Ook dat nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:49 schreef Caesu het volgende:
de pauw&witteman stream knalt eruit.
Waarom zouden ze hem in vredesnaam impeachen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef Caesu het volgende:
[..]
20 januari 2009.
maar ze kunnen hem ook impeachen.
Obama wint veel donkere kiezers omdat hij Democraat is. Gore, Kerry kregen 90% van hun stemmen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus dan is het automatisch racisme als een donkere niet verkozen wordt? Tuurlijk, er zullen blanken zijn die uit principe niet op een neger willen stemmen, maar het lijkt me sterk dat die mensen juist bij peilingen toch zeggen dat ze wel op Obama gaan stemmen. Daarnaast wint Obama ook heel veel stemmen van donkere kiezers omdat hij zelf ook donker is, die twee vormen van racisme zullen elkaar wel opheffen.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef gelly het volgende:
Wat houden die republikeinen er toch smerige manieren op na..
Net op CNN een telefoonrobot die ex-Cuabanen belt met de mededeling dat Castro voor Obama zou zijn, evenals Chavez en anderen en dat ze daarom op McCain zouden moeten stemmen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer treedt onze grote vriend Bush nu dan eigenlijk af?
Na morgen gelijk al? Nee toch?
ook smerig zijn die flyers en telefoontjes dat vanwege de drukte republikeinen op dinsdag stemmen en democraten op woensdag en donderdag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef gelly het volgende:
Net op CNN een telefoonrobot die ex-Cuabanen belt met de mededeling dat Castro voor Obama zou zijn, evenals Chavez en anderen en dat ze daarom op McCain zouden moeten stemmen
Had ik ook 8 jaar geleden, toen ik 8 wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ooit naar bed gegaan met het idee dat Gore president was en de volgende ochtend bleek het toch anders te zijn... het blijft toch een beetje spannend
gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem in vredesnaam impeachen?
kan het heel volgend jaar nog zelfs na aftreden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef Caesu het volgende:
[..]
20 januari 2009.
maar ze kunnen hem ook impeachen.
Waar kan ik de stream van NL 2 vinden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef waht het volgende:
Leuk streams volgen:
[ afbeelding ]
(was reclame bij rtl)
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef Zero2Nine het volgende:
Ze hebben echt vette apparatuur bij CNN
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef gelly het volgende:
Dat zit ik dus ook al dagen lang te denkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Het lijkt wel minority report bij CNN
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Het lijkt wel minority report bij CNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |