abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62965167
hey vivavan ik heb die shindlers shit ook gezien en wat ik wel goed vind is dat het je toch vna beid ekanten laat zien ik bedoel iedereen maar zieke op die duisters maar men kijk eens wat die joden geflikt hebben!!!!!!!!!!!!! dan ga ej toch nadenken of niet dan!!!!!!!! niet dta ik ene nazi ben hoor
  woensdag 5 november 2008 @ 11:53:42 #52
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62965238
ik moet meteen weer denke aan een anderefilm dus hier komt de review van LA PIZA E BELA!

Nou der is dus zon vent valt der zo een wijf op ze kop . hij verliefd natuurlijk dus ze krijge een kind maar dan kome de duitsers dus zij afgevoerd met de trein nou dat wijf ook mee natuurlij k. en dat kind steeds klage dat et stom is in dat kamp dus die vader maakt er een speletje van en dat kind maar punte verdiene hehehe . tijdens et laatste spel worddt die vader vemoord nou veeeeet zielig voor dat kind want die zit nog in een kastje maar de volgende dag heb hij gewone en wint hij een tank nou dat kind blij natuurlijk en dan ziet hij ook nog ze moeder dus die twee lekker bekke en jaaaaanke op het eind :’(. . echt een vette kutfim.
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 11:55:02 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_62965270
Kijk jee ook NLse films KLF?!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 5 november 2008 @ 12:01:07 #54
28192 kikkerlikkerfan
pi_62965418
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:55 schreef Adelante het volgende:
Kijk jee ook NLse films KLF?!
ja je ken kieze uit ZOMERHITE, FLODER, MOORDWIJVE, LEEF!!!!!!!!!!!!!, LIEVER VERLEIFD, OESTERS VAN KAM PING, IK OOK VANJOU bijvoorbeeld dus zeg jij et maar ik begin wel .

met DE POOLSE BRUID een van de mooiste films ooit gemaakt

nou dat wijf komt zo aanrenne bij die boer niemand zegt wat en dan gaat zij wase en strijke en nog steeds zegt niemand wat en dan zegt zij ineens WIL OE SAUKER nou je verstaat der niks van en hij kijkt steeds maar kwaad en dan schiet hij twee manne neer en dan komt zij met der dochter . . . nou et is echt de saaaaaiste kutfilm alertijde maar wel prachtig en ook heel duidelik heheheheeeeee geintje. .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62965452
pole rrrrrrrr
pi_62965534
kan je ook series revuwen?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 november 2008 @ 12:52:49 #58
28192 kikkerlikkerfan
pi_62966613
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef OmeCo het volgende:
kan je ook series revuwen?
ja ik begin wel . met LOTS en dan de eerste 2 sijzoene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou iedereeen zit in een vliegtuig KLAAAAAAAAATS vliegtijg crash je ken dat wel iedereen gille natuurlijk whaaaaaaaa dan hore ze ineens een geluid uit de junkle et is een monster later kome ze der achter dat et zwarte rook is echt veeeeet vaag maar de paus is et dus in iedergeval niet nou dan komt dat wijf en dat is een crimeneel maar wel lekkere tiete dus zij gaat met jack en ook met sayer die is veeeet gemeen die gaat steeds alle medizijne afpikke enzo. . . maar goed dan vinde ze een luik gaat der ineens licht aan vet spannend staan der allemaal getale op zo van 1 2 3 niemand snapt et maar hurlie wel dat is die dikke nou zij in dat luik natuurlijk,,, zit der een vent in met een knop . dus hij zo van julie moete drukkeeeee en iedereen doet het vet braaf ik zou et nooit doen ik zou een emmer water opdie knop gooie maar ja wie ben ik kikerlikkerfan natuurlijk . haha was je et vergete?????????? maar goed die kale die blokeert de deur zodat ze niet meer kune druke op de knop nou echt vette drama de hele lucht paars en alle potte en panne vliege door de lucht . die kale helemaal bang en dan gaan ze de vriendin van die vent uit et luik belle zo van we hebbe het gevonde . . nou echt vet bizar alemaal maar wel spanend en dat wijf heb dus wel lekkere tiete en hursley ook!!!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62966702
Echt een vetgoeie recensie van LOTS, KLF!

Heb je ook Sex and the city: the movie gezien?

(Whehehe, ik zei sex )
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 5 november 2008 @ 13:16:07 #60
28192 kikkerlikkerfan
pi_62967248
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:56 schreef Ripley het volgende:
Heb je ook Sex and the city: the movie gezien?
nee riply ik ging wachte ik wilde eerst nog de dvd box kijke van de serie want die had ik nog nooit gezien en et leek me leuker als ik die eerstging volge maar speciaal voor jou . heb ik wel net zoiets misschien ken je die dan kijke,,, et is KIL BIL .

nou dat wijf belt zo aan doet der ineens een neger ope dus zij meteen vechte natuurlijk komt ineens die dochter thuis maar et hele huis was een bende dus die dochter naar bove . toen wilde die neger ontbijt make voor dat wijf maar der zat een pistool inde coreflakes natuurlijk weer niet te vertrouwe die neger!!!! . . maar dat wijf maakt die neger dood zag der vet raar uit . nou dan ligt dat wijf ineens in een ziekehuis komt die zeemermin van vroeger der aan je weet wel en zij maar fluite fluite dan wort dat wijf ineens waker ziet der vet ranzig uit dan komt der ineens een tekenfilm overal bloed. rrrr. nou dan gaat ze naar een cafe in china vet toffe muziek steeds en ze heb een suuupermooi moterpak aan en dan komt ineens Ling der aan van Aly MacBeat . nou zij vechte natuurlijk kop deraf van dat wijf eind goed al goed. .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 13:20:54 #61
28192 kikkerlikkerfan
pi_62967397
jezes sorry hoor eve tusedoor BIL COLLINS stond net op met ze hit IN DE AIR TONICHT en toen zong die ineens "en i rememBER" . . dat klonk dus vet raar!!!!!!!!!! . sorry dit was et effe tusedoor!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62967504
Je bent nog wat vergeten, klf! Dat begin met die voeten
pi_62967777
lool klf je bent een held
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 november 2008 @ 13:33:38 #64
28192 kikkerlikkerfan
pi_62967798
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
Je bent nog wat vergeten, klf! Dat begin met die voeten
oh ja sory dat kwam door die rare cumputer stem van PHIL COLDRIN helemaal van de kaartgelijk. . ja ze kwam dus uit dat ziekhuis en daar had ze jaaare gelege want ze was in een comae nou der kind natuurlijk dood vet drama alemaal dat wijf helemaal zo van huuuuuuh me kind?!?!?! en ze werd steeds vekracht door een vent en die had steeds glijmidel bij zich want dat wijf had een droge doos nou dat is toch aardig van die vent nu heb ze teminste geen rouwe kut!!!!!!!! maar goed zij die vent met ze kop tuse de deur douwe en maar gile WER IS BIL WER IS BIL nou die vent dood denk ik maar dat zie je niet nou zij in de poeze auto zitte die is zeker van et asiel en toen ging ze der tene effe traine maar ze had echt meeeeega ransige voeteeee!! . . echt van die oema voete!! oema deurman!!!! whehehehehehe grapje ze heet turman!!!!!! hehehe geloofde je het??? zeg effe!!! .

sorry dat ik et vergete was ribley. MENSE EFFE VOOR DE DUDELIJKHEIJD dit gaat dus niet over kil bil 2 et is nog steeds deel 1!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!! . hehehe een kuiken!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 13:37:15 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_62967902
zi6 ze dan ook onder de grond begraafen in da 1e deel?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62967910
Ik geloofde het, KLF!!!!!!!! Whehehe!!!!!:D
pi_62967959
Green Street Hooligans?
  woensdag 5 november 2008 @ 13:40:09 #68
28192 kikkerlikkerfan
pi_62967988
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Adelante het volgende:
zi6 ze dan ook onder de grond begraafen in da 1e deel?
nee man dat is deel tweee OPLETEEEEEEEE!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 13:41:05 #69
28192 kikkerlikkerfan
pi_62968006
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik geloofde het, KLF!!!!!!!! Whehehe!!!!!:D
ja dat kwam naturlijk omdat ze die man tusse de duer had gelegd dus hij is de durman en zij heet turman snap je het nu ribeye???
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62968187
  woensdag 5 november 2008 @ 13:47:41 #71
28192 kikkerlikkerfan
pi_62968228
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:39 schreef Cahir het volgende:
Green Street Hooligans?
ja okee daar komt ieeeeeeeee!!!! hij heet ook wel gewoon HOLIGANS!

nou frodo gaat naar londe en daar komt hij die homo tege die met die ouwe homo ging toen in qeer as folck! nou zij naar de voetbal natuurlijk vet matte enzo maar ze hielde der ook wel goeie vriende aan over dat was wel heel gezelig maar al snel was et weer matte!!!! nou op et eind zien ze mekaar nog in de plee en die ene heb een bandje opgenome als der maar geen PIL COLMAN op staat met ze gekke stem en dan gaat ie een liedje zingen op straat en dan is et afgelope. hehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62968344
ik geloofde het ook net als reply!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator woensdag 5 november 2008 @ 14:00:21 #73
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_62968603
Goede duidelijke reviews. Hou ik van. Kijk je ook wel eens westerns?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 5 november 2008 @ 14:11:07 #74
28192 kikkerlikkerfan
pi_62968946
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef suimasen het volgende:
ik geloofde het ook net als reply!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh neeeeeee suim jezes et was een geintje wel fijn dat je et effe gezegd had want dat had ik ook gevraagd!!!!

nee uie-ams ik kijk nooit wetstars want dat zijn altijd vet saaie films met cunt eastwick en mondharmonicka muziek . . . {{{{{{{{{{{{{{{{{{{. .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2008 @ 14:13:08 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62969001
Wat een klassieker.

Snatch.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_62969457
requiem for a dream?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 november 2008 @ 14:35:49 #77
28192 kikkerlikkerfan
pi_62969697
SNETCH is vet lang gelede en ndaar zite zoveel mense in en ook nog breat pit met een rare steeeeem vet vaag maar ik kan hem me niet goed meer herinere sory hoor dark-anton ik wilde je niet telurstelle!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

maar REQEM VOOR A DREW die ken ik me nog wel herinere met vet mooie muziek met veel viole. . nou dan komt dus eerst die vent die gaat de tv jatte van ze moeder natuurlijk weer met een neger derbij . . ze vriendin is wel een lekker wijf same vet aan de drugs enzo lekker man. dat wijf wil mode ontwerpser worde en die vent wil drugdealser worde dus ze verdiene vet veel geld!!!!!!!!! die moeder wil graag op tv kome in der rooie jurk vet lelijk trouwens maar goed moet zij wete dus die zoon koopt echt een vet mooie TV voor der naaaaaaa dat wijf dus helemaal ondankbaar ze denkt dat die tv der gaat op ete maar dat komt door de afslankpille van de dokter daar zit speed in . ken zij nie wete!!! die zoon ging der nog waarschuwe maar die ging drugs hale van ver weg ondertusse pleurt ze hele arm der af VEEEET RAAAAAAANZIG . . nou dat wijf van hem moet toch geld verdiene dus zij hup met de dildo vet geile scene voor als je je lekkerrr wil aftreke enzo. nou die moeder die past eindelijk in der jurk maar dan is et weer niet goed dan moet ze weer naar de kapperr dus hup zij de straat op in der jurk. . nou dan is ze eindelijk naar de kapper geweest en dan gaan der vriendinne keihard janke maar zij gaat lekker slape iedereen blij!!!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62969776
echt kut dat je die snitch niet meer wis ik was keibeneiwuwd geworde!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_62969798
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
SNETCH is vet lang gelede en ndaar zite zoveel mense in en ook nog breat pit met een rare steeeeem vet vaag maar ik kan hem me niet goed meer herinere sory hoor dark-anton ik wilde je niet telurstelle!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

maar REQEM VOOR A DREW die ken ik me nog wel herinere met vet mooie muziek met veel viole. . nou dan komt dus eerst die vent die gaat de tv jatte van ze moeder natuurlijk weer met een neger derbij . . ze vriendin is wel een lekker wijf same vet aan de drugs enzo lekker man. dat wijf wil mode ontwerpser worde en die vent wil drugdealser worde dus ze verdiene vet veel geld!!!!!!!!! die moeder wil graag op tv kome in der rooie jurk vet lelijk trouwens maar goed moet zij wete dus die zoon koopt echt een vet mooie TV voor der naaaaaaa dat wijf dus helemaal ondankbaar ze denkt dat die tv der gaat op ete maar dat komt door de afslankpille van de dokter daar zit speed in . ken zij nie wete!!! die zoon ging der nog waarschuwe maar die ging drugs hale van ver weg ondertusse pleurt ze hele arm der af VEEEET RAAAAAAANZIG . . nou dat wijf van hem moet toch geld verdiene dus zij hup met de dildo vet geile scene voor als je je lekkerrr wil aftreke enzo. nou die moeder die past eindelijk in der jurk maar dan is et weer niet goed dan moet ze weer naar de kapperr dus hup zij de straat op in der jurk. . nou dan is ze eindelijk naar de kapper geweest en dan gaan der vriendinne keihard janke maar zij gaat lekker slape iedereen blij!!!!!
Klinkt wel als een gezellige film, klf! Ik heb ook een rode jurk!
  woensdag 5 november 2008 @ 14:39:55 #80
28192 kikkerlikkerfan
pi_62969845
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef suimasen het volgende:
echt kut dat je die snitch niet meer wis ik was keibeneiwuwd geworde!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja nou ik weet et nog een beetje der was iets met een varke!!!!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62969854
Terminator?
pi_62969867
o ok klinkt wel goed dan of je moet ene isamiet zijn dan is het were minder!!!!!!!!!!!
pi_62969870
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:39 schreef kikkerlikkerfan het volgende:

[..]

ja nou ik weet et nog een beetje der was iets met een varke!!!!
En z'n caravan brandde af met zijn moeder (sorry, ik weet dat het wat gevoelig ligt!!!11!!!!)
  woensdag 5 november 2008 @ 14:41:17 #84
28192 kikkerlikkerfan
pi_62969893
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:38 schreef Ripley het volgende:
Klinkt wel als een gezellige film, klf! Ik heb ook een rode jurk!
ja hij is heel leuk ze gaan ook nog gezellig de samba danse in de studio . die moeder weer helemaal bang echt vet zijkwijf!!! leuk dat je zon jurk heb nu moet je nog naar de kappr!
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62969901
wkrest optiefen je zit er tussendoor anders mep ik je op je hoofd ok verdr niks persoonlijk hoor whehehe
pi_62969923
boondock saints please
  woensdag 5 november 2008 @ 14:43:15 #87
28192 kikkerlikkerfan
pi_62969970
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

En z'n caravan brandde af met zijn moeder (sorry, ik weet dat het wat gevoelig ligt!!!11!!!!)
ooooooh neeeeeeeee jezeeeeeees nu weet ik et weer rupsey aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!! . . .. . . . ..
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62969984
klf mischien ken j eme helpe want we zijn mate tenslotte en ik zeg maar zo mate zijn der om mekaar te helpe waar of niet ok niet dat ik homo ben ofzo maar gewoon plutonisch dus he der was dus een film met allemaal konijne op stokke welke was dat nou ook alwwe r ik hoop dat je het weet en ps kut dat die roepie nou weer over je ma begint echt kut man d etranen staan weer op m'n hoofd!!!!!!!!!!!!!!1
  woensdag 5 november 2008 @ 14:47:58 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62970133
Vertel eens iets over Grease
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62970148
godverome harikiri op je beurt wachteeeee!!!!!!!!!!!!!!
pi_62970185
Sorry, suim!!111!!! Ik bedoelde het echt niet zo!!!!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 14:51:00 #92
28192 kikkerlikkerfan
pi_62970238
boender saints heb ik nooit gezien maar TERMENATER wel dus daar komt ieeeeeeeeeeee

nou et is dus met die goeveneuer met die STEM je weet wel hij speelt een robot dus ook met een onwijs vage stem!!! zo van 'sawah connow, je vestaat der geen reet van!!! maar goed in de toekomst hebbe de computers de macht overgenome maar sjon ken het stoppe dus ze sture die robot terug in de tijd om die moeder te vermoorde ja je moet goed oplete want et is lastig en die robot is dus ook niet te verstan!!!! nou de mense sture ook iemand terug in de tijd om dat wijf te redde dus vechte vechte vechte en esplosies enzo oooooveral vuur maar die robot is niet te stoppe!! uiteindelijk kruipt dat wijf in een machine en dan drukt ze op de knop en dan zegt ze WHEHEHEHEEEEEE en haaats die robot dood vet cool!! . maar let op laat je niet foppe want der komt nog een deel 2 maar dan is die robot ineens de goeie nou daar moet je voor gestudeert hebbe!!!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 14:53:28 #93
28192 kikkerlikkerfan
pi_62970326
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef suimasen het volgende:
klf mischien ken j eme helpe want we zijn mate tenslotte en ik zeg maar zo mate zijn der om mekaar te helpe waar of niet ok niet dat ik homo ben ofzo maar gewoon plutonisch dus he der was dus een film met allemaal konijne op stokke welke was dat nou ook alwwe r ik hoop dat je het weet en ps kut dat die roepie nou weer over je ma begint echt kut man d etranen staan weer op m'n hoofd!!!!!!!!!!!!!!1
ja suim ik ken em dat was GENG OF NIEUW YORK!!!!!!!
maar die ben ik weer vergete hoor, wat een kudfilm et was met lenie dicarpo en iedereen ging vechte en ze hadde indedaad dooie konijne op stokke!!! dat was net toen et konijn van me maat Gelingboy was doodgegaan Swifer heette die. .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  PR/Manusje van alles woensdag 5 november 2008 @ 14:53:49 #94
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_62970341
restepct
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 5 november 2008 @ 14:54:15 #95
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62970361
Zeer goede revieuws hier kunnen we nog wat mee.
  woensdag 5 november 2008 @ 14:57:07 #96
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_62970436
Goed topic.

Wil je Heimat even kijken, ik ben wel benieuwd!
pi_62970461
hij kijk tog geen westers zegt ie net frodo!!!! oplete!!!!!!!!!!!!
  Moderator woensdag 5 november 2008 @ 14:58:13 #98
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_62970473
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nee uie-ams ik kijk nooit wetstars want dat zijn altijd vet saaie films met cunt eastwick en mondharmonicka muziek . . . {{{{{{{{{{{{{{{{{{{. .
Maar die zijn juist onwijs goed. Andere films die wel oké zijn, zijn films als Magnolia. Heb je misschien aanraders in die richting. Hoeft natuurlijk niet per sé een review te zijn. Maar zou wel mooi zijn.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 5 november 2008 @ 14:59:01 #99
28192 kikkerlikkerfan
pi_62970496
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Vertel eens iets over Grease
Jaaaaaa GRESE die is wel vet overdreve hoor dan weet je et vast!!!!

nou der was dus een vet lekker wijf zij zo helemaal zinge danyyyyyy spleshing around tell me moooore en hij zo zinge van ohhhhh sandy maar dat was in de zomer en terug op school moete ze elkaar niet meer. nou dat wijf helemaal depresief natuurlijk toen ging ze nog zelfmoord plege oh nee dat was gboy21 sorry ik was in de war . nee ze was gewoon boos en toen kwam der een danswestrijd dus die twee helemaal danse maar op het eind ging hij ineens weer met een ander wijf. . sendie echt vet kwaad natuurlijk!!!!! nou dus hij race in ze auto en dat wijf weer helemaal verlieft dus zij koopt een geil zwartpak en dan ze same danse op de kermis zo van ik wil jouuu en daarna is de hele school blij dus dan gaan ze zinge van sjingelinge doebadiedoebieowoep enzo!! .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 14:59:24 #100
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_62970509
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef suimasen het volgende:
hij kijk tog geen westers zegt ie net frodo!!!! oplete!!!!!!!!!!!!
O ja.

Star Wars dan. Maar alleen de oude trilogie hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')