quote:Op woensdag 5 november 2008 05:56 schreef Susi het volgende:
Gezien dat ik niet weet of ik vandaag kan stemmen op tijd, mijn (voorlopige) stem naar DuTank. Hij was mij té actief in het eerste topic. Dat kan duiden op een belangrijke rol, positief of negatief.
Bovendien zijn sig : Als je zo graag wilt sterven voor je god, Schiet dan een kogel door je rotkop (zie eerste moord)
Lordmagic gaat (of heeft dat al gedaan, dat laat ik in het midden, volgens mij is hij al ingestuurd, maar dat terzijde) jouw naam insturen, dus zeg maar niets meer dutankje, dood ga je zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit hoe of waar, elk schot dat gelost wordt, door het hoofd of hoe prachtig dan ook, is meteen een hint naar mij. Vorige ronde stond er ook zo'n hint in, maar die was helemaal niet richting mij
Oosterse vis op het droge --> Sushi --> Susi.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Silentalarm (Nachtwaker) liep deze eerste nacht over straat. De stalker voelde zich nog een beetje als een (oosterse) vis op het droge, maar dat mocht de pret niet drukken. Ja, hij sprak dan wel liever met dieren dan met mensen, maar hij had het gevoel dat het wel goed zou komen. Vroeger zag je dat wel meer trouwens, mensen en dieren. Diep over deze intrigerende materie nadenkend riep hij achter Silentalarm : 'Hands up!' Op het moment dat hij dit deed had de kogel Silentalarms schedel al doorboord.
Ok. Dan stop ik met hints oplossen en nuttig zijn voor het dorpquote:Op woensdag 5 november 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lordmagic gaat (of heeft dat al gedaan, dat laat ik in het midden, volgens mij is hij al ingestuurd, maar dat terzijde) jouw naam insturen, dus zeg maar niets meer dutankje, dood ga je zeker
Dit zullen wel de enige oplosbare hints zijn danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:09 schreef timmmmm het volgende:
Toevallig dat je precies dezelfde hints vindt
Ik lieg over mijn rol?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef timmmmm het volgende:
Ja, als jij liegt over je rol, word je afgemaakt, dat lijkt me logisch, en de hints zijn ook sterk
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dit zullen wel de enige oplosbare hints zijn danNee ik zag homo en dacht gelijk aan sheep, en toen zag ik dus die rauw vlees -> hamburger ook...
Hahah, Silentalarm ja. Betrouwbaar zeg. Binnen één minuut heb je die PM's.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Ja inderdaad even druk aan het zoeken voor de BW, die vroeg om een linkje,
En dat kan ik niet zeggen, helaasch, want dat was in PM, en ook nog niet in een PM aan mij, maar aan een voor mij even betrouwbaar persoon, en je mag geen PM's plaatsen hier
Je ziet over 7 uurtjes dat ik gelijk heb, jij niet en jij dus onbetrouwbaar bent.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Flikker op Dutank, PM's forwarden is zo cheap, trouwens, een forward van je rol is lekker betrouwbaar,
Ow, en ook nog eens verschrikkelijk tegen de regels!
Nee, een forward van je betrouwbare (quote:Op woensdag 5 november 2008 11:59 schreef timmmmm het volgende:
Flikker op Dutank, PM's forwarden is zo cheap, trouwens, een forward van je rol is lekker betrouwbaar,
Ow, en ook nog eens verschrikkelijk tegen de regels!
Als een zombie 3 keer aangeeft mij te vermoorden, dan maakt het niks meer uit of ik mijn rol forward of niet. Ik ga dood, hoe dan ook. Wat is nu je tactiek? Mij door de spelleider laten vermoorden en je dan een extra zombiekill hebt om nóg een dorpeling onterecht naar de slachtbank te brengen?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:05 schreef timmmmm het volgende:
Lieve schat dutank, ik geloof je wel, na die forward van je rol, maar dat is zo verschrikkelijk tegen de regels, dat ik daar mijn acties niet door ga veranderen, sorrie.
Persoonlijk vind ik dat PP je zelf onmiddelijk dood moet laten gaan hierdoor, want je weet heel goed dat dit niet mag, en je doet het bewust.
Het is niet eerlijk tegenover de maffia om nu mijn standpunt te veranderen. Als jij alles volgens de regels had gedaan, was je dood geweest, ik help je niet met valsspelen,
Als mensen me daarom willen lynchen, so be it
Weer zo'n Sherlockquote:Op woensdag 5 november 2008 12:07 schreef Lordmagic het volgende:
waarom zou die onbetrouwbaar zijn als die een keer iemand fout heeft, gebeurd zo vaak in dit spel, en ik basseer mijn stem niet alleen op die PM, want daar weet ik niet van of het klopt of niet, maar ook op de hints die naar jou toe leiden
Als het goed is moet iedereen die dit spel speelt zich als een Sherlock gedragenquote:
Ik verdacht dutank, omdat hij aan silent door had gegeven dat hij Cupido was, om niet meer verdacht te zijn forwardde Dutank de PM van PP over zijn rol, uiteraard tegen alle regels in, en dat willens en wetens, nu geloof ik hem wel, dat wel, maar ik doe er niets mee, omdat ik dan ook valsspeelquote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik snap er geen bal meer van, leg het nu nog eens goed uit. Want hier kan ik natuurlijk niks mee.
Je hebt er ook zat wie zich als Watson gedrachen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
Als het goed is moet iedereen die dit spel speelt zich als een Sherlock gedragen
Juist ja, maar wie was die andere gast nu die ook zei dat hij cupido was? Daar zaten jullie toch een stukje terug over de blaten?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verdacht dutank, omdat hij aan silent door had gegeven dat hij Cupido was, om niet meer verdacht te zijn forwardde Dutank de PM van PP over zijn rol, uiteraard tegen alle regels in, en dat willens en wetens, nu geloof ik hem wel, dat wel, maar ik doe er niets mee, omdat ik dan ook valsspeel
Dat is dus ook het plan, maar ik vraag me echt af of ik als enige problemen heb met dit valsspelen?! ik ben schijnbaar de enige die het oneerlijk vind?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
Lordmagic stuurt Dutank in, Dutank gaat dood
Sim-pel.
Je zei dat hij toch al 100% dood ging, dat zijn kill al ingestuurd was, soit whats the big deal?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dus ook het plan, maar ik vraag me echt af of ik als enige problemen heb met dit valsspelen?! ik ben schijnbaar de enige die het oneerlijk vind?
Daar ben ik dus al de hele dag mee bezig, het gaat alleen niet zo goedquote:Op woensdag 5 november 2008 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Mag lijen dat de rest zich met hints bezig houdt ipv PMs![]()
valsspelen?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verdacht dutank, omdat hij aan silent door had gegeven dat hij Cupido was, om niet meer verdacht te zijn forwardde Dutank de PM van PP over zijn rol, uiteraard tegen alle regels in, en dat willens en wetens, nu geloof ik hem wel, dat wel, maar ik doe er niets mee, omdat ik dan ook valsspeel
Correct. PMs kun je simpel aanpassenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
valsspelen?
alleen printscreens mogen niet toch.
Drama om niets.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:50 schreef -SG- het volgende:
Eej weet je wat ook nog zou kunnen dat timmmm en silent liegen(dan hebben ze het wel echt goed gedaan
).
Maar dat geloof ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef Clesar03 het volgende:
jaja, zo'n beetje alle colleges op maandag en dinsdagWat voor studie doe je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin hara, een PM forwarden is minder makkelijk te vervalsen dan een screenshot, en dat weet jij net zo goed als ikquote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drama om niets.
Dutank moet dood want simpel aan te passen PM.
We geloven Dutank want simpel aan te passen PM
Ik dacht eerst screenshot, maar het is dus een PM en niets aan de hand
Are you serious? Klik op doorsturen. Delete bericht -> zet erin wat je wil -> klik verstuurquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin hara, een PM forwarden is minder makkelijk te vervalsen dan een screenshot, en dat weet jij net zo goed als ik
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Lordmagic het volgende:
een pm is gewoon 1 woordje aanpassen en dan ben je klaar, toch?
dat dacht ik ook?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Lordmagic het volgende:
Ik pas ze allebij zo aan en zo heel moeilijk is het niet om ze te vervalsen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Lordmagic het volgende:
Okee, mag ik ook nog weten waar. Zit een beetje in de tijd dat ik toch wel een beslissing moet gaan nemen over me studie, en ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik wil doen.quote:
Bij een screenshot kun je dat niet hier doen, dat moet in paint/PS/whatever anders klopt het niet. Forward is dus wel een woordje vervangenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Uhm, screenshot vervalsen is woordje vervangen, screenshot maken en klaar
screenie ook, als je zeg maar zon PM hebt.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een screenshot kun je dat niet hier doen, dat moet in paint/PS/whatever anders klopt het niet. Forward is dus wel een woordje vervangen
Tilburgquote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Okee, mag ik ook nog weten waar. Zit een beetje in de tijd dat ik toch wel een beslissing moet gaan nemen over me studie, en ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik wil doen.
Ja, maar dan heb je een open PM, wie gelooft dat nuquote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
screenie ook, als je zeg maar zon PM hebt.
Jouw rol in het maffia spel is maffia.
verander je het in:
Jouw rol in het maffia spel is nachtwaker.
en dan maak je pas pm. oftewel, je kan eigenlijk alles vervalsen.
Als je een PM krijgt zoals je hem krijgt, kun je daar niets aan aanpassen. Alleen wanneer je op forward of beantwoord klikt -> open PMquote:
Stelletje bitches.. Ik zou eigenlijk om half 12 al thuis zijn maar iemand vond het nodig om voor onze 2e zaak iemand neer te steken / neer te schieten dus wij zijn druk bezig met 3784788478 dingen regelen..quote:Op woensdag 5 november 2008 10:58 schreef DuTank het volgende:
Dutank (1) Susi,
Sheep (2) Siestaguru, timmmmm
timmmmm (1) DuTank
PP hoeft nu niets te doen, PMen was niet verboden dus DuTank blijft me dunkt. Of het morgen nog mag, tjaquote:Op woensdag 5 november 2008 14:53 schreef Silentalarm het volgende:
ohja klopt je hebt gelijk. Maar het blijft niet moeilijk een PM aan te passen. En het blijft ook zo dat Screenshots gewoon verboden zijn. En laat pp maar beslissen.
Ik ga er weer vandoor. Wiskunde leren. Kijken of ik nog hoger kan halen dan een 1,9.
doei!
Nou, ik herinner me twee spellen terug.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
Als het goed is moet iedereen die dit spel speelt zich als een Sherlock gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |