McCain is een hele respectabele man.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pfff, kom op zeg. Valse sentimenten zul je bedoelen!!
Dit keer was het alleen maar omdat McCain zei dat hij gefaald had, en daar waren ze het dus niet mee eens. Op zich niks mis meequote:
We want John!quote:
Ik dacht even "we love god" ofzo te horenquote:
Oh okayquote:Op woensdag 5 november 2008 05:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dit keer was het alleen maar omdat McCain zei dat hij gefaald had, en daar waren ze het dus niet mee eens. Op zich niks mis mee
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 5 november 2008 05:24 schreef Caesu het volgende:
McCain MOET wel een eerste stap zetten om het land weer bijelkaar te krijgen na wat hij de laatste weken allemaal overhoop heeft gehaald met die negatieve campagne.
Ik denk ook inderdaad echt dat hij zich in de voeten geschoten heeft met dat holenmensquote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Samsonneke het volgende:
Diep van binnen denkt ie "you made me lose bitch"
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Samsonneke het volgende:
Diep van binnen denkt ie "you made me lose bitch"
John Mccain, John Mccain, John Mccain?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet goed horen.
John Mccain, geloof ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet goed horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |