abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63146885
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Clara het volgende:

[..]

Met dank aan Oprah en de donateurs die hem het Witte Huis in sponsorden. Uiteraard moet die schuld eerst worden ingelost voordat er eventueel invulling kan worden gegeven aan het goedgeloof van (aan)geraakte fans.
Dat van die schuld is een goedkope suggestie: dat geldt voor werkelijk alle kandidaten van de laatste 50 jaar. Obama heeft heel veel kleine bijdragen gekregen van heel veel mensen. Bush en McCain kregen van minder mensen (dus beter te traceren) veel grotere bijdragen (dus meer schulden). En onder Bush hebben we dat geweten ook! Of nou ja, wij niet. De armere bewoners van de VSvA en van Irak en Afghanistan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63146947
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:21 schreef Clara het volgende:

[..]

Evenals Barack volgde Adolf de Tijdgeest en werd hij als verlosser binnengehaald door zijn bijna religieus bewogen fans. Bovendien kan pas achteraf een totaalbeeld van Barack Obama geschetst worden.
Daarom is het wel merkwaardig, dat je bij voorbaat al zo'n sterke vergelijking maakt.
Overigens: zijn Stafchef heeft zich in Israel gemeld om desnoods mee te vechten in een van de vele oorlogen die het land begonnen is. Maakt dat je niet blij?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63147117
History repeats itself en dat staat vast ze constatteert gewoon een patroon. En we zullen het wel zien met die Obama. NWO komt iig. steeds dichterbij. En het lijkt mij persoonlijk echt niet onwaarschijnlijk dat heren/dames CIA hun vieze werk makkelijker kunnen doen als het volk vertrouwen heeft in het land met haar doen en laten. Geloof in een leider met charisma. Zeg nou zelf, Obama komt toch heel erg gelegen? Ze hebben nog nooit een Eddie Murphie die praat als MLK als President gehad in the USA. En aangezien zwarten marteraars status heben van onderdrukking, en er ook heel wat positiviteit omheen staat (tv, media, mtv etc.). Dit vinden ze prachtig. Is niet meer dan sensatie als je het mij vraagt.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63149004
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
Los van dat semi-religieuze messiah of antichrist-gedoe, valt me iets anders op. Obama is nog vóór zijn aantreden een held geworden. Alleen al doordat hij als president is gekozen, is hij een held. Zijn verkiezing alleen al is voor velen een wonder op zich; een droom die uitkomt.

Obama krijgt te maken met een verdomd hoog verwachtingsniveau. De verwachtingen zijn zo hooggespannen dat hij die onmogelijk allemaal in één keer kan inlossen. Zeker als je kijkt naar de puinhoop die Bush achterlaat. Clinton deed het goed toe hij de begrotingstekorten van Bush senior omboog naar begrotingsoverschotten. De vraag is of Obama de puinhoop van acht jaar Bush junior kan ombuigen. Eén ding is in elk geval wel zeker: slechter dan zijn voorganger kan hij het niet doen.
Hoge verwachtingen leven alleen bij enkele verdwaasde witte linkse mensen, en zeker niet bij de meerderheid in zelfs die groep. Zeker zwarten hebben geen illusies dat nu de hemel op aarde komt.

Rechtse rakkertjes proberen het cynisme aan te wakkeren, door elke stap van Obama die niet extreem links aan te vatten als "bewijs" (in de rechtse opvatting van wetenschappelijk bewijs natuurlijk) dat Obama maar een grote teleurstelling is.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_63149018
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef Clara het volgende:
Met dank aan Oprah en de donateurs die hem het Witte Huis in sponsorden. Uiteraard moet die schuld eerst worden ingelost voordat er eventueel invulling kan worden gegeven aan het goedgeloof van (aan)geraakte fans.
Hoe zo dat dan? Heeft Bush de staatsschuld van 5 TRILLION afgelost voordat ie met TWEE oorlogen begon?

En waarom nu weer schelden op Oprah? Oh wacht effe natuurlijk: Rijke zwarten die Obama steunden, dat is een vorm van fout anti-wit racisme, maar al die witten en grote bedrijven die alle witte kandidaten hebben gesteund, dat is wel okee?

Obama heeft gewoon heel slim en goedkoop 3 miljoen mensen kunnen bereiken EN kunnen overhalen gemiddeld 10 dollar per maand te geven. Niet echt heel veel

We hebben voor het eerst in 100 jaar een president die geen enkele groep iets schuldig is, afgezien van de kiezers en wellicht de vakbeweging.

[ Bericht 8% gewijzigd door BogardeRules op 12-11-2008 02:57:09 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_63149029
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Daarom is het wel merkwaardig, dat je bij voorbaat al zo'n sterke vergelijking maakt.
Overigens: zijn Stafchef heeft zich in Israel gemeld om desnoods mee te vechten in een van de vele oorlogen die het land begonnen is. Maakt dat je niet blij?
Ik vind die joods-israelische stafchef, (vader in het verzet tegen de britten) wel het ultieme bewijs van Obama's Hitleriaanse trekken. Dang! Hij heeft ook zo'n lekker blond-blauwe ogen uiterlijk, op en top de arier, die Rahm

pi_63149040
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:21 schreef LXIV het volgende:
Of het waar is of niet doet er niets aan af dat de tekst op het internet staat. De mensen associeren Obama er in ieder geval wel mee!
Bull shit. Niet mensen. Rechts-extremisten en FoKKKs, in zielige pogingen Obama in diskrediet te brengen en te mocken

pi_63149048
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BogardeRules op 12-11-2008 02:58:19 ]

pi_63149054
quote:
Op woensdag 12 november 2008 02:54 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Bull shit. Niet mensen. Rechts-extremisten en FoKKKs, in zielige pogingen Obama in diskrediet te brengen en te mocken
Hij is net zo'n muppet als Bush imho.

http://ap.google.com/arti(...)P1oRhKBlHOwD94CCDU00

Georgia congressman warns of Obama dictatorship

By BEN EVANS – 1 day ago

WASHINGTON (AP) — A Republican congressman from Georgia said Monday he fears that President-elect Obama will establish a Gestapo-like security force to impose a Marxist or fascist dictatorship.

Broun cited a July speech by Obama that has circulated on the Internet in which the then-Democratic presidential candidate called for a civilian force to take some of the national security burden off the military.

"That's exactly what Hitler did in Nazi Germany and it's exactly what the Soviet Union did," Broun said. "When he's proposing to have a national security force that's answering to him, that is as strong as the U.S. military, he's showing me signs of being Marxist."
pi_63149067
eeeh sorry maar DAT IS ER AL en is ingesteld door bush, met volledige instemming van die zelfde repuKKKe congresman. we noemen het ook wel "Patriot Act"/Gitmo-Amerika.

Hij doet het zelfde als FoKKKs met van alles beweren met een vraag:
"Heeft Obama wel eens kleine witte kindertjes opgegeten?" Nee, nee, nee, we BEWEREN NIET dat Obama dat doet, we stellen alleen de vraag! Dat moet toch kunnen mogen????
quote:

You have to remember that Adolf Hitler was elected in a democratic Germany. I'm not comparing him to Adolf Hitler. What I'm saying is there is the potential."
Eg lachu dat die man broun heet. zeker vernoemd naar hitlers bruinhemden ...?

[ Bericht 64% gewijzigd door BogardeRules op 12-11-2008 03:07:28 ]

pi_63149069
quote:
Op woensdag 12 november 2008 02:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hij is net zo'n muppet als Bush imho.

http://ap.google.com/arti(...)P1oRhKBlHOwD94CCDU00
Dat soort bullshit neem je toch niet serieus
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63149103
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:01 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat soort bullshit neem je toch niet serieus
Niet?
Er zijn genoeg nieuwssites (allemaal) die de Associated Press redelijk serieus nemen, denk je niet?

http://www.armytimes.com/news/2008/09/army_homeland_090708w/
pi_63149119
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
Niet?
Er zijn genoeg nieuwssites (allemaal) die de Associated Press redelijk serieus nemen, denk je niet?
Ik bedoel die mafkees uit Georgia, slimbo.
pi_63149129
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

John Warner National Defense Authorization Act 2007.

Section 1076 is titled "Use of the Armed Forces in major public emergencies". It provided that:

The President may employ the armed forces... to... restore public order and enforce the laws of the United States when, as a result of a natural disaster, epidemic, or other serious public health emergency, terrorist attack or incident, or other condition... the President determines that... domestic violence has occurred to such an extent that the constituted authorities of the State or possession are incapable of maintaining public order... or [to] suppress, in a State, any insurrection, domestic violence, unlawful combination, or conspiracy if such... a condition... so hinders the execution of the laws... that any part or class of its people is deprived of a right, privilege, immunity, or protection named in the Constitution and secured by law... or opposes or obstructs the execution of the laws of the United States or impedes the course of justice under those laws.

have fun in je concentration FEMA camp .
pi_63149146
Oh nee, inderdaad, nu snap ik het. Je hebt me overtuigd.

Obama is inderdaad een dictator en een Marxist zo veel is zeker.

Gelukkig begon Broun zelf al met "It may sound a bit crazy..."
Well, it certainly does!
pi_63149191
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:12 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hee, hij DOET ALSOF hij je niet begreep, hoor. Tenzij .... hij echt zo dom is!??! Net als bij Paalin, je weet ut nie hè?

Past in het "Als Bush fascistisch wordt is het goed, maar als Obama het zou doen ...." straatje.

werkte niet in de campagne, zal nu ook niet werken.

pi_63149199
quote:
Op woensdag 12 november 2008 02:44 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Hoge verwachtingen leven alleen bij enkele verdwaasde witte linkse mensen, en zeker niet bij de meerderheid in zelfs die groep. Zeker zwarten hebben geen illusies dat nu de hemel op aarde komt.
Je kent ze allemaal? Ik zou toch anders denken na de beelden van religieuze devotie.Maar jouw absoluut gebrachte aannames overtuigen me natuurlijk direct van het tegendeel.
quote:
Rechtse rakkertjes proberen het cynisme aan te wakkeren, door elke stap van Obama die niet extreem links aan te vatten als "bewijs" (in de rechtse opvatting van wetenschappelijk bewijs natuurlijk) dat Obama maar een grote teleurstelling is.
Welnee, prijsschieten op de kleren van de keizer is de komende vier jaar een leukere bezigheid.
pi_63149207
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een goed begin is het halve werk.
quote:
Niet iedereen wordt blij van oorlogen.
pi_63149208
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:44 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Hee, hij DOET ALSOF hij je niet begreep, hoor. Tenzij .... hij echt zo dom is!??! Net als bij Paalin, je weet ut nie hè?

Past in het "Als Bush fascistisch wordt is het goed, maar als Obama het zou doen ...." straatje.

werkte niet in de campagne, zal nu ook niet werken.
Alsof ik mijn tijd ga verdoen door me te mengen in futiele discussies over welke marionet het beste acteert in de dopeshow.
Poep is ridicuul.
pi_63149211
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:51 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Alsof ik mijn tijd ga verdoen door me te mengen in futiele discussies over welke marionet het beste acteert in de dopeshow.
Poep is ridicuul.
Verdoe onze tijd dan ook niet.
pi_63149220
quote:
Op woensdag 12 november 2008 02:49 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Hoe zo dat dan? Heeft Bush de staatsschuld van 5 TRILLION afgelost voordat ie met TWEE oorlogen begon?
Die centen waren iet adresseerbaar omdat e van de grote hoop af kwamen.
[quote]
En waarom nu weer schelden op Oprah?
Quote even waar gescholden wordt.
quote:
Oh wacht effe natuurlijk: Rijke zwarten die Obama steunden, dat is een vorm van fout anti-wit racisme, maar al die witten en grote bedrijven die alle witte kandidaten hebben gesteund, dat is wel okee?
Tuurlijk jochie. De Obamalujah werd ook door CNN gesteund. Of dacht je soms dat de Democrats louter uit zwarten bestond?
quote:
Obama heeft gewoon heel slim en goedkoop 3 miljoen mensen kunnen bereiken EN kunnen overhalen gemiddeld 10 dollar per maand te geven. Niet echt heel veel
Verhelder deze aanname maar eens door bronvermelding.
quote:
We hebben voor het eerst in 100 jaar een president die geen enkele groep iets schuldig is, afgezien van de kiezers en wellicht de vakbeweging.
We? Kom, kom. Hte is slechts de leider van Amerika die wel degelijk wat schuldig is aan zijn sponsors zoals ook Bush dat was. Maar ik gun je natuurlijk je idyllische aannames aangaande een welhaast volmaakte held.
pi_63149226
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:58 schreef Clara het volgende:
Kom, kom. Hte is slechts de leider van Amerika die wel degelijk wat schuldig is aan zijn sponsors zoals ook Bush dat was.
In dit geval dus miljoenen kleine donors. Valt me tegen dat je daar een bronvermelding voor nodig hebt.
quote:
Maar ik gun je natuurlijk je idyllische aannames aangaande een welhaast volmaakte held.

Niet waar! Je probeert ze de grond in te stampen.
pi_63149232
quote:
Op woensdag 12 november 2008 03:52 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Verdoe onze tijd dan ook niet.
Doe ik ook niet.
Ik post hier niet voor figuren die verwikkeld zijn in inhoudsloos gezever om hun ego te profileren.
Shit is serieus, de Westerse wereld verandert in één grote oorlogsmachine en het enige waar mensen zich druk om maken is huidskleur.

http://uk.reuters.com/article/domesticNews/idUKTRE4A900720081110

LONDON (Reuters) - The international financial crisis has given world leaders a unique opportunity to create a truly global society, Prime Minister Gordon Brown will say in a keynote foreign policy speech on Monday.

In his annual speech at the Lord Mayor's Banquet, Brown -- who has spearheaded calls for the reform of international financial institutions -- will say Britain, the United States and Europe are key to forging a new world order.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')