Bunders verschillen in omvang natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wauw, een restaurant wat hij noemde is al twee jaar dicht, wat een bunder zeg.
[ afbeelding ]
CBS, ABC en NBC "the big three" zijn nationaal in de ether te ontvangen, dus van die zenders weten we dat alle Amerikanen met een TV die kunnen kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:28 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben iig benieuwd naar de show van CBS, maar begint pas om 1 uur jammer genoeg. Ze hadden vandaag geloof ik McCain nog te gast dus veronderstel dat het wel een goede politieke zender is. (niet dat ik voor McCain ben)
Ach, ik denk dat het Bradley effect niet zo groot zal zijn uiteindelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef heartz het volgende:
Op de een of andere manier voel ik toch twijfel...............zullen de meeste mensen uiteindelijk toch op die ouwe opa gaan stemmen????
Wat moet die eik daarquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:31 schreef Theebag het volgende:
Sophie vindt allemaal veel te spannend ...
Ja... Of ze bedenken wel een leuke constructie met kiesmannen en recounts tot in Januari.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef heartz het volgende:
Op de een of andere manier voel ik toch twijfel...............zullen de meeste mensen uiteindelijk toch op die ouwe opa gaan stemmen????
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi fragment van Saturday Night Live.
Volgens mij mogen ze die officieel pas om 24:00 uur geven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef Caesu het volgende:
wat lieten ze daar in NOVA zien voor 1 sec.
exit polls die ruim naar Obama gingen in Indiana, Ohio, Virginia?
Die fout maak ik ook wel eens..... ik heb wel eens mensen gestuurd naar een goed restaurant waar wij ZELF ook al ruim een jaar niet meer geweest waren, maar waar we altijd heerlijk hebben getafeld..... bleek het een half jaar daarvoor gesloten te zijn, en stond het gebouw nog steeds leeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:28 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad. Wauw, een restaurant wat hij noemde is al twee jaar dicht, wat een bunder zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |