Over 45min pas zal Obama in Chicago arriverenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Zwansen het volgende:
Nou, schiet op. ff wat speeches en dan lekker slapen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:10 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik ben kapot, ik ga tukken. Latersss, en op naar een wereld waarin wij allen in vrede leven!
Koffie is beterquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau slaat even een vieze red bull achterover.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tering. 't Was dus eigenlijk al vanaf het begin duidelijk dat Obama zou winnen dus?
Stel je voor dat ie een rickroll doetquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
De speech moet nog komen, hopelijk gaatie rappen
Yo, I am Barack, and I just got into the White House biaaaaaaaatch![]()
Dan kom ik niet meer bij van het lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie een rickroll doet
I'm never gonna let you down
Ja dikke lul, ik zie het later vandaag welquote:Op woensdag 5 november 2008 05:12 schreef Bananenman het volgende:
Overwinningsspeech wordt rond 6.00 verwacht.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/live/
http://www.omroep.nl/live(...)akiest-fox-sb-wm.asx
ja, daar had ik er ook al 5 van opquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:10 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen we voor de zekerheid Jack Bauer niet 24/7 op Obama zetten trouwens?
He did it before!
[ afbeelding ]
Lol. Das een goeie. Het is daar wss -20 ofzo, dus ik zal lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze staan in Alaska trouwens nog op 'still voting'...zou je daar nu nog gaan stemmen als je op tv de uitslag al kan zien?
4 jaar geleden was Florida ook al zo'n probleem gevalquote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Shreyas het volgende:
Waarom duurt Florida zo lang, die staat ligt helemaal in het Oosten. Het is nogsteeds erg close daar.
Dat is het mooie van het systeemquote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze staan in Alaska trouwens nog op 'still voting'...zou je daar nu nog gaan stemmen als je op tv de uitslag al kan zien?
Neh, hij zou rond 23:45 lokale tijd arriveren in chicago zoals ik al eerder gezegd heb.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja dikke lul, ik zie het later vandaag wel.
Nu weer 20k voor iddquote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Peterselieman het volgende:
North Carolina lijkt dan toch naar McCain te gaan
Florida = Obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:14 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
4 jaar geleden was Florida ook al zo'n probleem geval
Florida is al enige tijd binnen voor Obama: 150.000 votes verschil.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Shreyas het volgende:
Waarom duurt Florida zo lang, die staat ligt helemaal in het Oosten. Het is nogsteeds erg close daar.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hij nog eerder
Inderdaad ik zou lekker thuis bij de kachel voor het raam gaan zitten staren naar Rusland.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. Das een goeie. Het is daar wss -20 ofzo, dus ik zal lekker thuis blijven.
Ja dat snap ik, ik zeg alleen dat ik het niet meer ga meemaken nuquote:Op woensdag 5 november 2008 05:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, hij zou rond 23:45 lokale tijd arriveren in chicago zoals ik al eerder gezegd heb.
Dus 't klopt weldegelijk wel.
Bij Fox zijn nu ook alleen maar over ras aan het praten.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:14 schreef Hertog_Martin het volgende:die zwarte gast bij cnn... die denkt alleen maar aan ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |