Films met een happy endquote:Op woensdag 5 november 2008 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
CNN weet 't weer als een spannende film te brengen...
Nieman en Mouthaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef SCH het volgende:
Wie zijn Rick en Erik?
4 Jaar McCain en Palin zou echt een ramp zijn ... En niet enkel voor de VS.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:01 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij wordt het nog veel spannender dan we allemaal dachten...
quote:Breaking News: Confused McCain Pretty Sure He Just Voted For Pat Buchanan
Welke staat komt eerst, of weet je dat niet?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet deze nog even posten![]()
2NITE ALL WOMEN R SHAVIN THEIR COOCHIE IN SUPPORT OF OBAMA.. MEANING NO MORE 'BUSH'
Volgens mij Indiana, een traditioneel republikeinse staat.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke staat komt eerst, of weet je dat niet?
"Waar was jij in de nacht van 4 op 5 november ?"quote:
Jou kennende zal je wel weer de hele nacht doortrekken hè?quote:
Zal een staat aan de oostkust moeten zijn, geen idee welke als eerste komt. In de meeste staten kan nu nog gewoon gestemd worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke staat komt eerst, of weet je dat niet?
Eerste zou 8 minuten geleden binnengekomen moeten zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Myers het volgende:
De eerste uitslag komt toch pas om 01:00 uur? Volgens mij komt er nu nog niets hoor.
Volgens de timer van CNN had er nu iets moeten komen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Myers het volgende:
De eerste uitslag komt toch pas om 01:00 uur? VOlgens mij komt er nu nog niets hoor.
Ja, maar hij is overgestapt en is nu indepedent senator ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Die Lieberman staat achter McCain maar dat is toch een democraat of vergis ik me nu?
Nee, independent, tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Die Lieberman staat achter McCain maar dat is toch een democraat of vergis ik me nu?
Nee, als het nou nog een beetje spannend zou zijn geweest misschien wel, maar ik ga het niet laatmaken hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jou kennende zal je wel weer de hele nacht doortrekken hè?.
32 stemmen voor Obama tegen 16 voor McCain alquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
De NOS heeft ook leuk speelgoed 'de Amerika kiest kaart'.
http://amerikakiest.nos.nl/roadtrip/index.html?uitslagen
Overloper omdat McCain beter voor de Joodse lobby is.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Kan ieder moment beginnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens de timer van CNN had er nu iets moeten komen.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef One_of_the_few het volgende:
CNN is handig bezig met die Polls. beetje kijkers proberen te houden..
Kentucky en Indiana worden als eerst verwachtquote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal een staat aan de oostkust moeten zijn, geen idee welke als eerste komt. In de meeste staten kan nu nog gewoon gestemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |