quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef bixister het volgende:
ok,
noah en lies(beth)!
of .... femke, jozien, lotta, maria, sofie, loes, lena, marike(n), laurien, paula, janne, maria, nadia, roos.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:12 schreef Saffier het volgende:
Noah en Meike
Noah en Lis/Liz
Noah en Amber
Noah en Fleur
Loes, Sofie en Roos vind ik ook erg leuk
@Bix jij vindt Maria dubbel leuk zo te zien
mja het is zo kut als je vent niet van engelse namen houdt en jij juist welquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef Igraine het volgende:
Lastig hè, dé naam te vinden.
Ik vind Harlow ook zo leuk, maar dat vond manlief wat minder. Dus die wordt het niet
De namen die bix noemt vind ik eigenlijk allemaal niet leuk.
ik ben half frans dus t mag bestquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
dakota, een franse naam zoeken dan maar... [ afbeelding ]
en tex, ik vond Lina die debuurvrouw noemde ook wel echt iets voor bij (jullie) Noah! en Fien(e), uit Lily's rijtje ook.
Ja, wij zijn er al uit. Maar ik ben wel benieuwd welke namen je zou noemen hoor. Misschien bedenk ik me dan nog wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:48 schreef bixister het volgende:
igraine, voor jou zou ik ook hele andere namen noemen hoor.![]()
maar jullie waren er toch al uit of vergis ik me nu?
Hij houdt wel van engelse namen, maar hij vond Harlow gewoon niet mooi. Onbegrijpelijk, maar waar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja het is zo kut als je vent niet van engelse namen houdt en jij juist wel
kom er dan maar eens uit
Dan ga ik Belana maar omkopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Dakota het volgende:
aan belana per pm
want die ken ik toch niet
na-nanannanana
of je wacht gewoon nog evenquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef bixister het volgende:
sorry igraine, heb nog geen concrete ideeën. maar ik bedoel, als jij om tips zou vragen zou ik me wel proberen te verdiepen in de namen die meer in de Myhron & Page categorie vallen, en je niet vermoeien met namen die ik mooi vind. omdat inmiddels wel duidelijk is dat dat niks voor jou is, toch?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef Igraine het volgende:
Ja, die is leuk![]()
![]()
Hoewel ik vermoed dat je een andere uitspraak ervan zal gebruiken dan wij.
Gooi dat bestandje eens een keertje over msnquote:Op woensdag 5 november 2008 10:34 schreef Vicky het volgende:
Tex, ik heb nog wel een bestandje voor je met HEEEEL VEEELLL meidennamen...
Ik vind het ook zo moeilijk om dé naam te vinden die aan onze eisen voldoet..
liefst een naam die niet af te korten is, waar je op kan rijmen (lelijke woorden bedoel ik dan), geen M, V, of A. als beginletter..... moeilijk moeilijk moeilijk..
Lauren. klaarquote:Op woensdag 5 november 2008 10:34 schreef Vicky het volgende:
Tex, ik heb nog wel een bestandje voor je met HEEEEL VEEELLL meidennamen...
Ik vind het ook zo moeilijk om dé naam te vinden die aan onze eisen voldoet..
liefst een naam die niet af te korten is, waar je op kan rijmen (lelijke woorden bedoel ik dan), geen M, V, of A. als beginletter..... moeilijk moeilijk moeilijk..
Bij Jade heb ik dan meteen weer, spreek ik t wel goed uit?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:28 schreef Dakota het volgende:
Amber en Bente
Amber en Jade
Amber en Rosa
Dat spreek ik gewoon als Lau-ren uitquote:Op woensdag 5 november 2008 12:39 schreef Belana het volgende:
en Lauren dan? hoe spreek je dat uit? zoals je het schrijft?
Anna & Aidanquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef Memmel het volgende:
Ik vind Lauren ook een leuke naam.
Qua meisjesnaam zijn we er hier al uit, maar de jongensnaam blijft een probleem.
Ben vorige week nog rollend van het lachen over de grond gegaan toen manlief Henry voorstelde. Dat vond hij niet leuk....
Iemand een leuke jongensnaam voor bij Anna? En we zijn niet voor de Scandinavische namen.
Hahaha, ja zoiets hadden we hier ook ooitquote:Op woensdag 5 november 2008 14:05 schreef Memmel het volgende:
Ik vind Lauren ook een leuke naam.
Qua meisjesnaam zijn we er hier al uit, maar de jongensnaam blijft een probleem.
Ben vorige week nog rollend van het lachen over de grond gegaan toen manlief Henry voorstelde. Dat vond hij niet leuk....
Iemand een leuke jongensnaam voor bij Anna? En we zijn niet voor de Scandinavische namen.
dan kun je er beter Fenna van makenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:51 schreef bixister het volgende:
fabiola/fabienne wordt 't dan rocka.(ook niks)
en Veerle?quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef Vicky het volgende:
Lauren is afgekeurd.. klinkt niet lekker met achternaam...
Begint met een V, willen we ook nietquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:01 schreef Memmel het volgende:
huuphuup heeft zeker geen zin om te werken?
quote:
Okquote:
Echt, in onze krant staan nooit zulke namen!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:24 schreef snoopy het volgende:
Nog een paar opmerkelijke namen uit de krant van vandaag:
Star (m)
Ro-angélo (j)
Zev (j)
Pijke (j)
Lilly-Marie (m)
Rozemarie (m)
Qua achternaam bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef Dakota het volgende:
hmm misschien hebben we wel dezelfde naam
nee, jongensnaam voor een meisje zei je tochquote:Op woensdag 5 november 2008 22:47 schreef Igraine het volgende:
[..]
Qua achternaam bedoel je?
Hij begint met een B in ieder geval.
Oh dat, nou nog een week of 2 á 3 geduld en dan weet je het.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee, jongensnaam voor een meisje zei je toch?
Sióbhan <--vind ik ook prachtig
Hee, dat stond hier dus gisteren in de krant. Wonen ze in Amsterdam?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef Lishe het volgende:
mijn nicht heeft een zoontje gekregen. Zev, Hebreeuws voor wolf staat er op het kaartje. Ik vind het wel een stoere naam eigenlijk
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:50 schreef Vicky het volgende:Lekker bezig Huup!!
Er zitten wel wat namen bij die ik erg leuk vind!
een versie met jongensnamenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Vandaag moet k weer werken, dus verzoekjes kunnen ingedient worden*grinnik*
dat is MeNicole... bij ons staat nog helemaal niets vastquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Okidoki
dacht dat de jongensnaam al vast stond? Of heb ik iemand anders nu daarmee?
Ooooh, okay!quote:Op donderdag 6 november 2008 10:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is MeNicole... bij ons staat nog helemaal niets vast
Wolf zelf vind ik ook mooi. Die staat wel in mijn top 10 favo jongensnamen, geloof ikquote:Op donderdag 6 november 2008 09:55 schreef Lishe het volgende:
mijn nicht heeft een zoontje gekregen. Zev, Hebreeuws voor wolf staat er op het kaartje. Ik vind het wel een stoere naam eigenlijk
Ja ga maar eens voor mij namen verzinnen. Meisjes namenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Okidoki
dacht dat de jongensnaam al vast stond? Of heb ik iemand anders nu daarmee?
Nou dan heeft ze het in ieder geval niet van een vreemdequote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik kreeg net een open sollicitatie (vol fouten) van een Britteny
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ga maar eens voor mij namen verzinnen. Meisjes namenJongensnaam hebben wel al. Meerdere zelfs voor het geval dat
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze het in ieder geval niet van een vreemde
Jah ik heb er zelfs honger van nuquote:Op donderdag 6 november 2008 13:35 schreef bixister het volgende:
nou eh dat zijn er toch al best 'n boel huup.
maar Gwan?? Dan toch liever Juan, wat mij betreft.
Ziggy Marley!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:57 schreef Dakota het volgende:
Een vriendin van me is bevallen van Ziggy
ow nou ga ik weer rammelenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Past bij jouw jongensnamen, Belana
Zefram Cochrane, de man die de warpspeed heeft uitgevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |