Klopt idd die naam jah! Volgens mij komt hij uit de UK.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef Bastard het volgende:
Is die babyfluisteraar Dereck Oglivier?
Ken het programma niet, maar heb vlgs mij wel eens iets gezien van hem, iets met een kindje dat bang was voor knopen en clowns, en dat uiteindelijk helemaal opgelost was.
Nee precies, het kunnen aanwijzen van pijnklachten bij een onbekend persoon is niet meer apart genoeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:49 schreef PushyGurl het volgende:
hij weet vaak alleen te vertellen waar iemand pijn heeft of klachten heeft...vind dat een beetje stom...kom dan met leuke verhalen maar die heeft hij niet
Geloof jij er niet inquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Geloven jullie daar werkelijk in
Nee joh, zijn allemaal figuranten, je denk toch niet dat hij het allemaal uit zn mouw kan schudden? Dat is toch ongelofelijk als dat zou kunnen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Geloven jullie daar werkelijk in
Als kind zag hij al geesten , het is dus niet zo dat als hij 35 jaar later als ghost whisperer word gepresenteert voor een tv programma hij dat " inene " is of kan .quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:19 schreef timmmmm het volgende:
Eerst geloofde ik nog wel in hem, maar toen was hij ineens naast baby whisperer ook nog ghost whisperer, en toen had hij al zijn geloofwaardigheid verloren imo
Nou ik geloof er niks van, gewoon goeie goocheltrucs volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, zijn allemaal figuranten, je denk toch niet dat hij het allemaal uit zn mouw kan schudden? Dat is toch ongelofelijk als dat zou kunnen?
Helemaal met die kinderen, die geef je een lolly en doen alles wat je zegt, slapen weer rustig omdat het zogenaamde spook verdwenen is.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, zijn allemaal figuranten, je denk toch niet dat hij het allemaal uit zn mouw kan schudden? Dat is toch ongelofelijk als dat zou kunnen?
Helemaal met die kinderen, die geef je een lolly en doen alles wat je zegt, slapen weer rustig omdat het zogenaamde spook verdwenen is.
Bedoel je dat ironisch of serieus ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:04 schreef Anniie het volgende:
Op deze site worden zijn uitzendingen geanalyseerd.
http://logates.wordpress.com/
Zeker geloofwaardiger dan wat er in zijn shows gebeurd.
Van mij hoef je het niet te geloven L.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:35 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Uhm, er zitten er 200 in de zaal, degenen bij wie hij het mis heeft worden niet uitgezonden. Met z'n huisbezoeken vertelde hij dat hij er nooit eerder was geweest, terwijl de buurvrouw zei dat ie de week ervoor ook al 2x op bezoek was geweest.
Voor de rest een standaard spelletje shotgunning / cold reading, gecombineerd met voorkennis.
(Er werden kaartjes verkocht voor z'n show in nederland waarbij bij het bestelformulier gevraagd werd waarvoor je naar z'n show wou komen - joh, is dat handig of wat ?)
Kinderen hebben vaak alleen serieuze aandacht nodig, kwestie van placebo effect.
Als een paar volwassenen een raar ritueel doen en een kind vertellen dat het fantasiemonster daarna absoluut weg is gelooft het kind het zelf ook.
Maar nee, het is veel logischer dat iemand die eerst z'n discotheek failliet zag gaan en zwaar in geldnood zat opeens met baby's kan praten, en als dat aanslaat en 'm rijk maakt opeens ook geesten erbij kan doen, toch, Bastard ?
Dat vind ik een rare stelling.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:07 schreef Bastard het volgende:
Persoonlijk, ja ik geloof hem wel (goh verrassing ik heb het pas 300x verteld denk ik) gewoon om het feit dat ik weet dat het fenomeen bestaat, ik weet dat het kan wat het is wat hij doet!
Je kan ook gewoon zeggen "ik wil er niet over nadenken en ik wil het niet objectief benaderen", als jij dat zo wilt zien ook prima hoorquote:Je kan het natuurlijk uitpluizen, en de mogelijkheden naast de statistieken zetten, wie heeft nou geen witte auto gehad etc etc. Joh prima als jij dat zo wilt zien hoor.
No shit, dat vind je vreemd ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef senesta het volgende:
Nou weet je waar ik op hang, en waardoor hij voor mij best twijfelachtig is (netjes gezegd he)?
Mijn dochtertje van 5 begint nu net een beetje een idee van tijd te krijgen, een half jaar terug was alles meer dan een dag geleden voor haar gewoon allemaal gisteren.
Ik vind het hele verhaal dat kinderen vertellen dat ze bijvoorbeeld drie maanden terug iets traumatische hebben meegemaakt ongeloofwaardig.
Hij doet best een hoop tijdsgerelateerde uitspraken die naar zijn zeggen door de kinderen aan hem door worden gegeven. In mijn beleving klopt dat gewoon niet omdat kinderen van die leeftijden nog helemaal geen tijdsbezef hebben.
Ja ik kan het beredeneren, maar niet bewijzen wat iets is wat toch veel mensen willen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:13 schreef senesta het volgende:
Nou weet je waar ik op hang, en waardoor hij voor mij best twijfelachtig is (netjes gezegd he)?
Mijn dochtertje van 5 begint nu net een beetje een idee van tijd te krijgen, een half jaar terug was alles meer dan een dag geleden voor haar gewoon allemaal gisteren.
Ik vind het hele verhaal dat kinderen vertellen dat ze bijvoorbeeld drie maanden terug iets traumatische hebben meegemaakt ongeloofwaardig.
Hij doet best een hoop tijdsgerelateerde uitspraken die naar zijn zeggen door de kinderen aan hem door worden gegeven. In mijn beleving klopt dat gewoon niet omdat kinderen van die leeftijden nog helemaal geen tijdsbezef hebben.
Laat ik beginnen met vertellen dat ik het programma bijna nooit, of maar een klein stukje van zie. Hou mezelf niet zo bezig met tv programma's om alles maar te volgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare stelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |