wat een goed idee latonn ik zal em effe kopiern uit dat andere topic same met jurasec park!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
JUREZIC PARC:quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:59 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
voor de mense die em nog neit gezien hebe zal ik et uitlege!!!!!!!!
nou eerst kreeg dat wijf een ongeluk met de auto nou meteen hoootsekee hersenbloeding ofzo kon ze zichniks meer herinere dus toen ging ze maar de berg af lope en doeze bij de tante van dieblonde want die ging toch op vakansie hehe. wel praktisch ingesteld dusdat mens maar goed toen kwam die blonde helemaal met et vliegtuig uit ontario met van die ouwe mense en die ginge heel gek lache in de auto zo van whehehe betty nou je kan der dan al geen chokela meer van make maar om et nog erger te make zit der dan ineens een vent ergens kofie tedrinke en dan gaat ie om de hoek kijke zit der ineens een zwarte vent!!!!!!!!!!!!!! maar goed die wijfe werde toen lesbos maar der kut was wazig en toen ginge ze naar de musikal zo van siiiiiiiiilensioooooooooo nou effe janke effe schude je kent etwel zo van schuuuuuddeeeeeeee toen ginge ze weer naar huis dus toen verdwene ze alebei in de blauwe doos en toen kwam dietante zo om de hoek van huuuuuuuuh ik hoorde wat en toen was et afgelope nou je ken der geen koek van bake!!!!!!!!! heheh
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:21 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
je weet wel dat ze zo naar dat eilant gaan en dan kome der van die drake en dan valt der zo een bloedig been op et dak van de auto nou stamp stamp stamp de glaze water gaan der helemaal van trile en die kindere maar brule en schijne met de zaklanteren doooooooom natuurlijk en die laura dern maar gile looooooook ooout als ze met de auto wegscheure en op et eind komt der een helikompter en worde ze alemaal geret voor deel 2 vet comersieel man open einde en uiteindelijk komt der niemand terug voor deel 2 behalve jef goldbum nou dan hade ze ze net zo goed alemaal op kune vrete je snapt der echtgeen jota van hehehe.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou der zijn dusvier tieners,,,,, twee kerels twee wijve eentje is bufy de vampir sleayer heheeh.
Volgens TV modjes niet dus ga daar maar klagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ohja, Humor is natuurlijk niet gewenst in TV
ja alex heb ik wel maar let op aleen van de eerste want der zijn der drie namelijk maar die eerste was echt geen fuuuuuuuuuuuuuuuuuck aan dus daarnaben ik gestoptt. hier komt dus LORS OF DE RIM!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
hb je ook een voor LORT OF DE RINGS?
hoi om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou sory maar hanibal holecast heb ik nooit gezien maar wel net zoietss dus speciaal voor jou komt hier THERS SOMTINGE ABOUT MERIE!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:06 schreef On het volgende:
Ik wil graag een review over cannibal holocaust.
'quote:Op woensdag 5 november 2008 10:02 schreef suimasen het volgende:
hey klf alles goed man!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:09 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou de creuw vet boos natuurlijk GA MAAR in de hOEK staaaaan
nou dark-anus weet waar je aan begint hoor hij is vet cool maar wel vaaaag dus verstand op nul zeg ik altijd maarquote:
ja je ken kieze uit ZOMERHITE, FLODER, MOORDWIJVE, LEEF!!!!!!!!!!!!!, LIEVER VERLEIFD, OESTERS VAN KAM PING, IK OOK VANJOU bijvoorbeeld dus zeg jij et maar ik begin welquote:
ja ik begin welquote:
nee riply ik ging wachte ik wilde eerst nog de dvd box kijke van de serie want die had ik nog nooit gezien en et leek me leuker als ik die eerstging volge maar speciaal voor jouquote:Op woensdag 5 november 2008 12:56 schreef Ripley het volgende:
Heb je ook Sex and the city: the movie gezien?
oh ja sory dat kwam door die rare cumputer stem van PHIL COLDRIN helemaal van de kaartgelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
Je bent nog wat vergeten, klf! Dat begin met die voeten
nee man dat is deel tweee OPLETEEEEEEEE!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Adelante het volgende:
zi6 ze dan ook onder de grond begraafen in da 1e deel?
ja dat kwam naturlijk omdat ze die man tusse de duer had gelegd dus hij is de durman en zij heet turman snap je het nu ribeye???quote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik geloofde het, KLF!!!!!!!! Whehehe!!!!!:D
ja okee daar komt ieeeeeeeee!!!! hij heet ook wel gewoon HOLIGANS!quote:
oh neeeeeee suim jezes et was een geintje wel fijn dat je et effe gezegd had want dat had ik ook gevraagd!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef suimasen het volgende:
ik geloofde het ook net als reply!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klinkt wel als een gezellige film, klf! Ik heb ook een rode jurk!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
SNETCH is vet lang gelede en ndaar zite zoveel mense in en ook nog breat pit met een rare steeeeem vet vaag maar ik kan hem me niet goed meer herinere sory hoor dark-anton ik wilde je niet telurstelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
maar REQEM VOOR A DREW die ken ik me nog wel herinere met vet mooie muziek met veel viole.. nou dan komt dus eerst die vent die gaat de tv jatte van ze moeder natuurlijk weer met een neger derbij
.
. ze vriendin is wel een lekker wijf same vet aan de drugs enzo lekker man. dat wijf wil mode ontwerpser worde en die vent wil drugdealser worde dus ze verdiene vet veel geld!!!!!!!!! die moeder wil graag op tv kome in der rooie jurk vet lelijk trouwens maar goed moet zij wete dus die zoon koopt echt een vet mooie TV voor der naaaaaaa dat wijf dus helemaal ondankbaar ze denkt dat die tv der gaat op ete maar dat komt door de afslankpille van de dokter daar zit speed in
. ken zij nie wete!!! die zoon ging der nog waarschuwe maar die ging drugs hale van ver weg ondertusse pleurt ze hele arm der af VEEEET RAAAAAAANZIG
.
. nou dat wijf van hem moet toch geld verdiene dus zij hup met de dildo vet geile scene voor als je je lekkerrr wil aftreke enzo. nou die moeder die past eindelijk in der jurk maar dan is et weer niet goed dan moet ze weer naar de kapperr dus hup zij de straat op in der jurk.
. nou dan is ze eindelijk naar de kapper geweest en dan gaan der vriendinne keihard janke maar zij gaat lekker slape
iedereen blij!!!!!
ja nou ik weet et nog een beetje der was iets met een varke!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef suimasen het volgende:
echt kut dat je die snitch niet meer wis ik was keibeneiwuwd geworde!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En z'n caravan brandde af met zijn moeder (sorry, ik weet dat het wat gevoelig ligt!!!11!!!!)quote:Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
ja nou ik weet et nog een beetje der was iets met een varke!!!!
ja hij is heel leuk ze gaan ook nog gezellig de samba danse in de studioquote:Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Ripley het volgende:
Klinkt wel als een gezellige film, klf! Ik heb ook een rode jurk!
ooooooh neeeeeeeee jezeeeeeees nu weet ik et weer rupsey aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
En z'n caravan brandde af met zijn moeder (sorry, ik weet dat het wat gevoelig ligt!!!11!!!!)
ja suim ik ken em dat was GENG OF NIEUW YORK!!!!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef suimasen het volgende:
klf mischien ken j eme helpe want we zijn mate tenslotte en ik zeg maar zo mate zijn der om mekaar te helpe waar of niet ok niet dat ik homo ben ofzo maar gewoon plutonisch dus he der was dus een film met allemaal konijne op stokke welke was dat nou ook alwwe r ik hoop dat je het weet en ps kut dat die roepie nou weer over je ma begint echt kut man d etranen staan weer op m'n hoofd!!!!!!!!!!!!!!1
Maar die zijn juist onwijs goed. Andere films die wel oké zijn, zijn films als Magnolia. Heb je misschien aanraders in die richting. Hoeft natuurlijk niet per sé een review te zijn. Maar zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nee uie-ams ik kijk nooit wetstars want dat zijn altijd vet saaie films met cunt eastwick en mondharmonicka muziek.
.
.
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{.
.
Jaaaaaa GRESE die is wel vet overdreve hoor dan weet je et vast!!!!quote:
O ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef suimasen het volgende:
hij kijk tog geen westers zegt ie net frodo!!!! oplete!!!!!!!!!!!!
heijmat is een lied van Giti en Erikca frolmo zit je me te fuckke?????quote:Op woensdag 5 november 2008 14:57 schreef Frollo het volgende:
Wil je Heimat even kijken, ik ben wel benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |