Nu weer 3000 achter, het gaat heen en weer.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Zelfs North Carolina staat hij weer voor
Not reallyquote:Op woensdag 5 november 2008 05:07 schreef DrDentz het volgende:
Wat een volk op de been zeg. Moet je voorstellen dat wij zo staan te juichen voor JP Balkenende.
Ehm, dat zal nooit kunnen, omdat Bakellende de uitstraling van een baksteen heeft.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:07 schreef DrDentz het volgende:
Wat een volk op de been zeg. Moet je voorstellen dat wij zo staan te juichen voor JP Balkenende.
Maakt geen donder meer uit!quote:Op woensdag 5 november 2008 05:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Zelfs North Carolina staat hij weer voor
http://amerikakiest.nos.nl/live/quote:Op woensdag 5 november 2008 05:07 schreef Apollyon het volgende:
Heeft er iemand een stream van FOX ?
4 uur denk ik..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou spannend hoor... voor niets opgestaan dus. tot hoe laat is het nog spannend geweest?
Nee, Bush en McCain moeten het hebben van hun uitstraling..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, dat zal nooit kunnen, omdat Bakellende de uitstraling van een baksteen heeft.
Het is nooit echt spannend geweest. Alleen aan het begin, toen Vermont en Kansas binnenwaren, stond McCain 3-8 voor. Daarna alleen maar dik achtergestaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou spannend hoor... voor niets opgestaan dus. tot hoe laat is het nog spannend geweest?
Tot 12 uur ongeveer.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Ontzettend lollig programma.quote:Op woensdag 5 november 2008 04:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://pages.tvunetworks.com/downloads/player.html
Installeren in dan naar Fox News zoeken
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geweldig bij the Daily Colbert show ...
"We're all gonna dieeeeee"
De speech moet nog komen, hopelijk gaatie rappenquote:
Tering. 't Was dus eigenlijk al vanaf het begin duidelijk dat Obama zou winnen dus?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is nooit echt spannend geweest. Alleen aan het begin, toen Vermont en Kansas binnenwaren, stond McCain 3-8 voor. Daarna alleen maar dik achtergestaan.
Over 45min pas zal Obama in Chicago arriverenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Zwansen het volgende:
Nou, schiet op. ff wat speeches en dan lekker slapen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:10 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik ben kapot, ik ga tukken. Latersss, en op naar een wereld waarin wij allen in vrede leven!
Koffie is beterquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau slaat even een vieze red bull achterover.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tering. 't Was dus eigenlijk al vanaf het begin duidelijk dat Obama zou winnen dus?
Stel je voor dat ie een rickroll doetquote:Op woensdag 5 november 2008 05:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
De speech moet nog komen, hopelijk gaatie rappen
Yo, I am Barack, and I just got into the White House biaaaaaaaatch![]()
Dan kom ik niet meer bij van het lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie een rickroll doet
I'm never gonna let you down
Ja dikke lul, ik zie het later vandaag welquote:Op woensdag 5 november 2008 05:12 schreef Bananenman het volgende:
Overwinningsspeech wordt rond 6.00 verwacht.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/live/
http://www.omroep.nl/live(...)akiest-fox-sb-wm.asx
ja, daar had ik er ook al 5 van opquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:10 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen we voor de zekerheid Jack Bauer niet 24/7 op Obama zetten trouwens?
He did it before!
[ afbeelding ]
Lol. Das een goeie. Het is daar wss -20 ofzo, dus ik zal lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze staan in Alaska trouwens nog op 'still voting'...zou je daar nu nog gaan stemmen als je op tv de uitslag al kan zien?
4 jaar geleden was Florida ook al zo'n probleem gevalquote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Shreyas het volgende:
Waarom duurt Florida zo lang, die staat ligt helemaal in het Oosten. Het is nogsteeds erg close daar.
Dat is het mooie van het systeemquote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze staan in Alaska trouwens nog op 'still voting'...zou je daar nu nog gaan stemmen als je op tv de uitslag al kan zien?
Neh, hij zou rond 23:45 lokale tijd arriveren in chicago zoals ik al eerder gezegd heb.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja dikke lul, ik zie het later vandaag wel.
Nu weer 20k voor iddquote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Peterselieman het volgende:
North Carolina lijkt dan toch naar McCain te gaan
Florida = Obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 05:14 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
4 jaar geleden was Florida ook al zo'n probleem geval
Florida is al enige tijd binnen voor Obama: 150.000 votes verschil.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Shreyas het volgende:
Waarom duurt Florida zo lang, die staat ligt helemaal in het Oosten. Het is nogsteeds erg close daar.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hij nog eerder
Inderdaad ik zou lekker thuis bij de kachel voor het raam gaan zitten staren naar Rusland.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol. Das een goeie. Het is daar wss -20 ofzo, dus ik zal lekker thuis blijven.
Ja dat snap ik, ik zeg alleen dat ik het niet meer ga meemaken nuquote:Op woensdag 5 november 2008 05:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, hij zou rond 23:45 lokale tijd arriveren in chicago zoals ik al eerder gezegd heb.
Dus 't klopt weldegelijk wel.
Bij Fox zijn nu ook alleen maar over ras aan het praten.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:14 schreef Hertog_Martin het volgende:die zwarte gast bij cnn... die denkt alleen maar aan ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |