zal waarschijnlijk niet heel spannend zijn aangezien het al wel redelijk zeker was dat obama zou winnenquote:
Echt ongelooflijk kansloos ja..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef FictionalFenna het volgende:
die aanhangers van mccain...damn erg man, onsportief blegh
McCain zegt in ieder geval mooie dingenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zijn publiek zijn slechtere verliezers dan McCain zelf ...
Hij was (veel) te oud, Amerika had een 'jonge' president nodigquote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef DrDentz het volgende:
McCain is ook een held. Maar 20 jaar te oud.
Op zich is McCain niet eens zo'n kwade gast. Alleen heeft hij de verkeerde achterban, adviseurs, en het verkeerde campagneteam ..quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef DrDentz het volgende:
McCain is ook een held. Maar 20 jaar te oud.
McCain heeft al eerder duidelijk gemaakt dat hij een respectabel man is. Velen om hem heen echter niet inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef Sloggi het volgende:
McCain is een waardig verliezer. Zijn publiek niet. Respect 4 McCain aight!
Eindelijk lijkt hij recht uit z'n hart te spreken.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
McCain zegt in ieder geval mooie dingen
't Komt denk ik nog wel..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook niet bepaald vaderlandslievend van de aanhangers van McCain en Palin aanwezig in Arizona, om de nieuwe president van Amerika uit te joelen zodra zijn naam genoemd wordt.
Inderdaad mijn respect gaat naar zijn speechquote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef Sloggi het volgende:
McCain is een waardig verliezer. Zijn publiek niet. Respect 4 McCain aight!
idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef Asskicker14 het volgende:
McCain toont zich een goede verliezer.
Dat gelukkig wel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef Asskicker14 het volgende:
McCain toont zich een goede verliezer.
Ben totaal niet echt in McCain gedoken en zal je ook wel geloven, maar ik denk sowieso dat McCain geen kans gemaakt heeft bij Obama. Amerikanen wilden verandering na 8 jaar bush.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich is McCain niet eens zo'n kwade gast. Alleen heeft hij de verkeerde achterban, adviseurs, en het verkeerde campagneteam ..
quote:Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /live/.
Reason: Error reading from remote server
Apache/2.2.9 (Unix) Server at amerikakiest.nos.nl Port 80
Laat ons zeggen dat hij ruim de tijd heeft gehad om hem te schrijven. Dit zat eraan te komen ...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:21 schreef marcodej het volgende:
Beste speech die McCain tot nu toe gegeven heeft. Jammer alleen dat het al beslist is.
Dat moet ik inderdaad ook meegeven. Mooie speech.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:21 schreef emokid het volgende:
Jongens, hier geeft McCain toch een goede speech hoor.
Dat zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 05:21 schreef emokid het volgende:
Eindelijk, ik vind hem nu pas sympathiekquote:Op woensdag 5 november 2008 05:21 schreef emokid het volgende:
Pfff, kom op zeg. Valse sentimenten zul je bedoelen!!quote:Op woensdag 5 november 2008 05:21 schreef marcodej het volgende:
Beste speech die McCain tot nu toe gegeven heeft. Jammer alleen dat het al beslist is.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu bij zijn beste speech krijgt hij een fluitconcert over zich ...
McCain is een hele respectabele man.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pfff, kom op zeg. Valse sentimenten zul je bedoelen!!
Dit keer was het alleen maar omdat McCain zei dat hij gefaald had, en daar waren ze het dus niet mee eens. Op zich niks mis meequote:
We want John!quote:
Ik dacht even "we love god" ofzo te horenquote:
Oh okayquote:Op woensdag 5 november 2008 05:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dit keer was het alleen maar omdat McCain zei dat hij gefaald had, en daar waren ze het dus niet mee eens. Op zich niks mis mee
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 5 november 2008 05:24 schreef Caesu het volgende:
McCain MOET wel een eerste stap zetten om het land weer bijelkaar te krijgen na wat hij de laatste weken allemaal overhoop heeft gehaald met die negatieve campagne.
Ik denk ook inderdaad echt dat hij zich in de voeten geschoten heeft met dat holenmensquote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Samsonneke het volgende:
Diep van binnen denkt ie "you made me lose bitch"
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Samsonneke het volgende:
Diep van binnen denkt ie "you made me lose bitch"
John Mccain, John Mccain, John Mccain?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet goed horen.
John Mccain, geloof ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet goed horen.
Als je dit al een negatieve campagne noemt...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:24 schreef Caesu het volgende:
McCain MOET wel een eerste stap zetten om het land weer bijelkaar te krijgen na wat hij de laatste weken allemaal overhoop heeft gehaald met die negatieve campagne.
Eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
McCain zegt in ieder geval mooie dingen
Zou wat zijn als de verliezersspeech beter en mooier is dan de speech van de winnaarquote:Op woensdag 5 november 2008 05:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Moet Obama straks nog zijn best doen om dat te overtreffen ook.
Dat zeg ik, valse sentimenten!!quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aanEerst al die shit naar boven boren en dat nu gladstrijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |