Laten we uit protest niet opstaan morgen danquote:
Mijn baas zal er blij mee zijn, denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laten we uit protest niet opstaan morgen dan
Schoenenzaken die boven maat 45 geen fatsoenlijk assortiment meer hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen lastig om schoenen te vinden die passen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn baas zal er blij mee zijn, denk ik.
Slaap zachtquote:
quote:
Jij ook alquote:
ik moest even 3 wedstrijden op slot doenquote:
Ah iets te snel mn conclusies getrokkenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef MPG het volgende:
Nog wel.
Hoe is het verder met de gasthofkapitein?
Buiten de blauwe ballen en spierpijn enzulks.
En heb ik de vaginachtlamp nog gewonnen?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest even 3 wedstrijden op slot doen
Huu.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah iets te snel mn conclusies getrokken
Verder t*fus veel stress op werk (vandaar mn frustratie post vanmiddag). Haat het als afspraken niet goed worden doorgecommuniceerdMet u dan?
ik ga even kijken voor jequote:Op woensdag 5 november 2008 00:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En heb ik de vaginachtlamp nog gewonnen?
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Huu.
Hier wel ok. Zometeen maar een slapen.
* KapiteinGasthof onder de tafel Muck wat koffiebonen toeschuiftquote:
Blijkbaar ben ik toch een beetje mens danquote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Slapen is voor mensen
![]()
Maar mooi dat het goed gaat
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik toch een beetje mens dan.
Dude ik draag net een kwartet aan je opquote:
liefquote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik draag dit kwartet op aan MPG en Muck, omdat ze me tot het einde toe hebben bijgestaan. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
Damn...quote:
Ben ik dood dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
moeten we dan ook een minuut stilte houden?
Nu nog nietquote:Op woensdag 5 november 2008 01:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn de verkiezingen al klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |