valsspelen?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verdacht dutank, omdat hij aan silent door had gegeven dat hij Cupido was, om niet meer verdacht te zijn forwardde Dutank de PM van PP over zijn rol, uiteraard tegen alle regels in, en dat willens en wetens, nu geloof ik hem wel, dat wel, maar ik doe er niets mee, omdat ik dan ook valsspeel
Correct. PMs kun je simpel aanpassenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
valsspelen?
alleen printscreens mogen niet toch.
Drama om niets.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:50 schreef -SG- het volgende:
Eej weet je wat ook nog zou kunnen dat timmmm en silent liegen(dan hebben ze het wel echt goed gedaan
).
Maar dat geloof ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef Clesar03 het volgende:
jaja, zo'n beetje alle colleges op maandag en dinsdagWat voor studie doe je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin hara, een PM forwarden is minder makkelijk te vervalsen dan een screenshot, en dat weet jij net zo goed als ikquote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Drama om niets.
Dutank moet dood want simpel aan te passen PM.
We geloven Dutank want simpel aan te passen PM
Ik dacht eerst screenshot, maar het is dus een PM en niets aan de hand
Are you serious? Klik op doorsturen. Delete bericht -> zet erin wat je wil -> klik verstuurquote:Op woensdag 5 november 2008 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin hara, een PM forwarden is minder makkelijk te vervalsen dan een screenshot, en dat weet jij net zo goed als ik
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Lordmagic het volgende:
een pm is gewoon 1 woordje aanpassen en dan ben je klaar, toch?
dat dacht ik ook?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Lordmagic het volgende:
Ik pas ze allebij zo aan en zo heel moeilijk is het niet om ze te vervalsen.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:16 schreef Lordmagic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |