Tof kaartje!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef F04 het volgende:
http://amerikakiest.nos.nl/uitslagen/uitslagen2.swf als het goe dis komen ze ook hiet binnen.
De NOS kleurt staten in a.h.v. CNN projections.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:10 schreef Klummie het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar in Kentuckt is 10% geteld en er is een winnaar
53-45 voor mccain hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef Plato1980 het volgende:
34 procent voorsprong in New Hampshire voor Obama, maar een kleine overwinning voor McCain in Kentucky, dat lijkt een landslide te worden.
Het is een exit pollquote:Op woensdag 5 november 2008 01:14 schreef matthijst het volgende:
34% met 1% geteld.
Iedereen zitten slapen met wiskunde ofzo?
Dat is 8 procent en volgens CNN is het 5 procent.quote:
Ah op die fietsquote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef matthijst het volgende:
Kentucky standaard republikeins ws?
Dus dan is het net zo moeilijk te voorspellen: 10% geteld, bijna 10.000 stemmen voorsprong voor Mc Cain.
Indiana 4% geteld, 1200 stemmen voorsprong voor Mc Cain.. Da;s nog too close to call...
Vermont met 0% geteld al voor Obama callen zal wel standaard democratstaatje zijn....
Oh nee toch niet, het zegt dus nog helemaal niks.quote:
daarmee bedoel ik, percentage vd stemmen, niet het verschil tussen die 2.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is 8 procent en volgens CNN is het 5 procent.
Als de exit polls kloppen klopt dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:04 schreef Kluts het volgende:
Heb de verkiezingen nog nooit zo gevolgd als nu, maar ik heb hier gewoon ook zo'n "history is in the making" gevoel bij.
Iquote:Op woensdag 5 november 2008 02:09 schreef Kluts het volgende:
Het gaat de goede kant op.
Interressant stuk nu op ned.1.
Jij volgt het via CNN, plaat?
Ik word altijd zo snel moe van Amerikaanse programma's, het is mij een beetje te hysterisch altijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
I
Ik kijk Nederland 1, maar ik volg de uitslagen op de websites van CNN en Fox.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Plato1980 het volgende:
Obama staat in vrijwel alle swingstates voor in de exitpolls.
Nee, alleen noemen zij alleen de staten die zo goed als zeker zijn en kijken ze niet naar de exitpolls. Nou moet je die altijd met een korreltje zout nemen, maar de trend lijkt duidelijk in het voordeel van Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word altijd zo snel moe van Amerikaanse programma's, het is mij een beetje te hysterisch altijd.
Die uitslagen, loopt de NOS ver achter?
En als de Republikeinse spreekbuis dat doet dan mogen we aannemen dat het echt zo is.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:30 schreef Fokski het volgende:
Fox callt PA ook!
Als de exitpolls kloppen komt hij denk ik rond de 350 kiesmannen uit, misschien nog wel meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef Agrafes het volgende:
Ziet er goed uit, volgens mij eigen berekeningen kan Obama nu al rekenen op ongeveer 225 kiesmannen, fictief dan, ziet goed uit voor Obama!
Als dat gelukt was zou het een grote verrassing zijn, dan zou Obama zelfs de 400 kiesmannen genaderd zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef Apache4U het volgende:
Georgia naar McCain volgens NBC...jammer, die had ik als verrassing in de planning staan..
Hawai kun je er ook alvast bij optellen.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:04 schreef RubberenRobbie het volgende:
Obama staat op 174. Met CA, OR en WA komen daar nog 72 kiesmannen bij en komt hij op 246. Dat zijn dus eigenlijk zekere stemmen in het kiescollege. Nog 24 erbij en hij is president. Moet lukken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |