quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:33 schreef IQM het volgende:
Hihi, ik postte de 302de reactie in het vorige topic.
En ik scoorde hier de Fipo.
Mooi he zo'n spiegel?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het verschil tussen jongens /mannen en meisjes/ vrouwen kan zien.
Sommigen mensen zien er zo eh... sexloos uit...
Que?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik trouwens de enige die soms niet het verschil tussen jongens /mannen en meisjes/ vrouwen kan zien.
Sommigen mensen zien er zo eh... sexloos uit...
Niet al te moeilijk makenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Psychologie, de essentie...
Nou...quote:Op woensdag 5 november 2008 15:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Que?
Ah. Je hebt het woordje 'niet' er al tussen gezet.
Maar verklaar je nader?
Antwerpen is wel leuk :p de rest heb ik beetje scheit aan belgie.quote:
Dat krijg je ervan als jullie vrouwen gaan zeuren dat mannen meer tijd en aandacht aan hun uiterlijk moeten besteden.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou...
soms kom ik wel eens buiten en dan zie je van die sexloze personen en ik kan dan echt heel moeilijk zien of het een man of een vrouw is![]()
Maar tegenwoordig heb je ook jongens met haarbanden en handtasjes...
Het wordt me niet makkelijk gemaakt
quote:
Ik heb niets gedaanquote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als jullie vrouwen gaan zeuren dat mannen meer tijd en aandacht aan hun uiterlijk moeten besteden.Dan krijg je van die lui die gaan overdrijven.
Zeeland ....quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Antwerpen is wel leuk :p de rest heb ik beetje scheit aan belgie.
ik woon zelf ong 5km van de belgische grens af
Pas net voor de tweede keer gelopen. Ongeveer 20 min ofzo.quote:
Doe het dan beterquote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens zijn jullie mozes slechte rapschrijvers!
Ik heb mijn myspace gister al gepost.quote:
Best waar.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou...
soms kom ik wel eens buiten en dan zie je van die sexloze personen en ik kan dan echt heel moeilijk zien of het een man of een vrouw is![]()
Maar tegenwoordig heb je ook jongens met haarbanden en handtasjes...
Het wordt me niet makkelijk gemaakt
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee hoor:quote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh... dat heb ik gemist...quote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn myspace gister al gepost.
Brand losquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens wil ik jullie best een primeur geven van mijn nieuwe hit " Tosti's en brak zijn "!
Komt ie dan, ben je er klaar voor? Deze gaat in de OP!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_! Pas maar op, anders diss ik je met 1 van mijn lyrics.
Ben je gay ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 15:45 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Nee hoor:
Boem-dikkie dikie,
dikke mannentieten, hij lijkt wel een chickie
stop mn strap in zn mond en doe clickie clickie
Met een beetje geluk zegt die nog niet slikkie slikkie
![]()
Moet ik 'm even uploaden, momentos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Strap is geen piemol hoorquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
Ik maak een "so true" bazengedicht over NG, deze gaat in de OP
Ik wacht niet kannen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet ik 'm even uploaden, momentos.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:47 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Strap is geen piemol hoor![]()
Strap is een pistool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |