 2.0 op een 5 en een kwart floppyquote:Op donderdag 6 november 2008 15:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij wilt met je pseye je interwebzors fotograveren
Oeh, ik voel bijna de neiging om mijn medemens te helpen door ze te voorzien van tieten ipv tietjes. Maar denk niet dat het zo slim is om de pseye op mijn boobs te richten. Kunnen jullie niet aanquote:Op donderdag 6 november 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan krijgen we alleen maar poittietjes. Dat lijkt me net wat minder.
All hail to the upcoming pictureimport
Mijn monitor kan 12 megapixel tieten aanquote:Op donderdag 6 november 2008 15:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oeh, ik voel bijna de neiging om mijn medemens te helpen door ze te voorzien van tieten ipv tietjes. Maar denk niet dat het zo slim is om de pseye op mijn boobs te richten. Kunnen jullie niet aan
Je monitor misschien wel, maar je ogen niet Jij moet nog leren om te gaan met cup omelet-tietjes.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mijn monitor kan 12 megapixel tieten aanKom maar op
Ik maak dan eenmaal ook grote omelettenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je monitor misschien wel, maar je ogen niet Jij moet nog leren om te gaan met cup omelet-tietjes.
Boris betekent voor mij "die dronken kansloze aap van Gamekings"quote:
Het is dat ik weet dat je hiermee bedoelt dat mijn tieten van dat omeletformaat zijn. Want dat zijn ze niet!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je monitor misschien wel, maar je ogen niet Jij moet nog leren om te gaan met cup omelet-tietjes.
Volgens mij bedoelt SD dat disjfa eerst nog met wat kleins moet leren omgaan voordat hij aan de jetsers van jou kan beginnen.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je hiermee bedoelt dat mijn tieten van dat omeletformaat zijn. Want dat zijn ze niet!
Dus als ik bij GameKings zou werken dan noem jij mij ook Boris??quote:Op donderdag 6 november 2008 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boris betekent voor mij "die dronken kansloze aap van Gamekings"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
jij begrijpt 'emquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt SD dat disjfa eerst nog met wat kleins moet leren omgaan voordat hij aan de jetsers van jou kan beginnen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus als ik bij GameKings zou werken dan noem jij mij ook Boris??
* Poit gaat een sollicitatiebrief sturen naar GK...Je bent niet kansloos Poit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Oeh toe oh grote fuhrer!! Welke was het?? Laat ons niet langer in spanning!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Net een game gespeeld die bomvol bugs zat
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent niet kansloos Poit!En weer omdat ik toevallig in Gouda woon he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
<insert random 360-exclusive> ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Net een game gespeeld die bomvol bugs zat
je woont niet toevallig in Gouda, die beslissing is met je volle beustzijn gemaakt.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
En weer omdat ik toevallig in Gouda woon he...
Band of Bugsquote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh toe oh grote fuhrer!! Welke was het?? Laat ons niet langer in spanning!!!
Je Sony-fanboyism komt weer bovendrijven...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
<insert random 360-exclusive> ?
Nee hoor, kwestie van ervaring. Elke 360-exclusive die ik tot nog toe heb gespeeld had bugs: Fable 2, Gears of War, Crackdown, Overlord (toen die nog exclusive was) en Forza 2.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je Sony-fanboyism komt weer bovendrijven...
Hoe kun je dan een review over het spel schrijven en het dan ook nog eens een belachelijk hoog cijfer geven? En ik weet dat je nu met het excuus gaat komen dat Sabien het wel gespeeld heeft, maar die was toentertijd nog helemaal geen crew.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Assassin's Creed was ook awesome totdat iemand bij Ubisoft besloot dat ding te downgraden. En Cooking Guide heb ik nooit ook maar één seconde gespeeld.
Ik vind LBP top om de vele mogelijkheden die het biedt, maar als platformer speelt het gewoon niet lekker weg. Het springen gaat te traag, soms zit je enorm te pielen om een simpele trap op te komen omdat je mannetje steeds weer automatisch naar de huiskamer gaat kijken inplaats van gewoon voor zich. Het tutorialsysteem is vervelend (als deze hetzelfde is als in de beta, waar je verplicht al die dingen door moet als je een item voor de eerste keer gebruikt). Daarnaast is het online te moeilijk om het kaf van het koren te scheiden. Simpelweg een hartje toekennen heeft weinig effect en als je een geniaal level gemaakt hebt maar geen vrienden hebt dan zul je nooit hartjes krijgen want niemand speelt een spel met weinig hartjes. Daarnaast is wel of niet een hartje een te groot verschil. Sommige levels zijn de moeite waard vanwege de looks, niet vanwege de gameplay, dat soort dingen had beter onderscheid in gemaakt kunnen worden zodat je ook weet wat voor level je gaat doen voordat het level gaat laden. Maar goed, dit zijn allemaal kleine puntjes. De grootste ergernis is dat het qua besturing gewoon een erg matige platformgame is.quote:
sinds wanneer is Cooking Guide een spel?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kun je dan een review over het spel schrijven en het dan ook nog eens een belachelijk hoog cijfer geven? En ik weet dat je nu met het excuus gaat komen dat Sabien het wel gespeeld heeft, maar die was toentertijd nog helemaal geen crew.
Ja dűhquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt SD dat disjfa eerst nog met wat kleins moet leren omgaan voordat hij aan de jetsers van jou kan beginnen.
Sinds het op een handheld uit kwam. En hoe kun je het 'spel' anders beoordelen op gameplay? Dan had daar een zware onvoldoende moeten staan natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sinds wanneer is Cooking Guide een spel?
Bedoel jij niet Cooking mama?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:55 schreef koei het volgende:
[..]
Sinds het op een handheld uit kwam. En hoe kun je het 'spel' anders beoordelen op gameplay? Dan had daar een zware onvoldoende moeten staan natuurlijk
Ah. Tja, die ervaring mis ik nog, ik heb nog maar twee 360-gamesquote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee hoor, kwestie van ervaring. Elke 360-exclusive die ik tot nog toe heb gespeeld had bugs: Fable 2, Gears of War, Crackdown, Overlord (toen die nog exclusive was) en Forza 2.
Wil natuurlijk niet zeggen dat PS3-exclusives bugfree zijn
Klagen over cijfers kan de HR en het programmeursteam die geen aparte review-cijfersystemen hebben voor hardware en non-game-softwarequote:Op donderdag 6 november 2008 15:55 schreef koei het volgende:
[..]
Sinds het op een handheld uit kwam. En hoe kun je het 'spel' anders beoordelen op gameplay? Dan had daar een zware onvoldoende moeten staan natuurlijk
Nee, Cooking Guide is veel beter! Die kreeg een 9! Cooking Mama maar een 5,5.quote:
Hoort Disjfa bij het programmeursteam? Of wat is zijn taak hier eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klagen over cijfers kan de HR en het programmeursteam die geen aparte review-cijfersystemen hebben voor hardware en non-game-software
Cooking guide een 9quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, Cooking Guide is veel beter! Die kreeg een 9! Cooking Mama maar een 5,5.
Dat weet niemand, zelfs disjfa niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoort Disjfa bij het programmeursteam? Of wat is zijn taak hier eigenlijk?
Disjfa is het programmeursteamquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoort Disjfa bij het programmeursteam? Of wat is zijn taak hier eigenlijk?
En mijn taak is zitten en niets doen. Ik ga wel een extra anti AQ team inschakelen. Maar verder doe ik NIETS!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Disjfa is het programmeursteam![]()
Hier staat dat haarfijn uitgelegd.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cooking guide een 9![]()
![]()
Wtf hoe kan dat
En daar ben je verdomd goed inquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
En mijn taak is zitten en niets doen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Disjfa is het programmeursteam
Deze taak gaat hem geloof ik nog beter af ookquote:Verder is hij onze huiszeikstraal.
En jij bent onze huishomonazifanboy.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze taak gaat hem geloof ik nog beter af ook
Qua besturing ben ik het gedeeltelijk met je eens, soms gaat dat niet helemaal lekker. Springen is puur een kwestie van wennen. Het verhaal van de trap op lopen en vervolgens in je huiskamer? terecht te komen is mij onbekend.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kun je dan een review over het spel schrijven en het dan ook nog eens een belachelijk hoog cijfer geven? En ik weet dat je nu met het excuus gaat komen dat Sabien het wel gespeeld heeft, maar die was toentertijd nog helemaal geen crew.
[..]
Ik vind LBP top om de vele mogelijkheden die het biedt, maar als platformer speelt het gewoon niet lekker weg. Het springen gaat te traag, soms zit je enorm te pielen om een simpele trap op te komen omdat je mannetje steeds weer automatisch naar de huiskamer gaat kijken inplaats van gewoon voor zich. Het tutorialsysteem is vervelend (als deze hetzelfde is als in de beta, waar je verplicht al die dingen door moet als je een item voor de eerste keer gebruikt). Daarnaast is het online te moeilijk om het kaf van het koren te scheiden. Simpelweg een hartje toekennen heeft weinig effect en als je een geniaal level gemaakt hebt maar geen vrienden hebt dan zul je nooit hartjes krijgen want niemand speelt een spel met weinig hartjes. Daarnaast is wel of niet een hartje een te groot verschil. Sommige levels zijn de moeite waard vanwege de looks, niet vanwege de gameplay, dat soort dingen had beter onderscheid in gemaakt kunnen worden zodat je ook weet wat voor level je gaat doen voordat het level gaat laden. Maar goed, dit zijn allemaal kleine puntjes. De grootste ergernis is dat het qua besturing gewoon een erg matige platformgame is.
Ik ga vanavond beginnen aan de echte LBP, dus wie weet wat er nog veranderd aan mijn oordeel, maar ik denk erg weinig.
Niet geheel, al sinds m'n geboorte word ik geconfronteerd met Gouda als stad, mijn leefomgeving. Deze vorm van indoctrinatie blijkt te werken aangezien ik tot op heden nog geen behoefte heb om dit gebied te verlaten.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je woont niet toevallig in Gouda, die beslissing is met je volle beustzijn gemaakt.
Als je het zo brengt heb je wel een punt al had je beter dat hele ding niet kunnen reviewen!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hier staat dat haarfijn uitgelegd.
De Sitecom router heeft ook een cijfer gekregen voor gameplay. Ook voor graphics trouwens. En die twee dingen kom je toch niet echt tegen bij een stukje hardware.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
[..]
Zo, lik op stukquote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij bent onze huishomonazifanboy.
Ha
Je kan er toch ook mee voetballenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het beoordelingssysteem vereist nou eenmaal dat die cijfers worden ingevoerd.
Jullie huisquote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij bent onze huishomonazifanboy.
Ha
Gewoon een keertje een dagje naar Den Haag, Amsterdam of Utrecht gaan en dan zie "heeeeeeeeey, zo kan het dus ook!"quote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Poit het volgende:
Niet geheel, al sinds m'n geboorte word ik geconfronteerd met Gouda als stad, mijn leefomgeving. Deze vorm van indoctrinatie blijkt te werken aangezien ik tot op heden nog geen behoefte heb om dit gebied te verlaten.
En dan ren je weer snel terug naar huisquote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een dagje naar Den Haag, Amsterdam of Utrecht gaan en dan zie "heeeeeeeeey, zo kan het dus ook!"
Wauw! Huizen die geen centimeters per jaar verzakken!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een dagje naar Den Haag, Amsterdam of Utrecht gaan en dan zie "heeeeeeeeey, zo kan het dus ook!"
Niet helemaal waar SB, de graphics van de webbased userinterface van die router waren zeer zeker de bom! Het was bijna alsof ik al in de volgende generatie gameconsoles vertoefde!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:08 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
De Sitecom router heeft ook een cijfer gekregen voor gameplay. Ook voor graphics trouwens. En die twee dingen kom je toch niet echt tegen bij een stukje hardware.
Het beoordelingssysteem vereist nou eenmaal dat die cijfers worden ingevoerd.
Alsof het daar nou écht beter is dan in Goudaquote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met huiskamer in kijken bedoel ik dat Sackboy zich steeds weer omdraaitquote:Op donderdag 6 november 2008 16:06 schreef Poit het volgende:
Qua besturing ben ik het gedeeltelijk met je eens, soms gaat dat niet helemaal lekker. Springen is puur een kwestie van wennen. Het verhaal van de trap op lopen en vervolgens in je huiskamer? terecht te komen is mij onbekend.
Die tutorials moet je nog steeds doorlopen maar je kan ze ook weigeren. Ik vond ze zelf wel leuk om te zien en te doen allemaal. Heb je alles tenminste in je handen gehad.
Ook online is inderdaad wat chaotisch maar daar kan je enkel de community de schuld van geven. Je kan naast het hartje ook een waardering (1 tot 5 sterren) en een aantal kreten neerzetten bij een level. Als iedereen dat gewoon op waarheid zou doen dan zou dat ook werken.
Ik ben het niet met je eens dat dit als platformer matig is, zeker niet. De levels die MM zelf gemaakt heeft zijn heel erg leuk om te doen en worden nergens saai. Hiermee laten ze zien dat goede levels maken zeker mogelijk is met het pakket wat ze geleverd hebben.
Het meeste wat je nu online tegenkomt is probeertroep van een willekeurige gebruiker.
Wel leuk trouwens dat er al levels zijn waar je, als je die uitspeelt, al gelijk 7 Trophys hebt.
Dus.
Zo.
In Utrecht, Amsterdam en Den Haag rijden de bussen anders gewoonquote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Alsof het daar nou écht beter is dan in Gouda
Prem: ik trap nog 'n Marokkaan in elkaar:-ik-trap-nog-n-Marokkaan-in-elkaar.html
Dat filmpje wat er bij staat.. Dat zie je in Gouda (nog) echt niet hoor...
Al die grote steden zijn kutquote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Prem: ik trap nog 'n Marokkaan in elkaar:-ik-trap-nog-n-Marokkaan-in-elkaar.html
Vanavond is prima, moet even kijken hoe laat ik terug ben van m'n tentamensquote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
met huiskamer in kijken bedoel ik dat Sackboy zich steeds weer omdraaitVerder had ik van dat sterrensysteem niks meegekregen in de beta, maar dat is al een flinke verbetering.
Wat betreft de levels zelf is het spel ook een prima platformer, maar hoe leuk een level ook is, als het niet fijn speelt doe ik het niet. Ik heb nog maar erg weinig custom made levels uitgespeeld, maar wel veel levels waarbij ik halverwege door mn levens heen was of waarin ik vast kwam te zitten. Natuurlijk gebeurt dit laatste een stuk minder in de originele levels, maar daarvan had de beta er niet zoveel.
Maar goed, vanavond een potje online doen dan? Mogen SD/SB ook mee doen als SD zich van Killzone los kan rukken
Daar heb je het ook wel over een figuur... Prem is echt de slechtste wannabee-presentator die er is. Met zijn super irritante stem en zijn belerende toontje legt hij mensen woorden in de mond en beschuldigd hij ze van dingen die ze eigenlijk helemaal niet zeggen of bedoelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
In gouda ook hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In Utrecht, Amsterdam en Den Haag rijden de bussen anders gewoon
Hey in die bus zit ik altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 16:20 schreef Poit het volgende:
[..]
In gouda ook hoor
Verward je Gouda nu niet met Arnhem?
http://www.nu.nl/news/179(...)m_na_incidenten.html
En je komt daar nu al achterquote:Op donderdag 6 november 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey in die bus zit ik altijd![]()
Geinig
Ik had het al lang gelezen maar ik wou de boel weer aan de praat krijgenquote:Op donderdag 6 november 2008 16:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
En je komt daar nu al achter
Dat is zeg maar `s lands "ergste" nieuws geweest voor 4 weken.
En ongeveer iedereen is het gezeur al zatMaargoed, een rerun kan altijd natuurlijk
Dat moet lukken. Hij heeft inmiddels meegemaakt dat ik bij Killzone in slaap val en bij LBP niet. Dus als-ie een beetje van mijn gezelschap wil genieten speelt hij geen Killzone...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
met huiskamer in kijken bedoel ik dat Sackboy zich steeds weer omdraaitVerder had ik van dat sterrensysteem niks meegekregen in de beta, maar dat is al een flinke verbetering.
Wat betreft de levels zelf is het spel ook een prima platformer, maar hoe leuk een level ook is, als het niet fijn speelt doe ik het niet. Ik heb nog maar erg weinig custom made levels uitgespeeld, maar wel veel levels waarbij ik halverwege door mn levens heen was of waarin ik vast kwam te zitten. Natuurlijk gebeurt dit laatste een stuk minder in de originele levels, maar daarvan had de beta er niet zoveel.
Maar goed, vanavond een potje online doen dan? Mogen SD/SB ook mee doen als SD zich van Killzone los kan rukken
Hmmm.....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Hij heeft inmiddels meegemaakt dat ik bij Killzone in slaap val en bij LBP niet. Dus als-ie een beetje van mijn gezelschap wil genieten speelt hij geen Killzone...
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier bedankt voor de avatar nu is die super!
Xbox 360 controller afgewisseld met de AQuila!
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hmmm.....
Killzone 2 of SB....
Lastige keuzes zo op de donderdagmiddag.....
Bewegende avatars zijn zó 2007quote:Op donderdag 6 november 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier bedankt voor de avatar nu is die super!
Xbox 360 controller afgewisseld met de AQuila!
Ik weet het koei maar ik kon niet kiezenquote:
Zou daar veel intresse in zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef disjfa het volgende:
Als je wilt mag je een fanclub oprichten hoor AQfail
Ik heb het niet helemaal gelezen maar volgens mij heb je iets met kansloos?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef disjfa het volgende:
Nee natuurlijk willen mensen geen fanclubJe komt alleen zo kansloos over alsof jij AQ. Ja jij. dat wilt. Aangezien je ook altijd zo kansloos doet bij andere kansloze figuren hier op het forum. Dus vandaar dat ik dit kansloze idee aan jouw onse kansloze gamSC verpester vertel.
Maar zelfs dat snap je niet en je maakt een kansloze poll
Dat is nou niet echt iets om trots op te zijn... Fucking irritant die discussies de hele tijd!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:24 schreef Merovingian het volgende:
Wat een gezelligheid hier, het lijkt wel een discussie tussen SD en mij in GCC
Hij begon!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt iets om trots op te zijn... Fucking irritant die discussies de hele tijd!
Ben je altijd zo serieus?quote:
Laat maar, ik ga het ook niet uitleggenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waar 2 ruzie hebben, hebben er ook 2 schuld!
Ben ik serieus danquote:
Ik zie juist wel in dat ik dom post, daarom drijf ik juist zo nu en dan de spot met mezelf. Alleen sommigen hier hebben dat niet doorquote:Op donderdag 6 november 2008 17:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ben ik serieus dan![]()
Maar raar tegen die meneer die alleen maar onzin kan posten wel. Maar de rest niet hoor. Ik kan gewoon niet begrijpen hoe iemand zo dom kan blijven posten en het zelf niet inzien.
Maar jij begon
Ik had het niet over jouw piemelquote:Op donderdag 6 november 2008 18:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zie juist wel in dat ik dom post, daarom drijf ik juist zo nu en dan de spot met mezelf. Alleen sommigen hier hebben dat niet door![]()
quote:
quote:
Jij poste een grapje, ik maakte een rgapje terug. Ik geg uit dat een andere user met een of ander nazi rrod icoon een ei is en jij denkt dat ik het over jouw hebquote:Op donderdag 6 november 2008 18:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zie juist wel in dat ik dom post, daarom drijf ik juist zo nu en dan de spot met mezelf. Alleen sommigen hier hebben dat niet door![]()
Een beetje onduidelijk ben je welquote:Op donderdag 6 november 2008 18:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
Jij poste een grapje, ik maakte een rgapje terug. Ik geg uit dat een andere user met een of ander nazi rrod icoon een ei is en jij denkt dat ik het over jouw heb
Daarna denk je dat alles over jouw gaat. Maar dat is niet zo dus ben je een piemel
Zo uitgelegd.
Hij begrijpt maar niet dat die gewoon die rijsttafels moet bezorgen en fietsen op de riksja en verder nix!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een beetje onduidelijk ben je wel
Kom we gaan allemaal een plaatje voor aquilas avatar maken!quote:
Die is nog sweet ook!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kom we gaan allemaal een plaatje voor aquilas avatar maken!
[ afbeelding ]
quote:
Laten we er een apart topic van makenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kei mooi Lennartquote:Op donderdag 6 november 2008 19:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude jij hebt al genoeg topic's geopend de laatste tijd!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Laten we er een apart topic van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef Poit het volgende:
Je ziet het gelijk he.. De grote mensen posten niet meer en er wordt gelijk een wellus nietus discussie gevoerd over piemels...
Geen piemels jongens.. TIETEN!!!!
[ afbeelding ]Jij heb toch een lifetime acces code voor Shemale suprise? Fist Chicks then Dicks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, die heb ik van Emarwii gekregen omdat ik in z'n fanclub zat, die heb vervolgens van jou heeft gekregen omdat duitse porno nou eenmaal in trek schijnt te zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij heb toch een lifetime acces code voor Shemale suprise? Fist Chicks then Dicks?
Mit der Udo und der Helga!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, die heb ik van Emarwii gekregen omdat ik in z'n fanclub zat, die heb vervolgens van jou heeft gekregen omdat duitse porno nou eenmaal in trek schijnt te zijn
Bij mij ook nietquote:Op donderdag 6 november 2008 22:27 schreef koei het volgende:
Poit! Het LBP-netwerk doet het niet bij mij
Oeh, Herr GRUBAH!!!quote:
quote:
Ik heb het niet zo met die series, ik heb wel wat afleveringen Are you being served gezien (vandaag nog) maar doet me weinig.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Geniale serie al vond ik Dad's Army en Are you being served toffer
En PSN is nu eenmaal crappy vergeleken met Live dat weten jullie nu toch wel?
Nu op tv zijn ze bij de latere seizoenen meen ik en die zijn wel een stuk minder!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met die series, ik heb wel wat afleveringen Are you being served gezien (vandaag nog) maar doet me weinig.
Als ik dan toch engelse humor wil zien kijk ik:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu op tv zijn ze bij de latere seizoenen meen ik en die zijn wel een stuk minder!
Pffft! Lekker incognito! Ik zou je zo herkennen op straat!quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Mijn kappersfoto's die ik nog beloofd had:
Voor:
http://lh4.ggpht.com/_iDl(...)3s/s320/100_5546.JPG
Na:
http://lh4.ggpht.com/_iDl(...)9k/s320/100_5550.JPG
Het is eigenlijk net iets te kort, maar dat is over twee weken toch weer goed. Verder vind ik het wel prima. Niet geweldig tof ofzo, maar ook niet enorm lelijk. Toch?
Koei! Ik wist niet dat je nog mooier kon worden, maar schijnbaar toch welquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Voor:
Na:
Het is eigenlijk net iets te kort, maar dat is over twee weken toch weer goed. Verder vind ik het wel prima. Niet geweldig tof ofzo, maar ook niet enorm lelijk. Toch?
Ik dacht eerst dat Spanky het wasquote:Op vrijdag 7 november 2008 07:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Koei! Ik wist niet dat je nog mooier kon worden, maar schijnbaar toch wel
Approvedquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Voor:
Na:
Koei is een kloon van Spanky, wist je dat niet? Of was Spanky nou een kloon van Koei?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Spanky het was![]()
![]()
Maar idd mooi
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Spanky het was![]()
![]()
Maar idd mooi
Ik weetz Spankquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]gast ik ben veul meer sexy dan koei No offence koeitje, voor een vrouwtje ben jij echt fucking A
Ik heb gezocht... maar niet gevonden...quote:Als je goed zoek tin dit forum zie je vanzelf een foto van me verschijnen!
Spanky heeft een supersexy slagersfotoquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weetz Spank![]()
[..]
Ik heb gezocht... maar niet gevonden...
Het koe-shirt doet het hemquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:03 schreef koei het volgende:
Voor:
Na:
quote:
* existenz is Triple A!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]gast ik ben veul meer sexy dan koei No offence koeitje, voor een vrouwtje ben jij echt fucking A
Als je goed zoek tin dit forum zie je vanzelf een foto van me verschijnen!
Dat onderzoek deugt niet, Den Haag staat niet eens in de top 10!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:01 schreef Poit het volgende:
Utrecht onveiligste gemeente van Nederland
Eat your heart out!!!
Gouda nog geen eens in de top tien!!!!
Het enige onveilige is dat er `s nachts rockband in de straat waar je woont kan horenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat onderzoek deugt niet, Den Haag staat niet eens in de top 10!
Daar moet je niet bang voor zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Rkatier ik ben een beetje bang dat jij zo'n Gears 2 Fundamentalist wordt of al bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Inderdaad dikke fail.. Een drumstel met maar 1 tomtomquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
Het volgende plaatje doet me aan jullie denken![]()
[ afbeelding ]
U moet hier linksafquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad dikke fail.. Een drumstel met maar 1 tomtom
http://en.wikipedia.org/wiki/TomTomquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom-tom_drum
tom tom is voor echte mannen dan kun je gewoon lekker scheuren zonder je ergens om te bekommeren!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:58 schreef Poit het volgende:
Navigatiesystemen zijn overduidelijk voor luie falers.. Onduidelijke kaarten, schelden op de passagier en verkeerd rijden is voor échte mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |