Echt, in onze krant staan nooit zulke namen!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:24 schreef snoopy het volgende:
Nog een paar opmerkelijke namen uit de krant van vandaag:
Star (m)
Ro-angélo (j)
Zev (j)
Pijke (j)
Lilly-Marie (m)
Rozemarie (m)
Qua achternaam bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Dakota het volgende:
hmm misschien hebben we wel dezelfde naam
nee, jongensnaam voor een meisje zei je tochquote:Op woensdag 5 november 2008 22:47 schreef Igraine het volgende:
[..]
Qua achternaam bedoel je?
Hij begint met een B in ieder geval.
Oh dat, nou nog een week of 2 á 3 geduld en dan weet je het.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee, jongensnaam voor een meisje zei je toch?
Sióbhan <--vind ik ook prachtig
Hee, dat stond hier dus gisteren in de krant. Wonen ze in Amsterdam?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef Lishe het volgende:
mijn nicht heeft een zoontje gekregen. Zev, Hebreeuws voor wolf staat er op het kaartje. Ik vind het wel een stoere naam eigenlijk
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Vicky het volgende:Lekker bezig Huup!!
Er zitten wel wat namen bij die ik erg leuk vind!
een versie met jongensnamenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Vandaag moet k weer werken, dus verzoekjes kunnen ingedient worden*grinnik*
dat is MeNicole... bij ons staat nog helemaal niets vastquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Okidoki
dacht dat de jongensnaam al vast stond? Of heb ik iemand anders nu daarmee?
Ooooh, okay!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is MeNicole... bij ons staat nog helemaal niets vast
Wolf zelf vind ik ook mooi. Die staat wel in mijn top 10 favo jongensnamen, geloof ikquote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef Lishe het volgende:
mijn nicht heeft een zoontje gekregen. Zev, Hebreeuws voor wolf staat er op het kaartje. Ik vind het wel een stoere naam eigenlijk
Ja ga maar eens voor mij namen verzinnen. Meisjes namenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Okidoki
dacht dat de jongensnaam al vast stond? Of heb ik iemand anders nu daarmee?
Nou dan heeft ze het in ieder geval niet van een vreemdequote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg net een open sollicitatie (vol fouten) van een Britteny
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ga maar eens voor mij namen verzinnen. Meisjes namenJongensnaam hebben wel al. Meerdere zelfs voor het geval dat
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze het in ieder geval niet van een vreemde
Jah ik heb er zelfs honger van nuquote:Op donderdag 6 november 2008 13:35 schreef bixister het volgende:
nou eh dat zijn er toch al best 'n boel huup.
maar Gwan?? Dan toch liever Juan, wat mij betreft.
Ziggy Marley!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:57 schreef Dakota het volgende:
Een vriendin van me is bevallen van Ziggy
ow nou ga ik weer rammelenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Past bij jouw jongensnamen, Belana
Zefram Cochrane, de man die de warpspeed heeft uitgevondenquote:
wat is dr dan mis met die combi?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:38 schreef Vicky het volgende:
thanx Huup!! Zit weer wat bruikbaars bij!
Steijn vind ik nog steeds super.. maar ja.. die achternaam he... Franken
Dat is echt een NO GO...
aaah wachtquote:
Steijn Franken kan wel.. maar idd.. omdraaien kan echt niet...quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:38 schreef Vicky het volgende:thanx Huup!! Zit weer wat bruikbaars bij!
Steijn vind ik nog steeds super.. maar ja.. die achternaam he... Franken
Dat is echt een NO GO...
Ach klein detail....quote:Op donderdag 6 november 2008 16:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Steijn Franken kan wel.. maar idd.. omdraaien kan echt niet...
Goed hèquote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ach klein detail....Wel een leuke naam!
Ik vind Amber en Emiel heel erg leuk samen!
Wat een lijsten huuphuup!!
leuke naam vind ik, net als Iggy... maar ja Peaceman wil niet aan deze namen. Ik heb alle lijstjes met jongensnamen in dit topic eens gelezen was dit topic uit het oog verlorenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:57 schreef Dakota het volgende:
Een vriendin van me is bevallen van Ziggy
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:58 schreef Belana het volgende:
[..]
Zefram Cochrane, de man die de warpspeed heeft uitgevonden
met deze kennis doe ik mijn nickname eer aan he![]()
quote:
Ja, sorry, maar ik vind het gewoon echt vreselijk. Mn beste vriendin had ook van die vreselijke namen in dr lijsje voor de kindje. (24 wk) Voor een meisje word het Felissa Neomi. (ja echt) en voor een jongetje had ze eerst 'Ferre en Jesper' Want Fedde en Jasper hoor je zovaak....quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch een lekker ding, subtiel kerstvlindurtje*hihi*
Het is ook niet echt mijn smaak nee, Ronaldo en Chelsea. Maar ik moet zeggen dat ik die namen toch wel vaker hoor en inderdaad lang niet alleen maar bij voetbal-minded people...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:38 schreef huuphuup het volgende:
Jurrian![]()
Mja Ferre is een gevalletje hmm, ik vind het niet direct heel lelijk maar ik zou het zelf waarschijnlijk niet kiezen. De reden is wel een beetje uhm.. vreemd...
En Felissa? Whut?Als in, Melissa en Naomi hoor je al zo vaak?
bij Fedde, denk ik meteen aan Fedde le Grandquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Fedde krijg ik het fat idee zal ik nooit voor kiezen. Maar ik heb het dan ook niet zo op die hele apart namen.
Fedde is niet zo heel raar toch? Is het niet een Friese naam ofzo? Je moet het inderdaad wel op zn Nederlands uitspreken, dus Fedduh, niet als Fed ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij Fedde krijg ik het fat idee zal ik nooit voor kiezen. Maar ik heb het dan ook niet zo op die hele apart namen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:55 schreef Vivi het volgende:
Een vriend van mij heet Yofa, vind ik ook wel mooi.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Een vage kennis heeft een dochtertje gekregen, en is vernoemd naar de duivel.
Ze heet Devilin (exacte spelling kan ik pas geven na ontvangst van het geboortekaartje).
bij Ferre denk ik meteen aan Ferre Grignardquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij Fedde, denk ik meteen aan Fedde le Grand
Volgens mij was yousuf toch eerder een arabische versie van Jozef?quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Yousuf of de spellingen die erop lijken betekent volgens mij jezus. Je komt stiekem toch best veel bijbelse namen tegen maar die zijn algemeen bekent en daardoor worden ze niet meteen als bijbelse naam aangeduid (ruth/ruben/esther/judith/david enz enz)
Verschrikkelijke naam, Felis(s)aquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:16 schreef Jambo het volgende:
Grappig, ik zie net de naam Felissa voorbij komen. Mijn collega is gisteren bevallen van een dochter en heeft haar Felisa genoemd. Ik vond het eerst ehm nogal apart, maar ik begin het toch wel een leuke naam te vinden.
Al is het geen naam waar ik zelf voor zou kiezen.
Nu maar hopen dat het kind een beetje intelligent is..anders heb je zo''n juppennaam op het VMBOquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Devilin, arm kind...![]()
Uit de krant: 'Cyrus Eos Cipio Adim'
"Cyrus, eten" of "Potver... Cyrus Eos Cipio Adim Achternaam nu ophouden!"
Nee, mijn namencombo zou het niet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |