Wat dus aangeeft dat hij afhankelijk is van andere factoren die nu niet bij de test aanwezig waren of hem mee wilde helpen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar het is dan toch wel frappant dat het bij de test compleet (maar dan ook echt compleet) faalt,
terwijl hij bij elk tv-programma of elke show op commando kan presteren.
Hij had er ook gewoon rekening mee kunnen houden, ze hebben immers samen de test opgesteld op een manier waarop hij er van overtuigd moest zijn dat het hem zou lukken, zodat ie niet achteraf met flauwe excuses aan kon komen.
3x raden wat er vervolgens gebeurt...? Precies.
Factoren die alleen nu meespeelden blijkbaar, en niet als er geld verdiend wordt en niet zo kritisch gekeken wordt.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dus aangeeft dat hij afhankelijk is van andere factoren die nu niet bij de test aanwezig waren of hem mee wilde helpen.
Dat is een mogelijkheid.
Prima idee, ware het niet dat de kaarten heel snel uitverkocht zijn voor die shows. Biertje kan altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan doe je toch hetzelfde als ik ? Ik heb geinformeerd en het lijkt me leuk om 'm eens in actie te zien bij een show zodra ie er weer eentje doet.
Heck, misschien drinken we na de show nog gezellig een biertje
Ik weet niet of kaarten voor Michielos's shows snel uitverkocht zijn - ik hoop het wel voor 'mquote:Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima idee, ware het niet dat de kaarten heel snel uitverkocht zijn voor die shows. Biertje kan altijd
Gaan we daar heen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik weet niet of kaarten voor Michielos's shows snel uitverkocht zijn - ik hoop het wel voor 'm
Whehehe, ik zie ons al zitten als 2 ouwe muppetsquote:
ik drink er 1 mee. Let wel: ik treed dagelijks op met mentalisme, oefen dit ook dagelijks. Betaalde shows heb ik i.v.m. studie al een tijd niet gedaan. Ben nu wel bezig met een nieuwe show aant schrijven en zit op de helft. Maar ik kan zo wel even filmpjes maken van cold reading op straat ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:43 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan doe je toch hetzelfde als ik ? Ik heb geinformeerd en het lijkt me leuk om 'm eens in actie te zien bij een show zodra ie er weer eentje doet.
Heck, misschien drinken we na de show nog gezellig een biertje
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:51 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Whehehe, ik zie ons al zitten als 2 ouwe muppets
LD : "Nou volgens mij zie ik al hoe ie het doet"
Bstrd : "Volgens mij heeft ie echt magische krachten !"
LD : "Echt niet, doe niet zo dwaas !"
Bstrd : "Je staat er gewoon niet voor open !"
Michielos : "STFU ik ben hier met een show bezig !"
Hehehehe, en dan neem ik een boek van Ogilvie mee, kijken of Michielos die wil signeren
Nou ik ben benieuwd! Misschien in dat Cold reading topic gooien wat ik een keer gemaakt heb, maar niet echt uit de verf is gekomen vooralsnog?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik drink er 1 mee. Let wel: ik treed dagelijks op met mentalisme, oefen dit ook dagelijks. Betaalde shows heb ik i.v.m. studie al een tijd niet gedaan. Ben nu wel bezig met een nieuwe show aant schrijven en zit op de helft. Maar ik kan zo wel even filmpjes maken van cold reading op straat ofzo.
dat kan, maar de reading is niet half zo specifiek als met contact.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:11 schreef sjoep het volgende:
Zeg Michielos, waarom ga je L.Denninger niet Cold Readen? Lijkt me een mooie test
Het kon toch ook zonder contact?
Je bedoelt toch niet David Blaine he ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:00 schreef Bastard het volgende:
Zo is er ook een Amerikaanse goochelaar waar ik even de naam niet van weet, maar ook op straat allerlei dingen doet dat je denkt .. dat is gewoon niet mogelijk, maar het gebeurt en je staat er bij.
Blaine vlgs mij..quote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef Michielos het volgende:
was het daarbij de bedoeling dat ik met je afspreek of iets dergelijks?
met goochelaar bedoel je david blaine of criss angel?
Nou, als ik zo lees wat er allemaal kan zou ik van "half specifiek" al in katzwijm moeten vallen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat kan, maar de reading is niet half zo specifiek als met contact.
In contact met persoon zijn is best.
ik ga ze voor je maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blaine vlgs mij..
Afspreken? Nee ik dacht dat je zo filmpjes had van CR op straat.
=edit= Nee is Angel
daar had ik de info niet vandaan overigens;)quote:Op donderdag 6 november 2008 13:16 schreef L.Denninger het volgende:
Meh, dat heeft geen enkel nut, je kunt alles vinden door op de history-knop van mijn account te drukken
exact en juanitaquote:Op donderdag 6 november 2008 13:18 schreef L.Denninger het volgende:
Hoeft ook niet, kiteless zegt genoeg
ow ik kan alles zgegen en er een hit van maken.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:19 schreef sjoep het volgende:
Nou ja goed, je zou met een feit kunnen komen dat niet online terug te vinden is misschien?
Was ik daar ???quote:Op donderdag 6 november 2008 13:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
exact en juanita
zonder vlieger onder je naam enz.
Jij bent ook naar lowlands geweest toen underworld speelde?
Ja, maar doe het dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow ik kan alles zgegen en er een hit van maken.
Ik kan gaan voor iets doms als.. Er is iets met een dildo en dat specificeren.
etc.
Nogmaals online readen is niet half zo goed als irl.
WTF HOE WEET JE DAT ?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow ik kan alles zgegen en er een hit van maken.
Ik kan gaan voor iets doms als.. Er is iets met een dildo en dat specificeren.
etc.
Nogmaals online readen is niet half zo goed als irl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |