abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62963896
k dit was mn laatste post voordat iemand besloot het topic te closen(dit had ik wel goed voorspeld )

quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.

Geloof wat je wilt geloven

ANTWOORD:
dat zou ik ook zeggen ja vooral die laatste zin. Het is geen kwestie meer van geloven hoor. Kun je mij dan namen van andere mediums geven? "die nog niet tussen de sterren zijn"?

wat helemaal erg is, is dat je zegt dat je zoooo onder de indruk was van de reading. Echt een supermoment in je leven, het bewijs dat mediums bestaan... en je hebt de naam niet onthouden??
sorry hoor maar dat klinkt mij echt als onzin in de oren.

Ik weet nog namen van toen ik 8 jaar was, omdat zij mij diep geraakt hebben. Jij weet geeneens meer de naam van het medium dat je een megareading gaf. Het is dan dus ook logisch om aan te nemen dat je andere dingen van de reading ook subjectief vergeten bent, bewust of onbewust.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_62963984
Deze mod heeft vernomen dat ze dood is maar haar naam weet ie nog steeds niet...
Staat er zo in de krant: " De vrouw die bastard een reading gaf" 1950 - 2008

en toen werd de thread geclosed D

Misschien "The truth is in here" veranderen naar "The truth word weggemod door moderators" of iets dergelijks.
Verder heb ik nog nooit zoveel gelijk gekregen als vandaag: De mens van nu wil geloven en al het andere word verworpen, geedit of zelfs geclosed.

gg voor science. misschien dat we nu wel overtuigd kunnen worden van het bestaan van paranormale gaves of word het weer een easy ballgame onze zijde.. we zullen .
  woensdag 5 november 2008 @ 11:05:15 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62963992
Hey Michielos, je kunt geen PM ontvangen, fix dat eens even ?

PS.
De thread ging toch automatisch dicht, die is toch niet met opzet dichtgegooid ?
zzz
pi_62964054
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
add me even op messenger, ik weet niet hoe die shit werkt
pi_62964066
quote:

PS.
De thread ging toch automatisch dicht, die is toch niet met opzet dichtgegooid ?
In dat geval was mijn voorspelling perfect omdat hij altijd ooit wel uitkomt
pi_62964113
quote:

PS.
k my bad als dat zo is.

Verder wil ik graag wat tastbaarders zien over het bestaan van het paranormale in deze thread!
Dus niet zoals in t vorige topic; ach ik mag toch wel geloven ;r
ach er is meer tussen hemel en aarde
hij is echt!!!
je bent kortzichtig

Ik wil eens wat serieus discussiemateriaal nu en niet zo een gemakkelijk te winnen discussie versus mensen die niet snappen waar het allemaal werkelijk om draait bij deze showsterren!
pi_62964120
quote:

PS.
In dat geval was mijn voorspelling perfect omdat hij altijd ooit wel uitkomt

overigens,, jij luistert best veel naar underworld he?
  woensdag 5 november 2008 @ 11:14:13 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62964216
Even een tvp plaatsen, inhoudelijk hoef ik er toch niet aan mee te doen want ik ben blauw en daardoor narrowminded. Maakt niet uit wat ik dan schrijf natuurlijk.

Anyways, Flammie, ik zie dat je nog niet zo lang op FOK bekend bent, verder als klagen .. euh KLB ben je nog niet geweest, geeft niet, maar na 300 posts word een topic automatisch gesloten.. conspiracy je weets.

Wel gaarne een waardig deel 2 topic svp.
The truth was in here.
pi_62964250
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:14 schreef Bastard het volgende:
Even een tvp plaatsen, inhoudelijk hoef ik er toch niet aan mee te doen want ik ben blauw en daardoor narrowminded. Maakt niet uit wat ik dan schrijf natuurlijk.

Anyways, Flammie, ik zie dat je nog niet zo lang op FOK bekend bent, verder als klagen .. euh KLB ben je nog niet geweest, geeft niet, maar na 300 posts word een topic automatisch gesloten.. conspiracy je weets.

je kunt alvast beginnen met op mn post te reageren
  woensdag 5 november 2008 @ 11:17:58 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62964327
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:00 schreef Michielos het volgende:
k dit was mn laatste post voordat iemand besloot het topic te closen(dit had ik wel goed voorspeld )

quote:
Op woensdag 5 november 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is jaren geleden, ik weet de naam niet meer.. daarbij heb ik trouwens vernomen later dat ze nu zelf tussen de sterren is.

Geloof wat je wilt geloven

ANTWOORD:
dat zou ik ook zeggen ja vooral die laatste zin. Het is geen kwestie meer van geloven hoor. Kun je mij dan namen van andere mediums geven? "die nog niet tussen de sterren zijn"?

wat helemaal erg is, is dat je zegt dat je zoooo onder de indruk was van de reading. Echt een supermoment in je leven, het bewijs dat mediums bestaan... en je hebt de naam niet onthouden??
sorry hoor maar dat klinkt mij echt als onzin in de oren.

Ik weet nog namen van toen ik 8 jaar was, omdat zij mij diep geraakt hebben. Jij weet geeneens meer de naam van het medium dat je een megareading gaf. Het is dan dus ook logisch om aan te nemen dat je andere dingen van de reading ook subjectief vergeten bent, bewust of onbewust.
Een andere naam geven? Euh tsja ik ken nog wel een goede bekende cold reader/medium.. zoek eens op Bep het medium, vrouwtje uit Leiden. Sterker nog, zij komt/kwam vaak op de tv, tvwest, daar moeten vast uitzendingen over te vinden zijn...

bep het medium voor die discussie dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bastard op 05-11-2008 11:29:57 ]
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 11:25:02 #11
31101 _Led_
pi_62964529
quote:
Dat is heul niet waar, we vinden je narrowminded juist om wat je schrijft !
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 11:28:15 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62964623
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dat is heul niet waar, we vinden je narrowminded juist om wat je schrijft !

Dat is het hem inderdaad. En Nee, we vinden je niet opeens ruimdenkend als je zegt OK TIS COLDREADING. Enige wat wij willen zien is duidelijk bewijs en zelfs de MOD's kunnen dit niet geven.

Ik neem overigens aan dat je Bep Monfils uit Leiden bedoelt?

Kun je me een filmpje suplly;en denk je:)

[ Bericht 4% gewijzigd door Michielos op 05-11-2008 11:37:25 ]
pi_62965226
quote:

Ey .. Klaagbaak is ontzettend grappig! Daarbij Roam ik meer dan dat ik post natuurlijk.

Je vraagt om een waardig deel 2 maar deel 1 werd JUIST verneukt door mensen zoals jij die zonder zinnige argumenten feiten verwierpen omdat deze niet strookte met het beeld dat deze mensen voor ogen hadden over het paranormale. Deel 1 werd bedorven onder de onzinnige argumenten die varieerde van

- Ik mag toch wel geloven...

tot

- JULLIE ZIJN GEWOON KORTZICHTIG

Lees deel 1 er maar op na en bedenk je vervolgens waarom deel 1 zo slecht was. Echt niet door mij, michielos of die andere gast maar juist door de personen zoals jezelf en aanhang.
In mijn vorige post vraag ik toch juist om wat serieuzer discussiemateriaal want nogmaals, deel 1 was te makkelijk, geen enkele uitdaging en sloeg gewoon helemaal nergens op. Ik wil gewoon goede argumenten lezen en die heb ik niet aangetroffen in de vorige thread.

Ik wist niet dat topics automatisch gesloten werden dus daarvoor mijn welgemeende excuses.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:04:35 #14
31101 _Led_
pi_62965510
Pffff flammie, hou het wel een beetje gezellig svp.
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 12:06:22 #15
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62965552
Ik vond overigens wel dat ik goeie argumenten gaf. ;D
pi_62965693
Linkje naar het vorige deel: Derek, de babyfluisteraar
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 5 november 2008 @ 12:16:48 #17
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62965781
thanks
  woensdag 5 november 2008 @ 12:29:07 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62966075
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:28 schreef Michielos het volgende:

Kun je me een filmpje suplly;en denk je:)
Krijg ze zelf niet aan de praat, kan aan mijn player liggen: http://televisie.westonline.nl/archief/programma_gemist zoek op 'Bep'.
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:34:47 #19
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62966177
het helpt om de link te copy pasten en hem dan via VLC player te openen. Ik heb hetzelfde wanneer ik Derek nog eens terug wil zien

btw:

Uw zoekbewerking - bep - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

eheb het gevonden maar ze doen het helaas allemaal niet, zelfs niet in VLC

[ Bericht 20% gewijzigd door Michielos op 05-11-2008 12:41:41 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 12:38:24 #20
31101 _Led_
pi_62966266
Bwehehe, in de laatste aflevering ( mms://live-wm.residentie.net/rtvwest/video//2008/0310-bepmedium.wmv ) heeft een mevrouw reflecties in d'r cameralens
Verder ziet bep dat die lelijke vrouw al te lang alleen is, en dat die gozer die er uit ziet als een pannekoek met een te grote bek vroeger druk was als klein mannetje.
Verder nog even het forer-effect (Overleden opa is trots op je omdat je bereikt hebt wat je bereikt hebt, wat dat dan ook moge weze) erbij, een open deur intrappen (je zusje ? Hoe oud is die ? 17 ? Die heeft een schop onder d'r reet nodig) en we hebben weer een tv-programma.

Bep

Naar mijn mening is ze trouwens niet zozeer een medium alswel een large
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 12:47:44 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62966518
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef L.Denninger het volgende:

Whehehe

Maar goed, dit is het Derek topic mensen.. Bep link staat een paar posts terug.
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:55:34 #22
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62966666
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:38 schreef L.Denninger het volgende:
Bwehehe, in de laatste aflevering ( mms://live-wm.residentie.net/rtvwest/video//2008/0310-bepmedium.wmv ) heeft een mevrouw reflecties in d'r cameralens
Verder ziet bep dat die lelijke vrouw al te lang alleen is, en dat die gozer die er uit ziet als een pannekoek met een te grote bek vroeger druk was als klein mannetje.
Verder nog even het forer-effect (Overleden opa is trots op je omdat je bereikt hebt wat je bereikt hebt, wat dat dan ook moge weze) erbij, een open deur intrappen (je zusje ? Hoe oud is die ? 17 ? Die heeft een schop onder d'r reet nodig) en we hebben weer een tv-programma.

Bep

Ok mijn analyse: (incompleet) heb het geeneens meer afgekeken. Nog slechter dan Char mijn inziens. komt ie:

Over het huis kan ik kort zijn:
Deuren waaien, radio gaat aan. Rationalistische verklaring uitgesloten???
Foto's die nep zijn of Orbs zijn zegt ze om haar eigen believe system te establishen. Als ik iets nep vind vinden mensen wat ik doe wel echt enz. Het verhaal is uit de lucht gegrepen en soms kan ze het zelf niet verwoorden waardoor ze probeert met een lachter te scoren.
Voor de rest niks uitgekomen

2de situatie:
Heel veel Warm reading, Piet, pieter peter wie is dat? Toeschouwer zoekt er zelf verklaring bij. VOor de rest 0,0 resultaat behalve de standaard warm reading quotes. Vrouw zegt op einde. EY jij hebt wel een ring
Hoe denk je dat Bep dan aan de info kwam dat zij ongetrouwd is? Verder probeert ze goedkoop te scoren door lachertjes

Dit was eigenlijk diep triest... Sorry maar dat doe ik beter.

en zoals bastard al zei: dit is het Derek topic. Hier zal de nadruk dan ook opliggen. Derek is dus 299 x beter
dan dit.

Dennineger, probeer nog eens een PM te sturen. Denk dat ie t nu wel doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Michielos op 05-11-2008 13:01:38 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 13:56:00 #23
31101 _Led_
pi_62968464
Zodra Senesta klaar is met opruimen kunnen we weer verder in dit topic : Dereck Olgilvie, Char en dergelijke
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 14:04:46 #24
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62968758
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
Zodra Senesta klaar is met opruimen kunnen we weer verder in dit topic : Dereck Olgilvie, Char en dergelijke

ik las de eerste quote van Summers en als ik mijn gedachten een emoticon kon geven zou het deze zijn:

Is het je opgevallen dat er al maanden word geroepen dat mensen hun eigen ervaringen niet meer willen vertellen ? zodra ze dat doen worden ze afgebrand omdat het niet wetenschappelijk is ., wie dat wel doet is na een paar zinnen al meteen genezen van die drang en druipt af .
virtueel weggetrapt door sceptici , in tru , terug in de tijd waar je er niet over mocht praten of anders ...

what the..
pi_62971209
die thread is gewoon nog slechter dan Derek, de babyfluisteraar part 1

pi_62971329
Ik zal Michielos eens goed de voet dwars zetten gna gan, iedereen die een GRATIS PDF-je wil van het prulboek van Ion Rowland over coldreading kan mij mailen op benzodiazepinen@hotmail.com

Dat zal je leren, ik hoop dat Derek dat boek over dwars in je reet propt ha ha.

Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:35:41 #27
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62971642
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik zal Michielos eens goed de voet dwars zetten gna gan, iedereen die een GRATIS PDF-je wil van het prulboek van Ion Rowland over coldreading kan mij mailen op benzodiazepinen@hotmail.com

Dat zal je leren, ik hoop dat Derek dat boek over dwars in je reet propt ha ha.

heb je het ook al gelezen?

Ik heb hem iig verwittigd dat je PDF's download en gratis doorstuurt. Inclusief je email. Wat hij ermee doet laat ik in het midden, maar het kan een aanklacht betekenen.
pi_62971724
Ik heb snel even doorgebladerd ja, allemaal technieken die mij allemaal al bekend waren. Ik wil mijn identiteit hier niet prijsgeven dus ik kan daar verder niet op ingaan helaas. Heb weinig nieuwe feiten gezien.

Nee maar even serieus, je komt echt als een ontzettende ass over als je hem dat boek wilt laten ondertekenen. Ik hoop dan ook dat hij je goed voor schut zet.
Gaap Goals rulezzz!
pi_62971798
Interesseert me geen zak, iedereen kan dat boek Googlen en de plek vinden om het te downloaden. Zo kwam ik er ook aan.

Nou ga je janken omdat ik je precious flutboekje wil verklappen.

Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:40:12 #30
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62971809
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb snel even doorgebladerd ja, allemaal technieken die mij allemaal al bekend waren. Ik wil mijn identiteit hier niet prijsgeven dus ik kan daar verder niet op ingaan helaas. Heb weinig nieuwe feiten gezien.

Nee maar even serieus, je komt echt als een ontzettende ass over als je hem dat boek wilt laten ondertekenen. Ik hoop dan ook dat hij je goed voor schut zet.
Ik ben niet voor schut te zetten. Wat hij ook zegt , krijgt ie 4x zo hard terug. Dat komt omdat ik hem met cold reading precies hetzelfde kan terugpakken.

Waren alle technieken je al bekend? Hoe komt het dan dat je 50 posts lang volhoud dat cold reading enkel raden is en vragen stellen?
  woensdag 5 november 2008 @ 15:40:41 #31
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62971827
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Interesseert me geen zak, iedereen kan dat boek Googlen en de plek vinden om het te downloaden. Zo kwam ik er ook aan.

Nou ga je janken omdat ik je precious flutboekje wil verklappen.

niet iedereen stuurt het gratis door, dat is tegen de wet. En nee, ik jank niet.
Ik zal t wel tof vinden als je het gaat lezen, wellicht dat je dan weet dat CR iets anders is dan jij denkt.
Je noemt het echter al een flutboekje, een bewijs dat je het nooit echt gaat studeren.
pi_62971947
Kom nou eerst maar eens met een verklaring over die fokking koelkast en die dead sista waar ik al een paar dagen op zit te wachten. Ik heb niet 1 techniek gevonden waar dat mee te verklaren is.

En nou niet achter zielige loser-goochelgeheimen verschuilen aub.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:45:23 #33
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62971999
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kom nou eerst maar eens met een verklaring over die fokking koelkast en die dead sista waar ik al een paar dagen op zit te wachten. Ik heb niet 1 techniek gevonden waar dat mee te verklaren is.

En nou niet achter zielige loser-goochelgeheimen verschuilen aub.
m.a.w. je hebt het boek niet echt gelezen. Lees het nog een keer please.
pi_62972103
Ik heb dat boek ook op de plank staan en volgens mij staan die technieken er toch echt gewoon in hoor...
(Het is een combinatie van beschreven technieken btw)

dus:

- Je hebt een probleem met lezen
- Je hebt een probleem met begrijpen
- Je wil niet leren omdat de wil om te geloven sterker is dan de wil om wijzer te worden

volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden van deze 3 feiten.
pi_62972108
Zie je nou wat voor flauw mannetje je bent? Geef dan antwoord man, maar dat kun je niet omdat je het niet kunt verklaren.
Gaap Goals rulezzz!
pi_62972135
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik ben niet voor schut te zetten. Wat hij ook zegt , krijgt ie 4x zo hard terug. Dat komt omdat ik hem met cold reading precies hetzelfde kan terugpakken.

Zo, wat een agressie...
Ik dacht dat je Derek bewonderde vanwege zijn fenomenale CR-technieken.
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Beetje ouwejongenskrentebrood-sfeertje geworden in dit topic...

Overigens, ik mis een beetje het onderscheid tussen Derek en anderen in dit topic.
Het komt over alsof men zegt "Derek doet CR, en de rest ook". Ik denk dat je dat niet zo kunt stellen.
Ik heb zelf eerlijk gezegd nooit een medium getroffen die op de wijze van Derek werkt.
Men zegt gewoon "er loopt hier een man" ipv dat men vraagt "kent u een oude man die hier zou kunnen lopen?". Dat die man daar loopt (bij wijze van) wil helemaal niet zeggen dat die persoon ook voor de gesprekspartner komt namelijk.

Mijn persoonlijke mening over Derek is dat hij vast wel wat kan, waarschijnlijk ook zijn info op mediamieke wijze verkrijgt maar er alleen zo'n vreselijke show van maakt. Ik vind hem dus helemaal niet sympathiek overkomen. Sterker nog, met een dergelijk gedrag zou ik hem mijn huis uit sodemieteren. Dat wil echter niks zeggen over of het wel of niet "echt" is wat hij doet.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_62972162
Ja precies, de techniek van de lucky guess, the long shot.

Vreemd dat het dan wel altijd klopt.

Jullie zijn onmooooooooogelijk.

Ik ben weer een paar dagen weg hier, bleeeh!

Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 5 november 2008 @ 15:50:15 #38
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972167
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zie je nou wat voor flauw mannetje je bent? Geef dan antwoord man, maar dat kun je niet omdat je het niet kunt verklaren.
je leest niet? ik denk ook neit dat je het boek ooit gaat lezen. lees het boek dan weet je het.
Ga nu niet zielig doen aub. Doe ook maar eens moeite ergens voor ipv de heletijd de makkelijke uitweg te zoeken.
  woensdag 5 november 2008 @ 15:51:11 #39
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972204
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:49 schreef sjoep het volgende:

[..]

Zo, wat een agressie...
Ik dacht dat je Derek bewonderde vanwege zijn fenomenale CR-technieken.
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Beetje ouwejongenskrentebrood-sfeertje geworden in dit topic...

Overigens, ik mis een beetje het onderscheid tussen Derek en anderen in dit topic.
Het komt over alsof men zegt "Derek doet CR, en de rest ook". Ik denk dat je dat niet zo kunt stellen.
Ik heb zelf eerlijk gezegd nooit een medium getroffen die op de wijze van Derek werkt.
Men zegt gewoon "er loopt hier een man" ipv dat men vraagt "kent u een oude man die hier zou kunnen lopen?". Dat die man daar loopt (bij wijze van) wil helemaal niet zeggen dat die persoon ook voor de gesprekspartner komt namelijk.

Mijn persoonlijke mening over Derek is dat hij vast wel wat kan, waarschijnlijk ook zijn info op mediamieke wijze verkrijgt maar er alleen zo'n vreselijke show van maakt. Ik vind hem dus helemaal niet sympathiek overkomen. Sterker nog, met een dergelijk gedrag zou ik hem mijn huis uit sodemieteren. Dat wil echter niks zeggen over of het wel of niet "echt" is wat hij doet.
Doe ik ook, maar als hij mij dist, dis ik hem terug, dat spreekt voor zich.
  woensdag 5 november 2008 @ 15:51:52 #40
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972232
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:50 schreef M_Schtoppel het volgende:

Lees het boek nog een keer, en dan elk hoofdstuk.
Dan weet je dat Derek niet de professor Xavier is die jij denkt dat het is.

Doorbladeren kan iedereen. Vooral dan zeggen dat het er niet in staat terwijl je de info gebrekkig tot je neemt.
STUDEER het boek nu eens, ken het van binnen en buiten. Lees het niet 1 maar 10x en oefen het. Ik kan elke hit van Derek verklaren. ELKE! wat nog erger is , is dat ik alle 10000 misses kan verklaren die hij maakt.
pi_62972268
quote:

Als het klopt dan zul je t weten

als t niet klopt dan bestaat het niet

al eerder beschreven. T klopt niet ALTIJD. soms klopt het en dan maakt hij er , mede door een goede performance, een hit van.

lees nu het boek nog een keer en PROBEER het te snappen in plaats van jezelf idioot over te laten komen op fok.nl!

Vroeger dachten we dat de aarde plat was maar door onderzoek weten we dat de aarde rond is
Vroeger dachten we dat mensen konden gedachten lezen maar door onderzoek weten we hoe de vork in de steel zit.. oh wacht.. er zijn nu nog mensen die daarin geloven
pi_62972314
Het is toch hopelijk niet de bedoeling dat alle deelnemers aan de discussie eerst het complete oevre van CR-boeken letterlijk doorgenomen hebben voor we elkaar serieus nemen hè?
Anders heb ik ook nog wel wat suggesties qua leesvoer.

Als we alleen maar naar elkaar schreeuwen kan dit topic zo weer op de grote hoop "goed bedoeld, jammer maar helaas".
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  woensdag 5 november 2008 @ 15:54:46 #43
31101 _Led_
pi_62972331
Echt M-Schtoppel, de spiritualiteit druipt van je af
zzz
  woensdag 5 november 2008 @ 15:58:11 #44
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972438
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:54 schreef sjoep het volgende:
Het is toch hopelijk niet de bedoeling dat alle deelnemers aan de discussie eerst het complete oevre van CR-boeken letterlijk doorgenomen hebben voor we elkaar serieus nemen hè?

Als we alleen maar naar elkaar schreeuwen kan dit topic zo weer op de grote hoop "goed bedoeld, jammer maar helaas".
Nee, dat is inderdaad niet de bedoeling. hij beweert alleen dat het er niet in staat. Een bewijs dat hij de moeite geeneens heeft gedaan om het boek te lezen. Het staat er namelijk meer dan eens in.
2 redenen:
Je ziet toch dat hij slap aan het lullen is nu? Proberen om te intimideren en chanteren om zijn punt te maken. Het slaat nergens op.

Welke boeken wil jij inbrengen? Ik beloof je dat ik ze zal lezen.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:00:40 #45
31101 _Led_
pi_62972508
quote:

Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik meen me toch te herinneren dat ik een aantal Derek-ervaringen heb gepost van bezoekers van zijn show die juist vertelden dat ie veel misgokt, en mensen die zeggen dat hij het verkeerd heeft de microfoon afpakt.
Geen idee waar jij het idee vandaan haalt dat wat Derek zegt altijd klopt .

Voor het geval je het vergeten bent kun je het hier weer even nalezen : Klik hier om te lezen hoe Derek z'n show ging
zzz
pi_62972731
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:54 schreef sjoep het volgende:

Als we alleen maar naar elkaar schreeuwen kan dit topic zo weer op de grote hoop "goed bedoeld, jammer maar helaas"
Beste sjoep. als iedereen die boeken gelezen heeft zal er hierover geen discussie meer zijn omdat het dan wel duidelijk is waar dit werkelijk om draait. De enige reden dat deze discussie leeft is omdat mensen niet willen begrijpen wat er daadwerkelijk speelt en dit ook niet willen studeren omdat de wil om te geloven in xaviers en xmannen groter is dan de wil om kennis te vergaren over het daadwerkelijke hoe en waarom.

Vraag je je zelf niet af hoe het komt dat michielos en dergelijke altijd met grote teksten aankomen en deze "gelovers" feitelijk enkel zeggen: " Ik mag toch wel geloven" of " je bent kortzichtig" ?
Dat komt omdat deze mensen weten dat er een andere waarheid is dan xmannen maar zich hier in niet willen verdiepen en dus genoodzaakt zijn om met "gekke" antwoorden te komen. Je ziet duidelijk wie verstand van zaken heeft in deze threads en wie gewoon maar wat in de rondte blaat.

Verder denk ik niet dat deze mensen niet capabel zijn om dit te snappen maar ik denk dat deze mensen het niet willen snappen omdat geloven in een sprookje natuurlijk mooier is dan inzage hebben op de werkelijkheid. De illusie is gewoon mooier dan de werkelijkheid en dat is niet alleen in deze branche zo.
Je ziet duidelijk dat deze mensen ook geen boeken of dvd's over dit onderwerp willen kopen en zelfs als het gedownload word voor niks lezen deze personen er eens vluchtig overheen. Dit is enkel te verklaren met de waarheid niet willen kennen. En dan noemen deze mensen "debunkers" , als ik dit woord even los mag gebruiken, kortzichtig. Ik wil ook geloven maar ik heb teveel gezien en gelezen (en mede door mijn mentalisten hobby) en voor mij bestaat er geen "paranormaal" meer in deze branche.

Als die vriend zijn koelkast niet stuk was kon zij zeker naar een andere vriend bellen. Er is altijd wel ergens een koelkast kapot.(Mijn moeders koelkast was ook ooit stuk, die van mijn oom ook en zelfs de koelkast van mijn tante liet het afweten 20 jaar geleden) Derek miste behoorlijk maar maakte er een mega hit van, dankzij zijn ervaring natuurlijk en een goede performance en een beetje goedwilligheid van zijn toeschouwer.

Conclusie is dat mensen graag willen geloven en deze mentalisten zijn hun goden. Zelfs het meest volhardende bewijs wordt toch als onzin afgedaan en boeken worden niet aangeschaft. Als deze informatie gedownload is lezen deze personen er eens vluchtig over heen om het vervolgens af te danken als onzin. Nogmaals; je ziet duidelijk een verschil in argumentatie en in handelen en dat komt deze threads niet ten goede helaas.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:07:08 #47
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972747
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:00 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik meen me toch te herinneren dat ik een aantal Derek-ervaringen heb gepost van bezoekers van zijn show die juist vertelden dat ie veel misgokt, en mensen die zeggen dat hij het verkeerd heeft de microfoon afpakt.
Geen idee waar jij het idee vandaan haalt dat wat Derek zegt altijd klopt .

Voor het geval je het vergeten bent kun je het hier weer even nalezen : Klik hier om te lezen hoe Derek z'n show ging
dat kun je nog 100x posten, hij weigert het toch om te lezen. Hij heeft nu eindelijk een CR boek, en alles wat hij doet is erin bladeren en zeggen dat alles onzin is.
pi_62972748
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:58 schreef Michielos het volgende:

[..]

2 redenen:
Je ziet toch dat hij slap aan het lullen is nu? Proberen om te intimideren en chanteren om zijn punt te maken. Het slaat nergens op.
Ik zie een gefrustreerde user, die helemaal over de emmer gaat omdat hij door meerdere mensen in de zeik gezet wordt. Naar mijn mening op een heel goedkope, niet respectvolle manier.
Ik zie ook jou eerlijk gezegd de hele tijd schreeuwen. Het gaat helemaal niet over spirituele zaken, het gaat over het bashen van users die misschien wel wat zien in wat Derek doet.
Ik zie jou ook de hele tijd beginnen over CR. Geen enkel topic over mediums in TRU is vrij van gezeik over CR. Elk topic dat interessant dreigt te worden mondt uit in een topic over of het CR is of niet, en waarom jij er zo geweldig in bent.
quote:
Welke boeken wil jij inbrengen? Ik beloof je dat ik ze zal lezen.
Ik zou eerder willen dat je oprecht de engelen om een teken zou vragen dat ze er voor je zijn.
Maar goed, dat zal wel niet gaan dus kijk bijvoorbeeld eens naar het topic over welke boeken mensen op dit gebied interessant vinden (dat ik zo snel even niet kan vinden).
Of als je dat allemaal te vaag is, begin dan met de Celestijnse belofte, al is dat aardig aan de commerciële en ook simpele kant. Maar goed, je moet ergens beginnen
Al zou het principe van energieën en hoe die op elkaar reageren maar eens bekend zijn.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:09:53 #49
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_62972847
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik zie een gefrustreerde user, die helemaal over de emmer gaat omdat hij door meerdere mensen in de zeik gezet wordt. Naar mijn mening op een heel goedkope, niet respectvolle manier.
Ik zie ook jou eerlijk gezegd de hele tijd schreeuwen. Het gaat helemaal niet over spirituele zaken, het gaat over het bashen van users die misschien wel wat zien in wat Derek doet.
Ik zie jou ook de hele tijd beginnen over CR. Geen enkel topic over mediums in TRU is vrij van gezeik over CR. Elk topic dat interessant dreigt te worden mondt uit in een topic over of het CR is of niet, en waarom jij er zo geweldig in bent.
[..]

ANT: Dan kom eens met een medium dat niet overduidelijk aan het cold readen is.

Ik zou eerder willen dat je oprecht de engelen om een teken zou vragen dat ze er voor je zijn.
Maar goed, dat zal wel niet gaan dus kijk bijvoorbeeld eens naar het topic over welke boeken mensen op dit gebied interessant vinden (dat ik zo snel even niet kan vinden).
Of als je dat allemaal te vaag is, begin dan met de Celestijnse belofte, al is dat aardig aan de commerciële en ook simpele kant. Maar goed, je moet ergens beginnen
Al zou het principe van energieën en hoe die op elkaar reageren maar eens bekend zijn.
ANT: hehe, nee dat zit er inderdaad niet in. Ik had vroeger wel zelf veel boeken over paranormalisme.
Ik leende er ook veel van de biep.
pi_62972849
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Beste sjoep.
[verhaal]
Beste Flammie.
Ik geloof echt dat je het oprecht en goed meent.
Maar we zijn het niet eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')