quote:Op woensdag 5 november 2008 05:56 schreef Susi het volgende:
Gezien dat ik niet weet of ik vandaag kan stemmen op tijd, mijn (voorlopige) stem naar DuTank. Hij was mij té actief in het eerste topic. Dat kan duiden op een belangrijke rol, positief of negatief.
Bovendien zijn sig : Als je zo graag wilt sterven voor je god, Schiet dan een kogel door je rotkop (zie eerste moord)
Lordmagic gaat (of heeft dat al gedaan, dat laat ik in het midden, volgens mij is hij al ingestuurd, maar dat terzijde) jouw naam insturen, dus zeg maar niets meer dutankje, dood ga je zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
Maakt niet uit hoe of waar, elk schot dat gelost wordt, door het hoofd of hoe prachtig dan ook, is meteen een hint naar mij. Vorige ronde stond er ook zo'n hint in, maar die was helemaal niet richting mij
Oosterse vis op het droge --> Sushi --> Susi.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Silentalarm (Nachtwaker) liep deze eerste nacht over straat. De stalker voelde zich nog een beetje als een (oosterse) vis op het droge, maar dat mocht de pret niet drukken. Ja, hij sprak dan wel liever met dieren dan met mensen, maar hij had het gevoel dat het wel goed zou komen. Vroeger zag je dat wel meer trouwens, mensen en dieren. Diep over deze intrigerende materie nadenkend riep hij achter Silentalarm : 'Hands up!' Op het moment dat hij dit deed had de kogel Silentalarms schedel al doorboord.
Ok. Dan stop ik met hints oplossen en nuttig zijn voor het dorpquote:Op woensdag 5 november 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lordmagic gaat (of heeft dat al gedaan, dat laat ik in het midden, volgens mij is hij al ingestuurd, maar dat terzijde) jouw naam insturen, dus zeg maar niets meer dutankje, dood ga je zeker
Dit zullen wel de enige oplosbare hints zijn danquote:Op woensdag 5 november 2008 10:09 schreef timmmmm het volgende:
Toevallig dat je precies dezelfde hints vindt
Ik lieg over mijn rol?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef timmmmm het volgende:
Ja, als jij liegt over je rol, word je afgemaakt, dat lijkt me logisch, en de hints zijn ook sterk
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dit zullen wel de enige oplosbare hints zijn danNee ik zag homo en dacht gelijk aan sheep, en toen zag ik dus die rauw vlees -> hamburger ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |