Ik vraag toch maar doorquote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Tsja, afhankelijk van het type biermeisje natuurlijk.
Kotsen, daar doe ik niet aan hoor!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog noot mee mogen maken gelukkig, ik ga maar stoppen met ondervragen
Of ze willen geen enkele soap missen natuurlijk!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Crane het volgende:
Vrouwen die werkloos thuis zittenDan ben je óf heel dom óf heel lelijk. Of allebei.
En ze heeft een grote waffel.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:29 schreef Crane het volgende:
Vrouwen die werkloos thuis zittenDan ben je óf heel dom óf heel lelijk. Of allebei.
Kotsen doe je niet aan ?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:30 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Kotsen, daar doe ik niet aan hoor!
Dan weet je gewoon niet hoe je moet drinken.
Je hebt de volgende types:quote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vraag toch maar door
Wat voor type biermeisje ben jij dan ?
Wat voor andere types heb je nog meer dan ?
Ze heeft geen internet, gelukkig.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef beertenderrr het volgende:
TS, heb je haar hyves? Dan weten we allemaal wie we niet moeten aannemen
Jij vind dat je zelf geen goede persoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik respecteer het ook hoor.
Maar het is in mijn ogen een beetje raar, ik zou dat zo snel niet doen namelijk.
Getuigt van een goede persoonlijkheid
Jammer dat ze te laat komt en dan ook nog zo reageert..
Dat kom daarna natuurlijkquote:
Ik film het altijd, zien ze toch niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat kom daarna natuurlijk
Monsieur, u bedoelt type D!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Trouwens ik ga ook voor type E![]()
Lekker samen jointje roken
Haha daar heb ik ook wel is over nagedachtquote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik film het altijd, zien ze toch niet.
Ze zijn altijd zo naar de tering dat je ze rustig GHB kan voeren.
Als ze dat al niet hebben gehad.
You steel my thunderquote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Boeie, topic ging toch al nergens meer over
Oh, het spijt mequote:
^^quote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef wolferl het volgende:
Ik besloot om ook maar vacatures te zoeken voor haar.
Daarom de nutteloze kick.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Boeie, topic ging toch al nergens meer over
Wat ik een tijd heb gedaan :quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha daar heb ik ook wel is over nagedachtStiekem gewoon een camera ergens in je kamer zitten half achter iets, gewoon omdat het kan
![]()
Met GHB nooit meer nee
Daar kom ik wel overheen... het is je vergeven.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh, het spijt meBij deze dan: Type D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |