Nou ik hoop dat je dit serieus bedoeld, want het voelt wel als een opluchting.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
Maar het is wel fijn dit even van je af te schrijven!
Noem me apart, maar ik vind het leuk om mensen klein beetje te helpen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry hoor, maar vacatures voor andere mensen zoeken ? Dat doen de mensen op het uitzendbureau niet eens.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je dit serieus bedoeld, want het voelt wel als een opluchting.
Ja, ik respecteer het ook hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Noem me apart, maar ik vind het leuk om mensen klein beetje te helpen.
Maar niet als ze zo tekeer gaan.
Nou dat zij te laat komt op een sollicitatie kan mij nog niet eens wat schelenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik respecteer het ook hoor.
Maar het is in mijn ogen een beetje raar, ik zou dat zo snel niet doen namelijk.
Getuigt van een goede persoonlijkheid
Jammer dat ze te laat komt en dan ook nog zo reageert..
Dat zei ik ook precies tegen haar toen ze was uitgeraasd, stank voor dank.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Beeeh
Ze is een DYKE.
En ik heb geen kut dus pech voor haar.
Lees even boven je, blinde koequote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Bolter het volgende:
Als je haar wilt regelen doe 't dan tenminste nog op een fatsoenlijke manier. Pussy!
Wat gaat er dan gebeuren ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:23 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Klopt, mits ze er niet te veel van drinken.
Goed zoals je geprobeerd hebt haar te helpen.quote:
Nog nooit mee mogen maken gelukkig, ik ga maar stoppen met ondervragenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:26 schreef MASD het volgende:
[..]
dan kotsen ze je onder als je ze neukt
Ik vraag toch maar doorquote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Tsja, afhankelijk van het type biermeisje natuurlijk.
Kotsen, daar doe ik niet aan hoor!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog noot mee mogen maken gelukkig, ik ga maar stoppen met ondervragen
Of ze willen geen enkele soap missen natuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Crane het volgende:
Vrouwen die werkloos thuis zittenDan ben je óf heel dom óf heel lelijk. Of allebei.
En ze heeft een grote waffel.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Crane het volgende:
Vrouwen die werkloos thuis zittenDan ben je óf heel dom óf heel lelijk. Of allebei.
Kotsen doe je niet aan ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:30 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Kotsen, daar doe ik niet aan hoor!
Dan weet je gewoon niet hoe je moet drinken.
Je hebt de volgende types:quote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vraag toch maar door
Wat voor type biermeisje ben jij dan ?
Wat voor andere types heb je nog meer dan ?
Ze heeft geen internet, gelukkig.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef beertenderrr het volgende:
TS, heb je haar hyves? Dan weten we allemaal wie we niet moeten aannemen
Jij vind dat je zelf geen goede persoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik respecteer het ook hoor.
Maar het is in mijn ogen een beetje raar, ik zou dat zo snel niet doen namelijk.
Getuigt van een goede persoonlijkheid
Jammer dat ze te laat komt en dan ook nog zo reageert..
Dat kom daarna natuurlijkquote:
Ik film het altijd, zien ze toch niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat kom daarna natuurlijk
Monsieur, u bedoelt type D!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens ik ga ook voor type E![]()
Lekker samen jointje roken
Haha daar heb ik ook wel is over nagedachtquote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik film het altijd, zien ze toch niet.
Ze zijn altijd zo naar de tering dat je ze rustig GHB kan voeren.
Als ze dat al niet hebben gehad.
You steel my thunderquote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Boeie, topic ging toch al nergens meer over
Oh, het spijt mequote:
^^quote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef wolferl het volgende:
Ik besloot om ook maar vacatures te zoeken voor haar.
Daarom de nutteloze kick.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Boeie, topic ging toch al nergens meer over
Wat ik een tijd heb gedaan :quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha daar heb ik ook wel is over nagedachtStiekem gewoon een camera ergens in je kamer zitten half achter iets, gewoon omdat het kan
![]()
Met GHB nooit meer nee
Daar kom ik wel overheen... het is je vergeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh, het spijt meBij deze dan: Type D
Nog eventjes en het is een kwaliteitstopic!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je topic is wel een pareltje geworden
Waar kunnen we het over hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nog eventjes en het is een kwaliteitstopic!
Ik heb nu wel een chimi alleen zij blowt nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:57 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Daar kom ik wel overheen... het is je vergeven.
Veel plezier met je nieuwe "ride" D-type.
AJAX: JOODEEquote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar kunnen we het over hebben?
Werkt zij wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een chimi alleen zij blowt niet![]()
Dat word dus geen ware liefde
Ze is geen type D
Kwantiteitstopics!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar kunnen we het over hebben?
Ehm jaa, ze gaat 1x in de week schoonmaken bij irakí'squote:
We kunnen het ook over graffiti hebben!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent aanwezig in een topic met kwaliteit.
Dan schuif ik even bij de andere tafel aan, heb je een moment ?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:04 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
We kunnen het ook over graffiti hebben!
Wie zegt dat ze daar niet de hele dag soaps gaat kijken onder het genot van lekkere Belgische bonbonnekes?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ehm jaa, ze gaat 1x in de week schoonmaken bij irakí's_!
Wat is om zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef Virus3000 het volgende:
dom mens maar wss wel lekker anders is TS ook maar om
Als je overtuigd bent door iemand anders, dan ben je "om".quote:
Ik denk persoonlijk domquote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Als je overtuigd bent door iemand anders, dan ben je "om".
Maar in dit geval vergat hij waarschijnlijk wat lettertjes.Een beetje stom hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |