Nog eventjes en het is een kwaliteitstopic!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je topic is wel een pareltje geworden
Waar kunnen we het over hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nog eventjes en het is een kwaliteitstopic!
Ik heb nu wel een chimi alleen zij blowt nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:57 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Daar kom ik wel overheen... het is je vergeven.
Veel plezier met je nieuwe "ride" D-type.
AJAX: JOODEEquote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar kunnen we het over hebben?
Werkt zij wel?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een chimi alleen zij blowt niet![]()
Dat word dus geen ware liefde
Ze is geen type D
Kwantiteitstopics!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar kunnen we het over hebben?
Ehm jaa, ze gaat 1x in de week schoonmaken bij irakí'squote:
We kunnen het ook over graffiti hebben!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent aanwezig in een topic met kwaliteit.
Dan schuif ik even bij de andere tafel aan, heb je een moment ?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:04 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
We kunnen het ook over graffiti hebben!
Wie zegt dat ze daar niet de hele dag soaps gaat kijken onder het genot van lekkere Belgische bonbonnekes?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ehm jaa, ze gaat 1x in de week schoonmaken bij irakí's_!
Wat is om zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef Virus3000 het volgende:
dom mens maar wss wel lekker anders is TS ook maar om
Als je overtuigd bent door iemand anders, dan ben je "om".quote:
Ik denk persoonlijk domquote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Als je overtuigd bent door iemand anders, dan ben je "om".
Maar in dit geval vergat hij waarschijnlijk wat lettertjes.Een beetje stom hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |