quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef IQM het volgende:
Hihi, ik postte de 302de reactie in het vorige topic.
En ik scoorde hier de Fipo.
Mooi he zo'n spiegel?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het verschil tussen jongens /mannen en meisjes/ vrouwen kan zien.
Sommigen mensen zien er zo eh... sexloos uit...
Que?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik trouwens de enige die soms niet het verschil tussen jongens /mannen en meisjes/ vrouwen kan zien.
Sommigen mensen zien er zo eh... sexloos uit...
Niet al te moeilijk makenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psychologie, de essentie...
Nou...quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Que?
Ah. Je hebt het woordje 'niet' er al tussen gezet.
Maar verklaar je nader?
Antwerpen is wel leuk :p de rest heb ik beetje scheit aan belgie.quote:
Dat krijg je ervan als jullie vrouwen gaan zeuren dat mannen meer tijd en aandacht aan hun uiterlijk moeten besteden.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou...
soms kom ik wel eens buiten en dan zie je van die sexloze personen en ik kan dan echt heel moeilijk zien of het een man of een vrouw is![]()
Maar tegenwoordig heb je ook jongens met haarbanden en handtasjes...
Het wordt me niet makkelijk gemaakt
quote:
Ik heb niets gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als jullie vrouwen gaan zeuren dat mannen meer tijd en aandacht aan hun uiterlijk moeten besteden.Dan krijg je van die lui die gaan overdrijven.
Zeeland ....quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Antwerpen is wel leuk :p de rest heb ik beetje scheit aan belgie.
ik woon zelf ong 5km van de belgische grens af
Pas net voor de tweede keer gelopen. Ongeveer 20 min ofzo.quote:
Doe het dan beterquote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens zijn jullie mozes slechte rapschrijvers!
Ik heb mijn myspace gister al gepost.quote:
Best waar.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou...
soms kom ik wel eens buiten en dan zie je van die sexloze personen en ik kan dan echt heel moeilijk zien of het een man of een vrouw is![]()
Maar tegenwoordig heb je ook jongens met haarbanden en handtasjes...
Het wordt me niet makkelijk gemaakt
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee hoor:quote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh... dat heb ik gemist...quote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn myspace gister al gepost.
Brand losquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens wil ik jullie best een primeur geven van mijn nieuwe hit " Tosti's en brak zijn "!
Komt ie dan, ben je er klaar voor? Deze gaat in de OP!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_! Pas maar op, anders diss ik je met 1 van mijn lyrics.
Ben je gay ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Nee hoor:
Boem-dikkie dikie,
dikke mannentieten, hij lijkt wel een chickie
stop mn strap in zn mond en doe clickie clickie
Met een beetje geluk zegt die nog niet slikkie slikkie
![]()
Moet ik 'm even uploaden, momentos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Strap is geen piemol hoorquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
Ik maak een "so true" bazengedicht over NG, deze gaat in de OP
Ik wacht niet kannen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ik 'm even uploaden, momentos.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:47 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Strap is geen piemol hoor![]()
Strap is een pistool
Dus als iemand zegt ik ben strapped, draagt die volgens jou een lul bij zichquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
BAZENVERHAAL en "so true" OVER NG!!!!!!!!!!
Yo Yo Yo Yo Yo Yo
Ik ben NG aka lokhomo
Zuig me pik
En ik lik je aarsch
Glijmiddel is niet nodig
Ik neem een kaars
Ik ben niet alleen homo
Maar ook een geile pedo
Op straat lopen meisjes van vier
Ik loop er ook en als ik ze zie
Roep ik oe oe oe
Ik ben Marc Dutroux
Ik neem jullie mee naar mijn kelder
En daar gaan jullie achter slot en grendel
Mijn hond likt jullie als een easy som
Jullie kijken verbaasd als ik met mijn blackzilla kom
Au Au dat doet heel erg pijn
Maar ik ga door, want het is o zo fijn
Als jullie tandjes weer netjes geglazuurd zijn
En een uur later, hijg ik nog als een konijn
quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Tering, KingOfPop is echt flikker he!
Serieusquote:Op woensdag 5 november 2008 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
BAZENVERHAAL en "so true" OVER NG!!!!!!!!!!
Yo Yo Yo Yo Yo Yo
Ik ben NG aka lokhomo
Zuig me pik
En ik lik je aarsch
Glijmiddel is niet nodig
Ik neem een kaars
Ik ben niet alleen homo
Maar ook een geile pedo
Op straat lopen meisjes van vier
Ik loop er ook en als ik ze zie
Roep ik oe oe oe
Ik ben Marc Dutroux
Ik neem jullie mee naar mijn kelder
En daar gaan jullie achter slot en grendel
Mijn hond likt jullie als een easy som
Jullie kijken verbaasd als ik met mijn blackzilla kom
Au Au dat doet heel erg pijn
Maar ik ga door, want het is o zo fijn
Als jullie tandjes weer netjes geglazuurd zijn
En een uur later, hijg ik nog als een konijn
Ik ben zojuist een beetje droeviger geworden.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Werkt deze link:
http://145.37.208.228/brakzijn.mp3
Want als ie wel werkt is dat mijn liedje.
Mwhehe. Props.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben zojuist een beetje droeviger geworden.
Sinterklaas komt er weer aanquote:
Geil.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinterklaas komt er weer aan
Kan je het niet bijhouden?quote:
Hij kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je het niet bijhouden?
Nee, maar dat is niet zo gek als er 37 topics in een week erdoorheen worden gejaagdquote:Op woensdag 5 november 2008 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je het niet bijhouden?
Kom jij maar even bij NG op schoot.quote:
37 maar?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet zo gek als er 37 topics in een week erdoorheen worden gejaagd
Nein.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij vindt je postcount best belangrijk, hè?
Je zou toch ook in het weekend komen, en nu doordeweeks niet (?) of wat?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet zo gek als er 37 topics in een week erdoorheen worden gejaagd
NG?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom jij maar even bij NG op schoot.![]()
Nee, dank je.
BobbyB was toch een pittige poster in het begin? Of vergis ik hem met iemand anders.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je zou toch ook in het weekend komen, en nu doordeweek (?) of wat?
Uhhh....ieder zo z'n ding hehquote:
En dat komt van iemand die samen met een niet nader te noemen vrouwelijk persoon, een deel metquote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij vindt je postcount best belangrijk, hè?
Heb je dat biografische verhaal van net niet gelezen dan?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die samen met een niet nader te noemen vrouwelijk persoon, een deel metreacties heeft weten te vullen.
Oh.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dank jeGodver, je weet toch wel wie ik ben
EPIC FAILquote:
quote:
Ochja. Beter dan die dikke met de kerst hmm?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh....ieder zo z'n ding heh
Niet alleen lurken.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
EPIC FAIL
Ook jij lurkt maar al te graag in het dagcijfers-topic!
Dat was gewoon awesome. En ik heb mijn postcount verborgen staan. Zo weinig geef ik er om.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die samen met een niet nader te noemen vrouwelijk persoon, een deel metreacties heeft weten te vullen.
Dat weet je nu al ?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanavond lekker tot 3 uur FOK!ken woehoe
Nou ja, dat zei ik alleen maar, want vrijdag komt mijn vriendingetje eindelijk terug voor 2 weken en dan heb ik het weekend wel wat beters te doen dan te FOK!ken.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je zou toch ook in het weekend komen, en nu doordeweeks niet (?) of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt. Stond voorheen redelijk vaak hoog in de dagcijfers, behalve het weekend danquote:Op woensdag 5 november 2008 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BobbyB was toch een pittige poster in het begin? Of vergis ik hem met iemand anders.maar ja, er moet ook gewerkt worden he
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |