Dat soort bullshit neem je toch niet serieusquote:Op woensdag 12 november 2008 02:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hij is net zo'n muppet als Bush imho.
http://ap.google.com/arti(...)P1oRhKBlHOwD94CCDU00
Niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat soort bullshit neem je toch niet serieus
Ik bedoel die mafkees uit Georgia, slimbo.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
Niet?
Er zijn genoeg nieuwssites (allemaal) die de Associated Press redelijk serieus nemen, denk je niet?
John Warner National Defense Authorization Act 2007.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoel die mafkees uit Georgia, slimbo.
Hee, hij DOET ALSOF hij je niet begreep, hoor. Tenzij .... hij echt zo dom is!??! Net als bij Paalin, je weet ut nie hè?quote:Op woensdag 12 november 2008 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoel die mafkees uit Georgia, slimbo.
Je kent ze allemaal? Ik zou toch anders denken na de beelden van religieuze devotie.Maar jouw absoluut gebrachte aannames overtuigen me natuurlijk direct van het tegendeel.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:44 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hoge verwachtingen leven alleen bij enkele verdwaasde witte linkse mensen, en zeker niet bij de meerderheid in zelfs die groep. Zeker zwarten hebben geen illusies dat nu de hemel op aarde komt.
Welnee, prijsschieten op de kleren van de keizer is de komende vier jaar een leukere bezigheid.quote:Rechtse rakkertjes proberen het cynisme aan te wakkeren, door elke stap van Obama die niet extreem links aan te vatten als "bewijs" (in de rechtse opvatting van wetenschappelijk bewijs natuurlijk) dat Obama maar een grote teleurstelling is.
Een goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daarom is het wel merkwaardig, dat je bij voorbaat al zo'n sterke vergelijking maakt.
Niet iedereen wordt blij van oorlogen.quote:Overigens: zijn Stafchef heeft zich in Israel gemeld om desnoods mee te vechten in een van de vele oorlogen die het land begonnen is. Maakt dat je niet blij?
Alsof ik mijn tijd ga verdoen door me te mengen in futiele discussies over welke marionet het beste acteert in de dopeshow.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:44 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hee, hij DOET ALSOF hij je niet begreep, hoor. Tenzij .... hij echt zo dom is!??! Net als bij Paalin, je weet ut nie hè?
Past in het "Als Bush fascistisch wordt is het goed, maar als Obama het zou doen ...." straatje.
werkte niet in de campagne, zal nu ook niet werken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Civilian_Inmate_Labor_Program
http://www.army.mil/usapa/epubs/pdf/r210_35.pdf
Verdoe onze tijd dan ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Alsof ik mijn tijd ga verdoen door me te mengen in futiele discussies over welke marionet het beste acteert in de dopeshow.
Poep is ridicuul.
Quote even waar gescholden wordt.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:49 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hoe zo dat dan? Heeft Bush de staatsschuld van 5 TRILLION afgelost voordat ie met TWEE oorlogen begon?
Die centen waren iet adresseerbaar omdat e van de grote hoop af kwamen.
[quote]
En waarom nu weer schelden op Oprah?
Tuurlijk jochie. De Obamalujah werd ook door CNN gesteund. Of dacht je soms dat de Democrats louter uit zwarten bestond?quote:Oh wacht effe natuurlijk: Rijke zwarten die Obama steunden, dat is een vorm van fout anti-wit racisme, maar al die witten en grote bedrijven die alle witte kandidaten hebben gesteund, dat is wel okee?
Verhelder deze aanname maar eens door bronvermelding.quote:Obama heeft gewoon heel slim en goedkoop 3 miljoen mensen kunnen bereiken EN kunnen overhalen gemiddeld 10 dollar per maand te geven. Niet echt heel veel
We? Kom, kom. Hte is slechts de leider van Amerika die wel degelijk wat schuldig is aan zijn sponsors zoals ook Bush dat was. Maar ik gun je natuurlijk je idyllische aannames aangaande een welhaast volmaakte held.quote:We hebben voor het eerst in 100 jaar een president die geen enkele groep iets schuldig is, afgezien van de kiezers en wellicht de vakbeweging.
In dit geval dus miljoenen kleine donors. Valt me tegen dat je daar een bronvermelding voor nodig hebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:58 schreef Clara het volgende:
Kom, kom. Hte is slechts de leider van Amerika die wel degelijk wat schuldig is aan zijn sponsors zoals ook Bush dat was.
Niet waar! Je probeert ze de grond in te stampen.quote:Maar ik gun je natuurlijk je idyllische aannames aangaande een welhaast volmaakte held.
![]()
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verdoe onze tijd dan ook niet.
Kijk even verder dan je neus lang is.quote:Op woensdag 12 november 2008 04:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik post hier niet voor figuren die verwikkeld zijn in inhoudsloos gezever om hun ego te profileren.
Shit is serieus, de Westerse wereld verandert in één grote oorlogsmachine en het enige waar mensen zich druk om maken is huidskleur.
Nou, wat ik van hem gezien heb tot nu toe belooft niet veel goeds.quote:Op woensdag 12 november 2008 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kijk even verder dan je neus lang is.![]()
Obama was vanaf het begin mijn favoriete kandidaat voor het Witte Huis en daar heeft huidskleur geen sodemieter mee te maken. Integriteit is één van zijn belangrijkste aantrekkingskrachten.
Hoe de oorlogsmachine gestopt kan/moet worden zal moeten blijken, maar toen Eisenhower ervoor waarschuwde moest Obama nog geboren worden dus dat lijkt me nou niet echt zijn schuld.
Het presidentschap van Obama biedt meer hoop op gereduceerd invloed van Corporate America op de politiek dan die van zijn voorgangers, ten eerste omdat hij niet door hun gefinancierd is en omdat hij heeft beloofd het te bestrijden.
Jij bent bezig hem al de grond in te boren voordat hij nog geinaugureerd is. Geef hem op zijn minst een kans.
Deels verkiezingsretoriek, anderzijds is Bin Laden pakken niet eens zo gek lijkt me.quote:Op woensdag 12 november 2008 04:46 schreef Salvad0R het volgende:
Nou, wat ik van hem gezien heb tot nu toe belooft niet veel goeds.
The president-elect also intends to move ahead with a planned deployment of thousands of additional U.S. troops to Afghanistan and refocus on the hunt for al Qaeda leader Osama bin Laden, the newspaper reported.
Super.quote:Obama Calls for Permanent Assault Weapons Ban to Combat Inner-City Violence
Sunday, July 15, 2007
http://www.foxnews.com/story/0,2933,289373,00.html
Verkiezingsretoriek. Alleen om het feit dat hij wil onderhandelen met iedereen (en dus ook Iran) vonden de Republikeinen hem een pussy, je moet soms een beetje agressief lijken om dat soort kritiek de mond te snoeren.quote:
Mijn inziens is hij is niets anders dan Bush. Wellicht zelfs erger.quote:Op woensdag 12 november 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deels verkiezingsretoriek, anderzijds is Bin Laden pakken niet eens zo gek lijkt me.
Maar Obama zal eerst de oorlog in Iraq afbouwen c.q. stoppen.
[..]
Super.![]()
[..]
Verkiezingsretoriek. Alleen om het feit dat hij wil onderhandelen met iedereen (en dus ook Iran) vonden de Republikeinen hem een pussy, je moet soms een beetje agressief lijken om dat soort kritiek de mond te snoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |